2022-07-12, 23:57
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Förvisso. Dock har smittspridningen varit otroligt hög nu i sommar bland annat i kombination av att folk reser utomlands. Kanske en långsökt teori men går inte att utesluta

Viruset i sig är mer smittsamt än tidigare, det är så virus fungerar. Samtidigt är det mildare än någonsin tidigare för friska icke-gamlingar. Men det är väl off topic.
Citera
2022-07-13, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Viruset i sig är mer smittsamt än tidigare, det är så virus fungerar. Samtidigt är det mildare än någonsin tidigare för friska icke-gamlingar. Men det är väl off topic.

Vilket ju fortfarande innebär att man inte ska underskatta att man vaccinerad eller inte fortfarande kan bli smittad . Ja vi är OT och jag ber om ursäkt för det men det är knappast någon omöjlighet att smittspridningen kan vara en orsak till det svaga bortaföljet . Säger inte att det är det mest troliga men knappast uteslutet .
Citera
2022-07-13, 00:02
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Vilket ju fortfarande innebär att man inte ska underskatta att man vaccinerad eller inte fortfarande kan bli smittad . Ja vi är OT och jag ber om ursäkt för det men det är knappast någon omöjlighet att smittspridningen kan vara en orsak till det svaga bortaföljet . Säger inte att det är det mest troliga men knappast uteslutet .

Det släpptes 41 biljetter som såldes slut. Där är orsaken. Men er media har väl fullt upp med Guidetti artiklar och damfotboll så svårt för er att veta.
Citera
2022-07-13, 00:06
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:

Vi är nog förbi stadiet där människor tar stor hänsyn till viruset, i varje fall tills det blir direkt samhällsfarligt igen.
Citera
2022-07-13, 00:07
Medlem
Men ärligt årets Malmö FF kan ju vara det sämsta vi skådat på många år . Höll på att klanta bort 1-3 i början av andra halvlek och en eventuell förlängning som hade kunnat gå hur som helst . Hade ju varit pinsamt om dom inte hade grejat Vikingur . Då hade väl Milos varit rökt på en gång?
Citera
2022-07-13, 00:09
Medlem
Citat:
Men ärligt årets Malmö FF kan ju vara det sämsta vi skådat på många år . Höll på att klanta bort 1-3 i början av andra halvlek och en eventuell förlängning som hade kunnat gå hur som helst . Hade ju varit pinsamt om dom inte hade grejat Vikingur . Då hade väl Milos varit rökt på en gång?

Säkerligen.

Kan inte du och vaccinmongot ta ert snack i rätt del.
Citera
2022-07-13, 00:09
Medlem
Citat:
Vi är nog förbi stadiet där människor tar stor hänsyn till viruset, i varje fall tills det blir direkt samhällsfarligt igen.
Där är vi eniga. Det som är synd är dock att många börjar slappna av och tror att pandemin är över nu när dom flesta blivit fullvaccinerade . Men men jag avslutar här då vi är OT .
Citera
2022-07-13, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Säkerligen.

Tagga ner för fan . Jag angav en tänkbar anledning till varför ni inte hade fler bortafans på plats . Nåt fel med det eller?
Citera
2022-07-13, 00:28
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:

Jag förstår att du är skärrad. Det kan inte vara lätt för dig att behöva beskåda Malmö FF:s pinsamma fotboll varje vecka.
Citera
2022-07-13, 00:28
Medlem
Citat:
Det släpptes 41 biljetter som såldes slut. Där är orsaken. Men er media har väl fullt upp med Guidetti artiklar och damfotboll så svårt för er att veta.

I el-kvalet måste lagen ge minst 5% till bortasupportrarna vilket borde ge er 57 stolar men men, konstigt att eran "sektion" var halvtom dock. Kanske reducerades antal biljetter till matchen.

Lotta ni ut biljetter eller hur sköttes det?

Edit: https://pbs.twimg.com/media/FXfrqzDW...pg&name=medium

Fastnade halva 20 pers i tullen p.g.a. misskommunikation då ingen förstod vad Malmöiterna sa eller räknade du med truppen bland de där 41?
Senast redigerad av divadude 2022-07-13 kl. 00:33.
Citera
2022-07-13, 00:29
Medlem
Citat:
Tagga ner för fan . Jag angav en tänkbar anledning till varför ni inte hade fler bortafans på plats . Nåt fel med det eller?

Ja du locka hit fotbollsdelens största idiot med de snacket. Vi har sluppit hen ett tag nu men verkar ha något filter som fick hit han direkt när du nämnde covid och vaccin.

Citat:
Ursprungligen postat av divadude
I el-kvalet måste lagen ge minst 5% till borta supportrarna vilket borde ge er 57 stolar men men, konstigt att eran "sektion" var halvtom dock. Kanske reducerades antal biljetter till matchen.

Lotta ni ut biljetter eller hur sköttes det?

Dom med mer än Typ 1300 MFF poäng fick förtur 1 dag sen släpptes det till alla.
Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2022-07-13 kl. 00:31.
Citera
2022-07-13, 00:30
Medlem
Citat:
Jag förstår att du är skärrad. Det kan inte vara lätt för dig att behöva beskåda Malmö FF:s pinsamma fotboll varje vecka.
Det lite sjuka i sammanhanget är att MFF förlorat 4 matcher så här långt och ändå bara 4 poäng från serieledning i Allsvenskan .Skulle dom vinna i år är dom kansk den mest ovärdiga vinnaren nånsin. Har aldrig sett ett så svajigt Malmö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in