Citat:
Ursprungligen postat av
layvare
Japp det verkar vara den.Tack. Tråden kan låsas.
Reuters fact checks bör du inte lita på, men säger du att du är övertygad och att detta verkar vara fake(vilket jag misstänkte) så bör tråden låsas ja.
Det är precis sån här dynga som produceras för att kasta smuts på de äkta konspirationsteoretikerna som alltid har gedigna bevis för det de säger och teoriserar kring, som grund. Det gäller att ha ett öga för sånt här, vilket kan vara svårt som nybörjare.
Med det sagt, så finns det bevis på att det verkar finnas en OMFATTANDE depopulationsagenda som existerat en längre tid, samt att många av de i toppen av denna verkar vara satanister. Jag tror även att Putin känner till detta. Men efterssom Putin är ett geni i klass med Einstein(fast med en annan balans i IQ-spektrats fördelning, en annan typ av intelligens helt enkelt) så skulle jag bli förvånad om han gick ut och gjorde sig själv till en måltavla för hela den globala makteliten på detta vis.
Det hade varit för låg IQ helt enkelt, detta var vad som gjorde att jag tvivlade på detta från första början. Ett sådant här "klipp" hade alltså ihopmejslats med ändamålet att kasta smuts på alla teorier king detta i sådant fall, men antagligen därmed också enkelt att debunka(vilket hade varit målet)