Citat:
Ursprungligen postat av
Fanttomen
Exakt det du gjort ! hur jävla svårt skall det vara att fatta . Du ville väl ha några kronor i skatteåterbäring lite tidigare som de flesta andra som inte begriper vad det gjort!..
Nej, det är oftast lite restskatt som gäller här.
Har förstått att jag vid någon kontakt har tackat ja till att få "nästa kallelse/nästa avisering/nästa årsredovisning" men inte att jag därmed tackat ja till en digital brevlåda för de myndigheter som anslutit sig och ansluter sig efter mitt - Ja.
Den verkliga person som ställde mig frågan gjorde därför inte sitt jobb.
Citat:
Ursprungligen postat av
sucuk
Om du skaffar kivra så är utgångsläget att samtliga som kan skicka elektroniskt då skickar dit. ..
Precis och det är det jag inte förstått. Jag tänker att jag kan ha tackat ja till nästa kallelse till Unilabs via tjänsten och vips skickar övriga myndigheter också sin post till den brevlåda jag inte förstod att jag hade.
Citat:
Ursprungligen postat av
MagisterBister
... De hade inte förstått att det var ett privat företag som nu skär emellan på alla myndigheters utskick.
Exaktamente, som en pickolo mellan PostNord och den fysiska brevlådan eller en bugg i mailen. Helt meningslös tjänst där flera privata företag gjort sig affärer. Och de som
tillfrågar en om man vill ha sin post dit skall förstås veta vad i helvete de frågar en annan om.
Har avslutat tjänsten.