2022-08-15, 21:46
Detta är ett av dom svagaste domsluten jag sett. Tänk om Mjällby gjort mål där och vunnit matchen? Mcdonken är ett dåligt skämt. Det är starkt av en nykomling att med en gång sätta tonen som sämst i landet!

https://youtu.be/5TZzqrbm6Go?t=81
Citera
2022-08-15, 21:50
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Om vi bortser från de från söder som vann en extra kromosom i DNA-lotteriet så sade Varberg nej till DIF:s främsta önskan att flytta matchen till september. Helt förståeligt då de vinner mest på att spela matchen nu på lördag så inga konstigheter med det.
Var det inte ni som var från söder eller hur var det nu igen? Att snacka extra kromosom när 90% av supportrarna kommer från Åkersberga är lite väl magstarkt.
Citera
2022-08-15, 21:53
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Var det inte ni som var från söder eller hur var det nu igen? Att snacka extra kromosom när 90% av supportrarna kommer från Åkersberga är lite väl magstarkt.

Buhu. Rikemansklubben med backslick från… Åkersberga? Bestäm dig för vad du vill att vi ska vara innan du skickar komvuxinlägg likt dessa.

Edit: imponerande aktivitet från dig helt plötsligt btw. En derbyförlust till och du blir lika frånvarande igen gissar jag?
Senast redigerad av London 2022-08-15 kl. 22:03.
Citera
2022-08-15, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLIP
Verkar som alla missat det men Varberg spelar match 31 aug.

Problemet här är nog mer Svenska klubbars värdelösa historia i Europa innan så ingen på förbundet har ens haft en tanke på att kolla spel schema med europa spel. Förhoppningsvis blir det ändring på detta till nästa år och nya regler som infattar flytt av matcher om något lag går vidare i europaspel.
Problemet är att UEFA daltar med cypriotiska lag vilket gör att matcher plötsligt kan ske på en tisdag och dessutom utbytt hemmafördel.
Citera
2022-08-15, 22:56
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Höj nivån. Läs igenom ditt eget inlägg en gång innan du postar för den här smörjan är så lågkvalivativ att jag vill kräkas.
Det är Brajen som är lågkvalitativt. Jag förstår att du vill kräkas.
Citera
2022-08-15, 22:57
Medlem
cokehyenas avatar
Tur i oturen:

Det blir DIF på lördag.

Och en rad matcher på söndag.
Citera
2022-08-15, 23:00
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Tur i oturen:

Det blir DIF på lördag.

Och en rad matcher på söndag.

Red ut allt. Blev det ingen flytt till slut?

Citat:
Ursprungligen postat av London
Buhu. Rikemansklubben med backslick från… Åkersberga? Bestäm dig för vad du vill att vi ska vara innan du skickar komvuxinlägg likt dessa.

Edit: imponerande aktivitet från dig helt plötsligt btw. En derbyförlust till och du blir lika frånvarande igen gissar jag?

Känns som efter 5 omgångar in på säsongen igen när det kryllade av bajare här. Försvann ett tag och nu är tillbaka igen.
Citera
2022-08-15, 23:03
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Red ut allt. Blev det ingen flytt till slut?

Känns som efter 5 omgångar in på säsongen igen när det kryllade av bajare här. Försvann ett tag och nu är tillbaka igen.
Flytt till lördag från söndag. En dag mindre vila inför Varberg.
Citera
2022-08-15, 23:19
Medlem
En helt jämn match som hade kunnat sluta lite hur som helst, men som logiskt nog borde ha slutat oavgjort. En jävla sur förlust.

Förhoppningsvis kan vi vara med och slåss om 4e platsen resten av säsongen, Gnagarna brukar vi vinna mot hemma, tror vi har hyfsade möjligheter att göra så även i år, Malmö är svårare.

Tycker juniorerna gör en bra match igen, både Bångsbo och Carneil tar sig an matcherna helt obekymrat, det är iaf ett glädjeämne, och det finns fler unga grabbar i truppen som jag tror kan göra likadant.

Kalmar borta nästa, kommer bli svårt, men inte omöjligt.
Citera
2022-08-15, 23:19
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma

Så är det och så kommer det vara varje säsong före det oundvikliga misslyckandet blir helt uppenbart för dem.
Citera
2022-08-15, 23:20
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Det har ju snackats en del om Rygaard verkligen är allsvenskans bäste mittfältare?Det är ju både rätt och fel med tanke på att han är allsvenskans bäste SPELARE.

Sana gör ett fint inhopp. Fan, ska jag bli tvungen att gilla honom nu?

Mvh
Dom eleganta serieledarna

Jag sa till dig att du kommer älska Sana

Han och Turgott kommer ge er sm-guldet. Bajarna och diffen får drömma vidare.
Citera
2022-08-15, 23:22
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Nä, bara min MAGKÄNSLA. Snubben VISAR rejäla balls att ens våga sig ut på Nya SöS. Det FÖRTJÄNAR RESPEKT!

Han är inte min favorit, men BUA ALDRIG ÅT EN BAJENSPELARE!

Ingen är större än BAJEN! Det vet Jeazhe.

Hade Jeahze spelat i någon av dom äkta storklubbarna hade han ALDRIG fått spela en match igen. Only in Bajen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in