2022-09-04, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Har vi mer info om Peddo IFs gamla spelare Amoo och hans påstådda bravader med barn?
Hittade nedan på deras SF fora
Citat:
T-brick skrev:
När idioten lirade i Bajen så var han jävligt vidrig mot min dotter på sociala medier och hon var 14 år då.
Min dotter skrev på dårens sida att ” bra match Amoo” och han högg direkt på sexuella anspelningar.
Jag åkte hem till honom….matchen efter satt han på bänken och Hammarby visste om hans skit…vi var visst inte de enda som drabbats av afrikanen
Citera
2022-09-04, 18:37
Medlem
Känns det inte lite som att Häcken spelade bort guldet nu? Visst att det var starkt av Degerfors att sno en poäng men nog tycker jag man bör slå Degerfors på hemmaplan om man vill vinna SM-guld . Något säger mig att det här poängtappet kan bli väldigt dyrt .
Citera
2022-09-04, 18:43
Medlem
trazkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Känns det inte lite som att Häcken spelade bort guldet nu? Visst att det var starkt av Degerfors att sno en poäng men nog tycker jag man bör slå Degerfors på hemmaplan om man vill vinna SM-guld . Något säger mig att det här poängtappet kan bli väldigt dyrt .
Oh shit? Du tror alltså att poängtapp mot bottenlag kan bli kostsamt?
Citera
2022-09-04, 19:27
Medlem
girigfans avatar
att mff skulle vara borta från guldet med 10 omgångar hade jag inför säsongen aldrig trott. att man skulle vara borta från europaspel med 9 omgångar kvar? wtf
Citera
2022-09-04, 19:28
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
vinner dif mot bajen i derbyt blir det sm guld för dif. man kommer aatt torska mot aik sen men vi vinner mot häcken hemma.
Citera
2022-09-04, 19:31
Medlem
Man har sett en hel del uselt försvarsspel genom åren, men frågan är om inte den "samlade insatsen" från MFF:s försvar vid dagens mål till 2-2 var det sämsta i historien. Spontant känns det som hela backlinjen borde utredas för matchfixning.
Citera
2022-09-04, 19:34
Medlem
Forever Winters avatar
Kort fråga; spelar MFF fortfarande med sitt C-lag?
Citera
2022-09-04, 19:36
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Man har sett en hel del uselt försvarsspel genom åren, men frågan är om inte den "samlade insatsen" från MFF:s försvar vid dagens mål till 2-2 var det sämsta i historien. Spontant känns det som hela backlinjen borde utredas för matchfixning.

Håller med.
Citera
2022-09-04, 19:37
Medlem
Rubbes avatar
Just nu är det totalt mörker. Jag känner att vi kan lika gärna komma sjua eller nåt skit och den här säsongen kan dra åt helvete. Utvärderingen bör vara i full gång och jag förväntar mig en plan för hur vi ska se till att våra mellanår inte blir så här jävla usla och att man ser till att rätt huvuden får rulla och att rätt personer tar vid.

Georgson borde givetvis inte få tillsätta fler tränare. Det borde vara basen i en utvärdering av hur vi hamnade här.
Senast redigerad av Rubbe 2022-09-04 kl. 19:55.
Citera
2022-09-04, 19:43
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Sist tog han det inte lika hårt som tidigare vad jag vet, men han hade en väl en depression 19/20. Förhoppningsvis känner han sig stark.

Lite haltande resonemang att Häcken börjar darra, det är ju faktiskt ni som har haft det tufft en period nu och senast kom ni typ undan med nöd och näppe mot Ellos, Ellos som är helt ur balans av allt att döma, dom borde absolut ha tagit poäng i den matchen, men väldigt lite går deras väg just nu.

Formtabell 5 senaste

https://www.transfermarkt.com/allsve...saison_id/2021

Det skall bli intressant att se hur ni fortsatt klarar av att spela på två fronter.
Sa ju att Häcken börjat darra.

Och Ellos är svaga nog att slå MFF.

Läs mina inlägg för fler träffsäkra analyser.
Citera
2022-09-04, 19:51
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Kort fråga; spelar MFF fortfarande med sitt C-lag?
Malmö är ett C-lag.
Citera
2022-09-04, 19:55
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Har vi mer info om Peddo IFs gamla spelare Amoo och hans påstådda bravader med barn?
mannen mff e pedofilernas mecka, albornoz + sarfo. sen har vi joseph elanga på avbytarbänken med lite kvinnomisshandel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in