Citat:
Ursprungligen postat av Klaban13
Håller med, och det roliga i detta är att hr Ekwall sänker sig själv. Han framstår som en dagisunge. Det tycker jag var mkt roligt.

Patrick Ekwall är ett säreget skämt. Jag blir så irriterad av att se honom på tv. drygare tv-personlighet får man leta efter. ta till exempel hans "ekwall synar em-stjärnorna..." jag fick intrycket att av att han skulle intervjua alla, och speciellt de mest tongivande i landslaget; typ elmander, ljungberg, zlatan, rosenberg, linderoth, källström.... men det verkar som alla dissar killen. jag tror att han har lyckats bränna alla möjliga broar. ta den här intervjun till exempel:
http://www.youtube.com/watch?v=4mWbpn-4t9w
lite dissad av zlatan eller?
sen när när jag reflekterar över hans "ekwall synar.." så måste jag säga att han måste vara sämst på att intervjua människor. när han väl har fått igång folk att snacka, och då jag sitter som mest hängiven och lyhörd, flikar nöten in med någon ny opassande fråga som lyfter koncentrationen åt något annat ämne. han är helt otrolig. han borde inte ens vara krönikör åt fotbollskanalen.se. går juh inte att läsa hans krönikör utan att få huvudvärk. porsche cayenne dit, caffe latte dit, zlatan dissar mig dit.. patrick ekwall är tragisk.