• 1
  • 2
2021-08-18, 11:54
Medlem
Hej! Är 25 år och fått jobb på en gymnasieskola som städare. Jag undrar . Vad tror ni om jag är helt okej snygg finns det chans jag kan få ligga med nån tjej som går på skolan/ börja dejta någon?
Känns lite pinsamt att vara städare men tror ni utseende kommer väga upp det? Skulle säga att jag är 6,5 poängare.
Citera
2021-08-18, 11:57
Medlem
Du får nog vara både en 9-10:a, charmig, rolig OCH lite sådär mystisk och spännande om du ska ha en chans i det läget.
Citera
2021-08-18, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej! Är 25 år och fått jobb på en gymnasieskola som städare. Jag undrar . Vad tror ni om jag är helt okej snygg finns det chans jag kan få ligga med nån tjej som går på skolan/ börja dejta någon?
Känns lite pinsamt att vara städare men tror ni utseende kommer väga upp det? Skulle säga att jag är 6,5 poängare.

Sikta in dig pa MILF-lararinnorna istallet.
Citera
2021-08-18, 12:03
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:

Glöm det.
Citera
2021-08-18, 12:08
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknowwhatIknow
Du får nog vara både en 9-10:a, charmig, rolig OCH lite sådär mystisk och spännande om du ska ha en chans i det läget.

Alternativt ha ”något” att erbjuda i retur.
Citera
2021-08-18, 12:09
Medlem
FladderFarfars avatar
Citat:

Knappast med innebrudarna... men du kan ju alltid prova med någon ful och skadad enstöring.
Citera
2021-08-18, 12:11
Medlem
Citat:

Det kan nog gå. Rikta in dig på någon och flörta på.

Tänkte du städskrubben eller toaletten?
Citera
2021-08-18, 12:16
Medlem
Försök med nån tjej som ser ful,blyg och mobbad ut .. nån såndär som bara sitter i fönsterkarmen och läser böcker. Va pådrivande och envis.. Dra med henne in i städskrubben. .. hon kommer va sådär "nej.. sluta.. jag vill inte.." .. men ändå inte göra aktivt motstånd eller föra oväsen.
Citera
2021-08-18, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Försök med nån tjej som ser ful,blyg och mobbad ut .. nån såndär som bara sitter i fönsterkarmen och läser böcker. Va pådrivande och envis.. Dra med henne in i städskrubben. .. hon kommer va sådär "nej.. sluta.. jag vill inte.." .. men ändå inte göra aktivt motstånd eller föra oväsen.

Ehhh. Nej. Han blir metooad dirr. Då kan hon äntligen få uppmärksamheten hon saknar.
Citera
2021-08-18, 12:51
Medlem
Katzyns avatar
Ja, om du har knark och sprit att erbjuda från vaktmästeriet.
Citera
2021-08-18, 12:54
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Ett ofta använt scenario i porrtidningarnas noveller förr i tiden handlade om snubben som jobbade över på fabriken. När han skulle byta om hörde han hur det skvalade från duschutrymmet ackompanjerat av gnyenden.
Därinne stod (den sexiga) städerskan (!) och tillfredsställde sig med duschstrålen. Givetvis klev vår övertidsjobbande industriarbetare in i duschen och knullade på henne så att det stod härliga till.

Sens moral: Pröva att gå in i tjejernas omklädningsrum (ta för säkerhets skull med dig städutrustningen). Klä av dig, gå in i duschen och börja runka. Har du tur kommer den övertidsarbetande kvinnliga jumpaläraren (eller ännu hellre; en elev som extramotionerat) in och och gör dig sällskap i duschen.

Har du ännumera tur så kommer ett gäng bisexuella (kvinnliga) innebandyspelare in ditlockade av era njutningsfulla ljud och vips så är det rena orgien i omklädningsrummet.
Har du oflyt kommer (den manliga) rektorn (medlem i en frikyrka) in och skäller ut er och du blir av med jobbet.
Senast redigerad av Rad-i-Kalle 2021-08-18 kl. 12:57.
Citera
2021-08-18, 13:03
Medlem
Ärligt talat har jag aldrig hört talas om att en manlig städare fått till det med någon tjej överhuvudtaget.

Det finns tydligen en gräns för vad tjejer kan tänka sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in