Citat:
Ursprungligen postat av
estet10
Hej! Imorgon ska jag till en psykolog i Stockholm för mina problem med att inte kunna hitta någon att ha sex med/inleda relation. Ja kommer säga att jag oskuld. De är jag dock inte. Men vill att psykologen ska ta mitt problem på allvar.
Jag har modern outfit 28 år, solarietorsk är jag. Vältränad och med ett ansikte som är typ medel när vi pratar om hur snygg jag är .
Ingen tror jag har dessa problem om dom sett mig på gatan liksom. Jag ser ut som vem som helst .
Vad tror ni psykologen kommer tänka ?
Kommer hon skratta åt mig inombords?
Eller kommer hon tro att jag inte är seriös?
Tror inte de är vanligt att killar som mig söker hjälp för detta problem
Varför ljuga om att du är oskuld? Är väl bättre att säga som det är, att du har haft sex vid x ålder och nu har du svårt att träffa någon och inleda en relation?
Hon är psykolog, tror hon får höra ett och annat. Så du behöver inte oroa dig. Hon kommer tro du är seriös eftersom att du har tagit dig tiden att gå dit.
Offtopic: Jag tror en av anledningarna till varför du kanske har svårt att träffa någon kan vara för att du tänker för mycket och överanalyserar. Jag har varit där en gång i tiden och bäst är egentligen bara att slappna av, bry dig inte så mycket. Släpp ditt ego och var laid back, ha bra vibbar så kommer det komma naturligt. Var inte för barnslig men var heller inte för stel, man måste hitta balansen.