tror inte på goitom för femöre. pkmedia poängterade ständigt att han var allsvenskans smartaste spelare enbart för att han var svart, vilket förmodligen inte ens stämdde. nu när en svart inte påstås vara det längre hör man aldrig någon "expert" poängtera vilken spelare i allsvenskan som är "smartast".
Fick också den känslan. Det var ett himla tjat om hur "smart" han var. Som om de verkligen hade ett behov av att påpeka att en mörkhyad spelare inte bara kunde springa, hoppa och skjuta, utan minsann kunde använda hjärnan också. De låga förväntningarnas rasism.
Har du läst länken du använde? Där står det väl inget om tillrättavisande. Bars att Alm bjöd in till dialog, och lyssnade på flera av spelarna. Något som Goitom då inte upplevt tidigare.
Ska väl inte gnälla för mycket då dom gör det mesta rätt men tycker Kim och Totte får ta på sig denna. Väl mycket rotation. Hien ska väl ändå iväg innan fönstret stänger. Finns inget att spara på. Kör slut på grabbens sista krafter. Resten är Torinos problem. Att professionella spelare inte ska orka med två matcher i veckan är dessutom löjeväckande. Får dom väl dra ned lönen.
Att Mange inte ens ska orka 20-30 min mellan europamatcher köper jag inte heller. Skulle såklart kommit in.
Coachingen känns aningen inkonsekvent. Varför ens ta in Edvard, Radetinac mot Kalmar exempelvis när man har 3-0 om dom måste vila mellan matcherna.
Senast redigerad av asdfghjklzxcvbnm 2022-08-20 kl. 16:57.
tråkigt ifall europasuccen kommer att kosta oss guldet i år, men med mina förväntningar inför året hade jag tagit europaavancemang samt en topp tre placering alla dagar i veckan.
tråkigt ifall europasuccen kommer att kosta oss guldet i år, men med mina förväntningar inför året hade jag tagit europaavancemang samt en topp tre placering alla dagar i veckan.
Jag tar hellre ett SM-guld. Allsvenskan är alltid viktigast, sportsligt. Det finns ingenting som väger tyngre än ett SM-guld och som är realistiskt.
Sjukt ändå att det gula kortet på Finndell var det bästa som kunde hända honom. Hade ju väntat ett gäng matchers avstängning om inte domaren gett kort alls. Sedan borde det såklart varit rött men gult är bättre för DIF än inget alls. Sjuk regel egentligen.
Senast redigerad av trazke 2022-08-20 kl. 17:23.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!