2008-05-06, 22:44
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SjOgReNxxx
Hej!

Jag har inget skvaller alls om Patrick Ekwall men jag måste bara säga att den människan är den mest inkompetenta idioten på vår jord.
Han är en helrutten journalist som tror att han är guds gåva till alla människor.
Sliskig är han också!

Jag får ärligt talat regelrätta kräkreflexer när jag ser honom och jag kan inte alls förstå hur kvinnor kan tycka om honom.

Jag ber om ursäkt om jag gick mycket off-topic men någonstans hoppas jag att Herr Ekwall ska läsa detta och förstå att han borde ändra på sin personlighet och möjligtvis sitt utséende.

Till "Putte": Dra hädan ditt arroganta cykelställ

Din avatar valde du för att...?
Citera
2008-05-07, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SjOgReNxxx
Därför att jag inte gillar hans nuvarande personlighet men det är ju min åsikt.
Någon tycker väl om honom annars skulle han väl inte ha det jobbet som han har, men jag säger att jag inte tycker om honom och det står jag vid.
Jag håller med dig.Jag mår illa av att se honom.
Men likt förbannat går det "bättre" för honom än för mig.....
Citera
2008-05-07, 08:18
Medlem
Captainhaddocks avatar
Han är ett stort sliskigt äckel
Citera
2008-05-07, 13:00
Medlem
Liksom flera andra har jag sprungit på Ekwall i Båstad under den dekadenta tennisveckan för några år sedan. Han stod och stekte på Sand med en platinablond madame, eventuellt samma dam som diskuterades tidigare i tråden? PE var iförd en väldigt iögonfallande rosa t-shirt med något tryck som illa dolde en begynnande kalaskula. Ekwall var mer än lovligt nöjd med situationen och lät folk omkring veta det. Allt var som vanlig i The Fabulous of Life Patrik Ekwall.

Nästa ser jag den mycket iögonfallande rosa t-shirten igen. På det lokala köpcentrumet i Dressmans skyltningen under rubriken 2 för 1. Kanske helt okej under andra omständigheter men inte när man storsteker på stekigaste brattstället i Brattsverige. Om brattsen visste skulle de ömsom skratta ut honom, ömsom slita honom i stycken.

Patrik Ekwall är fel.
Citera
2008-05-07, 14:16
Medlem
På en fotbollsgala i slutet av 90-talet var Ekwall nån form av konferencier. Det slutade med att han satte på Malin Gustafsson i en garderob på cirkus.

Hon fick pris under kvällen som årets nykomling, och äntrade scenen i en grymt kort kjol. Hon var rätt fin på den tiden, spelade för Sunnanå.

Sen pajade knäna och hon har lassat in en bunt pizzor med tråkigt resultat.

Har försökt hitta en bild men gått bet.
Citera
2008-05-07, 17:11
Medlem
SjOgReNxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Din avatar valde du för att...?

Jag tittar inte så mycket på min avatar så för mig är det lugnt.
Ja, varför valde jag den då? Kan hända att det är någon form av terapi kanske så att jag inte blir så äcklad när jag ser honom, jag vet inte.
Dock så vet jag att terapin i så fall går åt helvete eftersom jag inte tittar på min avatar.

Slutord: Hela skiten är som en ond cirkel.

Tack för mig!!
Citera
2008-06-02, 01:00
Medlem
"Lasse Richt av alla dissade mina nya svarta Paul Smith-skor, vilket jag tar som en komplimang.
Zlatan o Mellberg tyckte de var lite väl shining, men Zlatan diggade döskalleskärpet från Rare.
Mellberg hade, by the way, exakt likadana gympapjuck som Långe Lundh o han visste inte riktigt hur han skulle kommentera det.
Det är...som ni sett o vet...rätt mycket snack om kläder, parfymer o sånt nere i vår mixade zon."

Och den mannen kallar sig för "sportjournalist".
Citera
2008-06-02, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaban13
Håller med, och det roliga i detta är att hr Ekwall sänker sig själv. Han framstår som en dagisunge. Det tycker jag var mkt roligt.

Patrick Ekwall är ett säreget skämt. Jag blir så irriterad av att se honom på tv. drygare tv-personlighet får man leta efter. ta till exempel hans "ekwall synar em-stjärnorna..." jag fick intrycket att av att han skulle intervjua alla, och speciellt de mest tongivande i landslaget; typ elmander, ljungberg, zlatan, rosenberg, linderoth, källström.... men det verkar som alla dissar killen. jag tror att han har lyckats bränna alla möjliga broar. ta den här intervjun till exempel:
http://www.youtube.com/watch?v=4mWbpn-4t9w
lite dissad av zlatan eller?
sen när när jag reflekterar över hans "ekwall synar.." så måste jag säga att han måste vara sämst på att intervjua människor. när han väl har fått igång folk att snacka, och då jag sitter som mest hängiven och lyhörd, flikar nöten in med någon ny opassande fråga som lyfter koncentrationen åt något annat ämne. han är helt otrolig. han borde inte ens vara krönikör åt fotbollskanalen.se. går juh inte att läsa hans krönikör utan att få huvudvärk. porsche cayenne dit, caffe latte dit, zlatan dissar mig dit.. patrick ekwall är tragisk.
Citera
2008-06-02, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bildgivaren
På en fotbollsgala i slutet av 90-talet var Ekwall nån form av konferencier. Det slutade med att han satte på Malin Gustafsson i en garderob på cirkus.

Hon fick pris under kvällen som årets nykomling, och äntrade scenen i en grymt kort kjol. Hon var rätt fin på den tiden, spelade för Sunnanå.

Sen pajade knäna och hon har lassat in en bunt pizzor med tråkigt resultat.

Har försökt hitta en bild men gått bet.

trodde ekwall var en bitter oskuld..?
Citera
2008-06-06, 09:10
Medlem
Min brors kusins avatar
Visst är det härligt att läsa om idioter som gör bort sej på löpande band

http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle2624025.ab

Underbar bild också, Tito Beltran upp i dagen

Varför har det samlats så många puckon på TV4?
Citera
2008-06-06, 09:37
Medlem
Gabrieluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Och den mannen kallar sig för "sportjournalist"

Det allra största problemet är att han nog egentligen helst kallar sig för "buddy" i förhållande till fotbollsgänget. Vi har sett otal exempel på at han inte kan skilja på journalistens och det storögda barnets roll och hans rapportering blir därför ofta osaklig.Se bara på det senaste exemplet där Ekwall gjort bort sig:

En journalist skall iaktta, inte vara en del av händelserna. Hur passande är det när en journalist på ett så barnsligt sätt sitter och försöker vara initierad polare med de han skall rapportera om? Är det vettigt att en journalist rör upp ilskan känslor hos dem han skall rapportera om - dessutom mitt under pågående träning inför ett fotbolls EM?

Kan inte Zlatan eller någon få på ett ordentligt snedskott snart så att Ekwall får läggas in under EM...
Citera
2008-06-06, 09:55
Medlem

Det var när jag läste den "artikeln" som jag sökte mig hit. Va fan! Öldrinkande fotbollsfans är vidriga men kokshöga förvirrande ab-repportrar är okej. Heja Sverige!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in