Citat:
Ursprungligen postat av
Draken55
Jaha, där kom det man är en efterbliven jude om man inte lever in i tokans hittepåvärld med hittepåord.
Du är inte efterbliven för att du studerar Talmud. Du är efterbliven för att du är extremt korkad, och argumenterar pilpul-aktigt.
"Endless quibbling and argumentation as a tactic to confuse and tire out opposition in political debate."
Passar bra in på dig och fluff.
Citat:
Ursprungligen postat av
Draken55
Btw, tokan , Ryssland har haft Natomedlemmar vid sin gräns i typ 20 år eller mer.
Stoppa upp det i din nasseröv.
Och de har klagat på det i 20 år eller mer också. Inget konstigt med det. Du tycker dock att det är helt obefogat.
Man får förmoda att du tyckte att det var helt obefogat när USA inte ville att Kuba skulle ingå i Warszawa-pakten också då?
Det är hela min poäng här; att ert dravel om att Ryssland
inte har någon som helst anledning att vara emot att deras grannländer ingår i NATO är rent nonsens.
Självklart har Ryssland anledning till att vara emot det. Betyder det att jag stödjer Putin? Nej. Jag anser att han bör dra tillbaks sina trupper och respektera Ukraina och ukrainska folkets suveränitet och sluta krigshetsa. Det betyder dock inte att jag, som du gör, tror att NATO är något sorts helt betydelselöst ting som knappt existerar och aldrig gjort något fel.