Citat:
Ursprungligen postat av
grungewhore
du är medveten om att vanliga människor också handlar online? du är medveten om att de flesta större aktörer har fri retur? du är medveten om att du har ångerrätt på köp både i fysisk butik och online? Innan du kallar folk för dumma i huvudet, räkna dina båda händers fingrar igen för att se om din IQ räcker till innan du öppnar käften nästa gång, ditt jävla hajdrag.
Nej, de flesta har inte fria returer det vet jag eftersom jag handlar om online ofta.
Du är medveten om att de flesta som handlar online är ganska säkra på vilka storlekar dom kan ha och inte och därför kan de handla online.
Tjocka människor och väldigt smala människor har däremot svårt med standard storlekar och behöver ofta prova för att veta. Det vore alltså mer effektivt om de "normala" var hänvisade till nätet och övriga välkomna att prova i butik.
Du är ju dum i huvudet och har nu visat det igen så varför ska jag hålla käft ditt jävla gäddbete.
Och nej man har inte returrätt i fysisk butik utan butiken väljer själv om du får lämna tillbaka eller inte. Ditt dum huvud.