Citat:
Ursprungligen postat av
Branogbitter
Ja precis. Plus vardagsrummet skulle må bra av att panelen målades i en mörkare ton och så en (mönstrad, tex Morris) tapet ovanför.
Eller hur! Här tycker jag att både Sofia & Elsa borde snegla lite mer mot sin influencerkollega (och vän?) Johanna Bradford som vågar ta ut svängarna i sitt hem, med färg, mönstrade tapeter och mer murr. Hon bor visserligen inte en en sekelskifteslägenhet, men ändå. Hennes hem känns, till skillnad mot de två övrigas ändå mer levande.
Citat:
Ursprungligen postat av
Saga.Lind
Känns inte som om någon av dem läser så mycket böcker. Intrycket jag iallafall får av deras bloggar är att det är mycket viktigare och mer intressant med beauty-rutiner, danska influensers och väggkulörer än läsning.
Tror aldrig att jag ens sett något nämnas gällande böcker och läsning och Sofia Wood?
Elsa kämpar ju på med sin bokklubb stackarn, som varit aktuell i iallafall två omgångar vad jag vet.Dock ledde det väl aldrig till några vidare diskussioner då det tog så jävla lång tid fån det att bok valdes tills den skulle diskuters. Vem behvöver mer än en månad på sig att läsa *insert valfri skönlitt. på 350-ish sidor*?
Pratar de någonsin om litteratur i podden?