2022-04-18, 13:32
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Zlatans favorit lag i Allsvenskan ångar på. Roligt att se :-) Jag är t o m AIKare. Men jag glädjer mig av MFF supporters mår så dåligt av det.

Mår dåligt av att Zlatan Boys ligger etta i serien efter tre omgångar? Glöm det. Jag är mer orolig över att MFF:s spel inte funkar så bra. Spelet mot AIK var något bättre än mot Elfsborg. Birmancevic var inte bra mot AIK. Han är alldeles för bollkär dribblar, skjuter hellre än att passa.

Rieks ska spela från start mot Värnamo. Rieks förtjänar att spela samtidigt som att Birmancevic inte ska känna sig given i laget.
Citera
2022-04-18, 13:33
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Nej, man märker inte alls att du bölar över det.

Nordens bästa hemmalag, 8/8 vunna med Cifuentes och 11-1-0 senaste 12 matcherna. Bajen ångar på och bonden MartinDahlinsMamma behöver gå i terapi för det, skål

Hårt slag i ansiktet när Hammarbys cockyena dissar en.

Man njuter för övrigt när min analys om fans till jippot och fans till klubben varje dag visar sig här på Flashback.

Hade jag för övrigt varit bonde hade jag blivit bajare i vuxen ålder.
Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2022-04-18 kl. 13:39.
Citera
2022-04-18, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma

Man njuter för övrigt när min analys om fans till jippot och fans till klubben varje dag visar sig här på Flashback.

Du blev mffare 2016, och ska svinga om nya supportar? Du är från Skåne och ska svinga om bönder? Du visste inte ens vad MFF var när ”ni” spelade i S1 och svingar om jippo?

Du får ha lite mer finess i ditt trollande.

Mvh serieledarna
Citera
2022-04-18, 13:52
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:

Varje gång du skriver något så facepalmar man. Du skämmer ut MFF.
Citera
2022-04-18, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Du blev mffare 2016, och ska svinga om nya supportar? Du är från Skåne och ska svinga om bönder? Du visste inte ens vad MFF var när ”ni” spelade i S1 och svingar om jippo?

Du får ha lite mer finess i ditt trollande.

Mvh serieledarna

Du får de alltid att spy i min mun. Jag blev MFFare innan jag föddes, bajare blir man i vuxen ålder för man måste passa in, lite som du

Jag har sett er ägare gå från osäker ligist till att bli Skånes bästa fotbollspelare genom tiderna (och då även Sveriges) så ja jag har följt både MFF och fotboll långt innan du föddes.

Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Varje gång du skriver något så facepalmar man. Du skämmer ut MFF.

Tufft, var det inte exakt detta jag skrev om dig innan?
Citera
2022-04-18, 13:57
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:

Tufft, var det inte exakt detta jag skrev om dig innan?

Ingen anning, kanske det. Faktum är att det enda du gör på detta forumet är att skriva "öhöhöhö bajen suger dif suger MFF är bäst fuck er alla". Du sänker nivån med 900 %.
Citera
2022-04-18, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Ingen anning, kanske det. Faktum är att det enda du gör på detta forumet är att skriva "öhöhöhö bajen suger dif suger MFF är bäst fuck er alla". Du sänker nivån med 900 %.

Har aldrig gjort det. Bajen suger inte dom är just nu Sveriges bästa lag. DIF visade dom är mentalt starka och något att räkna med efter den tveksamma straffen la dom alla ägg i samma korg och körde över Norrköping. MFF är bäst i egenskap av reagerande mästare och att de är mitt lag, förhoppningvis vinner dom igen men vägen är lång.

Alla kan inte höja tråden med ideliga faktafel och helt uppåt väggarna fel saker som du ju.

Man gnabbas lite och sen är man vänner, för vi alla älskar världens bästa Liga utan oss fans hade vi behövt hålla på engelska lag som du för att få ut något ur livet.

Kram på dig och som jag sagt förr du skämmer ut MFF.

Edit: som du bara gått och väntat för att få ge igen haha!

(FB) Svenska Fotbollslandslaget /mod
Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2022-04-18 kl. 14:16.
Citera
2022-04-18, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf

AIK har startat skakigt, 7 mål insläppta på tre matcher, ytterst märkligt måste jag säga. Vad säger ni som sett AIK?

Lustig/Larsson känns som de ska va några pelare i laget,men deras bäst före datum är utgått sedan länge.Det går snabbt utför när åldern tickar på,hur de gått på extra batteri sista säsongerna, Lucky One,men tiden tar sin rätt nu.
Milo/greken ska styra och ställa,men båda verkar ha ångest,otieno ser ut komma fel varje gång på boll,springer i ett hönshus,sen har de kört nån ung debutant,igår ceecay,Finns ingen stabilitet,
Panik värvar Jordan Larsson när det sket sig med Guidetti,tror denna säsong kan bli brutal jobbig
Enda jag verkligen tycker varit godkänd än så länge e deras irländska Zachary Elbiuz...nåt
Citera
2022-04-18, 14:23
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Och Häcken-Göteborg är tydligen ett Stockholmsderby.
Vad fan snackar du om!?😄
Citera
2022-04-18, 14:23
Medlem
031GLENNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Sedans exakt när vet jag inte, men det är så en del rival eller stormöten benämns. I Italien finns det flera exempel, t ex Derby D'Italia, Inter-Juventus.
Japp, vanligt i Italien vad det verkar. Hamsik kallade ju även han Blåvitt - AIK för derby förra säsongen och han har ju lite erfarenhet från just Italien.
Edit: såg senare at detta redan nämnts.
Senast redigerad av 031GLENN 2022-04-18 kl. 14:27.
Citera
2022-04-18, 14:27
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Vad fan snackar du om!?😄

Fråga Petra Svensson.
Citera
2022-04-18, 14:28
Medlem
031GLENNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Vad fan snackar du om!?😄
I samband med att berg brände straffen så kallade discovery matchen för ett Stockholmsderby
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in