Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-06-16, 12:27
  #1
Medlem
dalleballes avatar
Tycker ni att det är okej att ha sex med andra människor samtidigt som man är inne i ett KK-förhållande?
Citera
2006-06-16, 12:29
  #2
Banned
Självklart...det är ju det som är vitsen med att bara vara knullkompis med någon. Det är fritt fram att ta för sig även av andra!
Citera
2006-06-16, 12:45
  #3
Medlem
H.J.Ss avatar
Ja!!!
Citera
2006-06-16, 13:04
  #4
Medlem
ischs avatar
ja annars är man väll ihop?
Citera
2006-06-16, 13:38
  #5
Medlem
dalleballes avatar
Okej ni tycker som jag alltså

Men hur ställer ni er till om man ska berätta att man haft sex med någon annan eller inte under tiden man har ett KK-förhållande?

Ska man tiga eller berätta när man haft sex med någon annan?
Citera
2006-06-16, 13:42
  #6
Medlem
H.J.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalleballe
Okej ni tycker som jag alltså

Men hur ställer ni er till om man ska berätta att man haft sex med någon annan eller inte under tiden man har ett KK-förhållande?

Ska man tiga eller berätta när man haft sex med någon annan?

Tiga!!! hon har väl inte med det att göra?
Citera
2006-06-16, 13:56
  #7
Medlem
MrNoOnes avatar
KK eller ej. Man kan vara KK så pass "länge" att man "litar" på att "hon" tar p-piller eller dyligt. I vilket fall som så tenderar KK "partners" att bli så intima att kondom som preventivmedel läggs på hyllan och andra alternativ används. Då är det en SJÄLVKLARHET att man håller sig till "sitt KK" och inte knullar runt utan dens vetskap/medtycke. Man ansvarar ju för att inte smitta denne med ngt.

Sunt förnuft alltså. Skulle JAG ha ett KK för att jag inte orkar ta i ett förhållande skulle jag vilja vara ensam KK partner till denne. Fylla/"skit i kondom jag kan ta akutpiller" har man ju hört förut. Nej, jag vill veta att min kuk så vitt jag vet vistas i en 100% smittfri miljö.
Citera
2006-06-16, 14:26
  #8
Medlem
Dawnriders avatar
Beror vad man kommit överens om. På sätt och vis håller jag med om att har man nått en oskyddad samvaro med ett KK så ska man kanske ha skyddat sex med tillfälliga ONS?
Citera
2006-06-16, 14:32
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrNoOne
KK eller ej. Man kan vara KK så pass "länge" att man "litar" på att "hon" tar p-piller eller dyligt. I vilket fall som så tenderar KK "partners" att bli så intima att kondom som preventivmedel läggs på hyllan och andra alternativ används. Då är det en SJÄLVKLARHET att man håller sig till "sitt KK" och inte knullar runt utan dens vetskap/medtycke. Man ansvarar ju för att inte smitta denne med ngt.

Sunt förnuft alltså. Skulle JAG ha ett KK för att jag inte orkar ta i ett förhållande skulle jag vilja vara ensam KK partner till denne. Fylla/"skit i kondom jag kan ta akutpiller" har man ju hört förut. Nej, jag vill veta att min kuk så vitt jag vet vistas i en 100% smittfri miljö.
Eller så har man kådis när man knullar runt
Citera
2006-06-16, 15:57
  #10
Medlem
MrNoOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terrece
Eller så har man kådis när man knullar runt

Jo visst kan man ha det. Men hur kul är det att ha sex med en tjej utan att får slicka lite? Eller bli avsugen med kondomen på?
Citera
2006-06-18, 14:29
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dalleballe
Tycker ni att det är okej att ha sex med andra människor samtidigt som man är inne i ett KK-förhållande?

klart det är, om man nu inte har bestämt att man inte ska ha det? :/
men jag fattar inte grejen med att ha en kk. det är bara en grej som alla lata killar har kommit på för att dom ska slippa släpa sig ut o ragga.
Citera
2006-06-18, 14:33
  #12
Medlem
blåbärets avatar
Som några redan nämnt beror det väl på vad man bestämt, har man bestämt att man får ha andra partners under tiden så go for it.. Men, vissa tenderar ju att ha mer känslor än vad som är "överenskommet" och då kan det bli bittert..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback