2008-06-07, 21:48
Medlem
Han verkar ju va en jävel på beachvolley iaf

http://www.youtube.com/watch?v=11khuisFR74
Citera
2008-06-08, 00:27
Medlem
El_Snowblindos avatar
Egentligen inget skvaller, men kom att tänka på en match i allsvenskan förra året som direktsändes av TV4. Det var MFF som spelade hemma mot nåt lag. En åskådare lutade sig över en av de där mikrofonerna som tv-teamet strategiskt placerar ut runt planen och läktarna, och hojtar på bred skånska "Patrick Ekwall är en hora".

Hördes klockrent under sändningen. Jag skrattade. End of story.
Citera
2008-06-08, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av El_Snowblindo
Egentligen inget skvaller, men kom att tänka på en match i allsvenskan förra året som direktsändes av TV4. Det var MFF som spelade hemma mot nåt lag. En åskådare lutade sig över en av de där mikrofonerna som tv-teamet strategiskt placerar ut runt planen och läktarna, och hojtar på bred skånska "Patrick Ekwall är en hora".

Hördes klockrent under sändningen. Jag skrattade. End of story.
Haha, fyfan vad roligt. Det finns inte på youtube??
Citera
2008-06-08, 01:01
Medlem
El_Snowblindos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettson3816
Haha, fyfan vad roligt. Det finns inte på youtube??

Inte vad jag vet. Men det är ju ett bra tips inför kommande tv-sända matcher. Berätta vad ni tycker om Ekwall, rätt in i hans arbetsgivares mikrofoner!
Citera
2008-06-08, 13:11
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani

– Det är lite "dog eat dog".

Ekwall ser ut som ett frågetecken:

– Va?! "Doggy dog"?

– Ja, "dog eat dog". Det heter så.

– "Doggy dog"?! Aldrig hört förut!

Citat:
Ursprungligen postat av neguin

hehehe klockrent... kan inte bjuda oss på youtube-kalas?

Tyvärr, men som tur är sänds intervjun i repris på onsdag!

TV4 Sport onsdag 16 juni
19:00 Ekwall synar EM-stjärnorna
Del 3 av 5. Gäst i dag är Sebastian Larsson.

Finns här någon tekniskt kunnig person som kan styra upp så att Doggy Dog-sekvensen kommer upp på You Tube?
Citera
2008-06-08, 13:59
Medlem
Hor-Ullas avatar
busringning av pippirull

http://www.sr.se/webbradio/webbradio...ate=&IsBlock=0
Citera
2008-06-08, 16:50
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
busringning av pippirull

http://www.sr.se/webbradio/webbradio...ate=&IsBlock=0
Funkar inte...fast det gör det å andra sidan aldrig när jag går in på sr, tänk om man hade kunnat lite mer om datorer! 1000apors mejl med han är ju rätt kul med! Det blir så mycket jidder med pöbeln! kan tänka mig att han själv tycker att han är jävligt large!
Citera
2008-06-08, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Tyvärr, men som tur är sänds intervjun i repris på onsdag!

TV4 Sport onsdag 16 juni

Finns här någon tekniskt kunnig person som kan styra upp så att Doggy Dog-sekvensen kommer upp på You Tube?
Onsdagen den 16 Juni.............................................. ............................?
Citera
2008-06-08, 17:45
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Funkar inte...fast det gör det å andra sidan aldrig när jag går in på sr, tänk om man hade kunnat lite mer om datorer! 1000apors mejl med han är ju rätt kul med! Det blir så mycket jidder med pöbeln! kan tänka mig att han själv tycker att han är jävligt large!

Det var synd, det är iallfall en kvinna som ringer han och berömmer han för hans hemsida, hon tycker den är jätte fin, han skriver så bra bla bla bla, efter ett tag så avbryts kvinnan och en man tar över telefon och frågar ekwall om kvinnan har varit otrevlig, vad hon sagt o.s.v Det går iallfall ut på att kvinnan som ringer är inlagt på nått psykhem för att hon är tvångsironiker...
Citera
2008-06-08, 18:12
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Onsdagen den 16 Juni.............................................. ............................?

Sorry, korrekt datum för reprisen:

TV4 Sport onsdag 11 juni

Nu på onsdag alltså!
Citera
2008-06-08, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Det var synd, det är iallfall en kvinna som ringer han och berömmer han för hans hemsida, hon tycker den är jätte fin, han skriver så bra bla bla bla, efter ett tag så avbryts kvinnan och en man tar över telefon och frågar ekwall om kvinnan har varit otrevlig, vad hon sagt o.s.v Det går iallfall ut på att kvinnan som ringer är inlagt på nått psykhem för att hon är tvångsironiker...

http://www.sr.se/laddahem/p3/pippirull/1121ekwall.rm
Citera
2008-06-08, 23:06
Medlem
visemans avatar
Sitter här och läser tråden med teven på och vem fan dyker upp!!! Denna gång i mörk kostym, men lika jävla ful och inkompetent för det. Nu byter jag till svt istället. EM-sändningen på fyran har varit helt OK hittills ända tills ekwall dök upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in