2022-08-24, 11:51
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vi förlorade igår, vår streak är över.

Ah jag tog det dumt nog som vinst eftersom ni gick vidare, men målskillnad var förklaringen. Beklagligt!
Citera
2022-08-24, 13:39
Medlem
Mahmoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
MFF och Spurs är nästan lika men möts de så är det MFF jag håller på.

Dubbelt skickliga Allsvenskt enorm bollkontroll + hårt arbetande defensiv i Strandvallen i söndags i 1-1 mötet.

Dubbelt guld jagande 2022 i serien.

Senast redigerad av Mahmoo 2022-08-24 kl. 13:57.
Citera
2022-08-24, 14:16
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vi förlorade igår, vår streak är över.
Alltid jobbigt när man svingat slagträet på fel arena
Citera
2022-08-24, 14:35
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Användaren har många åsikter och påhopp om diverse klubbar men håller på Eskilstuna. Så oavsett vad den fjanten skriver så ska man ta det med en nypa salt. Han är lite av en GeneralAndersson figur fast i Allsvenska tråden.

Sluta vara besatt av mig, lilla vän.
Citera
2022-08-24, 14:54
Medlem
cokehyenas avatar
@Guragel
Citat:
Jeahze och Van den Hurk vägrade spela för att tvinga fram en flytt. Isak Hien vägrade flytta innan Europaspelet var bärgat.

Agenten i all ära, men ibland är det bara skillnad på spelare och spelare.
Citera
2022-08-24, 15:41
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
@Guragel
För att sammankoppla med nuvarande diskussion;

Klart diffen (judegården) som förening håller hårt i sin "Isak".

Ajax? ADO Den Haag! ,-)
Citera
2022-08-24, 16:18
Medlem
TheJackets avatar
Nu spelar alla Eidur Gudjohnsens söner i Sverige.
Citera
2022-08-24, 18:47
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Vi har dock riktigt svåra matcher kvar, med början på söndag. Vi brukar trivas dåligt i Solna...

Så det känns fördel Häcken so far.
Normalt sett hade jag tippat på att storebror ger er bögstryk som vanligt men när vi nu har 3 bollar att hämta in mot tjeckerna så nära inpå så får jag nog ge er en viss fördel inför.
Citera
2022-08-24, 19:36
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Normalt sett hade jag tippat på att storebror ger er bögstryk som vanligt men när vi nu har 3 bollar att hämta in mot tjeckerna så nära inpå så får jag nog ge er en viss fördel inför.
Bajen är svajiga i defensiven pga skador och avstängningar.

Sedan får vi hoppas på en tempofattig match med ett snöpligt ledningsmål för Slovacko. Isf kan ni skicka in juniorer och fokusera på derbyt.
Citera
2022-08-24, 19:42
Medlem
Citat:

Kommer Amir Al-Ammari lämna laget efter säsongen för sillastrybarna??
Citera
2022-08-24, 19:47
Medlem
junazs avatar
Citat:
Vi har släppt in minst antal mål av alla lag i serien så här långt, och den enda spelaren som är avstängd i derbyt är en mittfältare (Jeppe Andersen). Alla övriga försvarsspelare som vi haft tillgängliga den här säsongen är disponibla inför söndag (Magyar har inte spelat sedan slutet av maj, och därefter har vi släppt in sex mål i serien, Fjoluson har ju varit borta hela säsongen).

Så hur du får det till att vi är svajiga i defensiven p g a skador och avstängningar vet jag inte...
Citera
2022-08-24, 19:50
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Vi har släppt in minst antal mål av alla lag i serien så här långt, och den enda spelaren som är avstängd i derbyt är en mittfältare (Jeppe Andersen). Alla övriga försvarsspelare som vi haft tillgängliga den här säsongen är disponibla inför söndag (Magyar har inte spelat sedan slutet av maj, och därefter har vi släppt in sex mål i serien, Fjoluson har ju varit borta hela säsongen).

Så hur du får det till att vi är svajiga i defensiven p g a skador och avstängningar vet jag inte...
Sadiku är borta pga post-covid och Andersen är avstängd inför derbyt. Då återstår antingen Vagic, Fenger eller Demirol som 6:a. Vagic klev dock av från träningen idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in