2008-06-06, 12:38
Medlem
Continental Ops avatar
kompissyndromet är väl inget som Ekwall är ensam om (även om han är en exceptionell fjant) utan det är väl tvärtom allt mer vanligt idag, framförallt på reklamkanalerna

Jidhe o Åkesson tycker jag visar prov på samma symptom även om de håller sig på mattan mer
Citera
2008-06-06, 13:23
Medlem
fluke12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
kompissyndromet är väl inget som Ekwall är ensam om (även om han är en exceptionell fjant) utan det är väl tvärtom allt mer vanligt idag, framförallt på reklamkanalerna

Jidhe o Åkesson tycker jag visar prov på samma symptom även om de håller sig på mattan mer
Intressant! Varför stör vi oss så jävligt på dessa killar? Ok de får säkert knulla fler och snyggare brudar än de flesta här på FB, men va fan det finns det ju massor av andra journalister som får utan att i alla fall jag bryr mig
Dessa killar måste ha något annat "handikapp" som triggar oss! Är det så enkelt att de bara är korkade?
Citera
2008-06-06, 19:25
Medlem
Imponerande damagecontrol här. PE får banka fin-fin, mör och välhängd blond stjärt och alla grinar. Klassiskt exempel på "buääää han har och inte jaaag, ja vill också haaaa".

Tragiskt FB.
Citera
2008-06-06, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kebabfavorit
Imponerande damagecontrol här. PE får banka fin-fin, mör och välhängd blond stjärt och alla grinar. Klassiskt exempel på "buääää han har och inte jaaag, ja vill också haaaa".

Tragiskt FB.

.....å välkommen till Flashback Herr Ekwall.....
Citera
2008-06-06, 21:02
Medlem
timpanis avatar
Märkligt att ingen kommenterat Ekwalls intervju med Sebastian Larsson i "Ekwall synar EM-stjärnorna".

Ekwall undrade hur hård konkurrensen är i ett Premier League-lag och Sebastian använder ett engelskt uttryck som betyder ungefär "att äta eller ätas":

– Det är lite "dog eat dog".

Ekwall ser ut som ett frågetecken:

– Va?! "Doggy dog"?

– Ja, "dog eat dog". Det heter så.

– "Doggy dog"?! Aldrig hört förut!

Ekwall trodde uppenbarligen att Seb ville börja om hiphop. Snoop Doggy Dogg!
Citera
2008-06-06, 21:31
Bannlyst
Den här satans eksvullo, kommer förstöra hela EM, jag tror inte jag pallar med att behöva se han i rutan varje dag i flera veckor.
Citera
2008-06-07, 02:27
Medlem
Gabrieluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Märkligt att ingen kommenterat Ekwalls intervju med Sebastian Larsson i "Ekwall synar EM-stjärnorna".

Helt klart komiskt.

Kan inte svara för andra, men anledningen till att jag inte kommenterat detta är enkel: Jag tittar inte på program där Ekwall deltar om jag kan undvika det. Jag kommer givetvis att se matcherna, men när det är för- och eftersnack med Ekwall åker volymen av. Jag har likaledes slutat titta på TV4-sporten sedan de skippade listan till förmån för Ekwall. Är knappast ensam om det heller...
Citera
2008-06-07, 08:50
Medlem
Schnyggves avatar
Jag tål honom fan inte! sedan klär han sig som en jävla turkfjortis också!
Citera
2008-06-07, 08:57
Medlem
Han påminner mig om HIV-mannen.
Citera
2008-06-07, 20:48
Medlem
jambosanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabfavorit

Tragiskt FB.

Äh, vem vill knulla en brud som har den utomordentligt usla smaken att vilja leka gömma korven med ett felknullat missfoster som Ekwall?

Borde inte det vara obligatoriskt för samtliga Ekwallska påsättningar att anmäla sig till Smittskyddsinstitutet å det snaraste?
Citera
2008-06-07, 21:13
Medlem
neguins avatar
Citat:

Ekwall undrade hur hård konkurrensen är i ett Premier League-lag och Sebastian använder ett engelskt uttryck som betyder ungefär "att äta eller ätas":

– Va?! "Doggy dog"?

hehehe klockrent... kan inte bjuda oss på youtube-kalas?
Citera
2008-06-07, 21:30
Medlem
Bavaros avatar
Citat:

– Va?! "Doggy dog"?

Fy fan va bra, jävlar vad jag garvade..."Doggy dog? aldrig hört förut!!!" skulle vilja sett Sebastians min, han måste ju ha funderat vem fan Patrick Ekwall är för någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in