2022-01-18, 21:17
Medlem
MrAndress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRubixCube
Hahaha är du totalt retarderad människa? Att det sprutas ur vattenflaskor händer var och varannan match om du kollar båset hela tiden.
Att få lite rent kranvatten på sig är ju jättefarligt när man redan dryper i svett.
Med ditt resonemang så är det fritt fram att köra ett "yx-hugg" i ansiktet på motståndarna så fort ett regelbrott/provokation drabbat dig?

Du förtjänar i så fall ett jämfota-hopp över halsen om vi ska använda oss av dina resonemang.

Absolut inte. Det jag tror har hänt är att Kid bettet sig fult under hela matchen. Och vattenflaskan fick det att rinna över för motståndarna.

Om du ni är så liten och ej klarar av att läsa mer av vad jag skrivit i tråden, utan vill hoppa på min hals så visar du att du och Kid och Z är lika korkade alla 3.
Citera
2022-01-18, 21:17
Medlem
Känns som man slår sådär alltid men 99 av 100 ggr händer inget och ingen bryr sig. Borde inte bli avstängd livstid utan mening
Citera
2022-01-18, 21:19
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Är han inte 19 år? Är han 13-14 år så är det iaf lite förmildrande då konsekvens-hjärnan inte är fullt utvecklad.

Hockeyspelare verkar ofta ha den mental mognaden av en 13-åring långt upp i trettioårsåldern.
Citera
2022-01-18, 21:23
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prz11
Känns som man slår sådär alltid men 99 av 100 ggr händer inget och ingen bryr sig. Borde inte bli avstängd livstid utan mening

Slår sådär alltid?
Utveckla
Citera
2022-01-18, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Slår sådär alltid?
Utveckla

Standard att slå mot den som cpar, bara att utfallet oftast inte bli käke avslagen
Citera
2022-01-18, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAndres
Jag är väl insatt i hockey och hur det fungerar. Även andra sporter. Det jag säger är att denna Kid Andersson troligen förtjänade detta. Då det högst troligen är en ful jävel på planen och nu bevisligen utanför med. Sedan så verkar hans far ej vara någon hjärnkirurg heller då han direkt anmäler motståndaren till polisen. Så jag tror att Kid är ett arsle och får stryk och hans farsa är någon dryg jävel med som borde få straff för anmälan.

Nej det är du inte.
Det är oerhört tydligt att du inte har någon som helst jävla aning om vad du skriver om.
Citera
2022-01-18, 21:26
Medlem
MrAndress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detroit1
Nej det är du inte.
Det är oerhört tydligt att du inte har någon som helst jävla aning om vad du skriver om.

Utveckla gärna ditt resonemang så kan jag besvara dig.
Citera
2022-01-18, 21:26
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Standard att slå mot den som cpar, bara att utfallet oftast inte bli käke avslagen

Du skriver slår så där alltid.
Låter på dig och det du skriver att såna där slag/svingar sker ofta?
Utveckla
Citera
2022-01-18, 21:27
Medlem
engladsmileys avatar
Citat:

Är det sant? Visa gärna flera exempel
Citera
2022-01-18, 21:27
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detroit1
Nej det är du inte.

Precis så är fallet. Han håller på skojar så gör som mig. Svara honom inte mer.
Citera
2022-01-18, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven
Allt annat än åtal för grov misshandel är ett skämt, denna idiot hör inte hemma på en idrottsarena överhuvudtaget, möjligen då streetbasket på någon anstalt!

Han kommer att dömas för grov misshandel. Sitt lugnt i båten bara.
Citera
2022-01-18, 21:33
Medlem
Låg de under 9-0 och han blev samtidigt provocerad? Tycker han som slängde vatten får skylla sig själv lite grann
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in