2022-08-20, 10:51
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
tror inte på goitom för femöre. pkmedia poängterade ständigt att han var allsvenskans smartaste spelare enbart för att han var svart, vilket förmodligen inte ens stämdde. nu när en svart inte påstås vara det längre hör man aldrig någon "expert" poängtera vilken spelare i allsvenskan som är "smartast".

Fick också den känslan. Det var ett himla tjat om hur "smart" han var. Som om de verkligen hade ett behov av att påpeka att en mörkhyad spelare inte bara kunde springa, hoppa och skjuta, utan minsann kunde använda hjärnan också. De låga förväntningarnas rasism.
Citera
2022-08-20, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarn.
Nu snackar du i nattmössan. AIK har haft chefstränare som blivit tillrättavisade taktiskt i halvtidspauser av Henok (https://www.fotbollskanalen.se/allsv...-saker-ut-fel/).

...
Har du läst länken du använde? Där står det väl inget om tillrättavisande. Bars att Alm bjöd in till dialog, och lyssnade på flera av spelarna. Något som Goitom då inte upplevt tidigare.
Citera
2022-08-20, 16:55
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Ska väl inte gnälla för mycket då dom gör det mesta rätt men tycker Kim och Totte får ta på sig denna. Väl mycket rotation. Hien ska väl ändå iväg innan fönstret stänger. Finns inget att spara på. Kör slut på grabbens sista krafter. Resten är Torinos problem. Att professionella spelare inte ska orka med två matcher i veckan är dessutom löjeväckande. Får dom väl dra ned lönen.

Att Mange inte ens ska orka 20-30 min mellan europamatcher köper jag inte heller. Skulle såklart kommit in.

Coachingen känns aningen inkonsekvent. Varför ens ta in Edvard, Radetinac mot Kalmar exempelvis när man har 3-0 om dom måste vila mellan matcherna.
Senast redigerad av asdfghjklzxcvbnm 2022-08-20 kl. 16:57.
Citera
2022-08-20, 17:11
Medlem
Gårdare ”så jävla orättvist att vår match mot Varberg bara flyttas en dag, även fast vi själva vägrat flytta matcher, usch!”

Också gårdare när domarna bokstavligen donerar dem poäng i Varberg:

Bara värt att prata orättvisor ibland.
Citera
2022-08-20, 17:12
Medlem
girigfans avatar
tråkigt ifall europasuccen kommer att kosta oss guldet i år, men med mina förväntningar inför året hade jag tagit europaavancemang samt en topp tre placering alla dagar i veckan.
Citera
2022-08-20, 17:14
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Gårdare ”så jävla orättvist att vår match mot Varberg bara flyttas en dag, även fast vi själva vägrat flytta matcher, usch!”

Vad du än gör så prata inte illa om Kimpa för då är du lättkränkt.
Citera
2022-08-20, 17:15
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby

hahahaha en bajare som kommer och påstår att någon annat lag ältar orättvisor.
Citera
2022-08-20, 17:17
Medlem
TilhelmWells avatar
Citat:
tråkigt ifall europasuccen kommer att kosta oss guldet i år, men med mina förväntningar inför året hade jag tagit europaavancemang samt en topp tre placering alla dagar i veckan.

Jag tar hellre ett SM-guld. Allsvenskan är alltid viktigast, sportsligt. Det finns ingenting som väger tyngre än ett SM-guld och som är realistiskt.
Citera
2022-08-20, 17:17
Medlem
doumbouyas första match, han visar att det finns potential. sabovic är stabil. holmberg måste ersättas, han kommer inte bli bättre.
Citera
2022-08-20, 17:19
Medlem
Citat:
hahahaha en bajare som kommer och påstår att någon annat lag ältar orättvisor.
Utveckla gärna!
Citera
2022-08-20, 17:20
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilhelmWell
Jag tar hellre ett SM-guld. Allsvenskan är alltid viktigast, sportsligt. Det finns ingenting som väger tyngre än ett SM-guld och som är realistiskt.
håller med, skiter i pengarna, för mig väger ett smguld tyngre än ett cl gruppspel
Citera
2022-08-20, 17:20
Sjukt ändå att det gula kortet på Finndell var det bästa som kunde hända honom. Hade ju väntat ett gäng matchers avstängning om inte domaren gett kort alls. Sedan borde det såklart varit rött men gult är bättre för DIF än inget alls. Sjuk regel egentligen.
Senast redigerad av trazke 2022-08-20 kl. 17:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in