• 1
  • 2
2022-01-13, 03:41
Medlem
layvares avatar
Såg precis en video där Putin+sin arme hotar globalisterna att sluta upp med sin diaboliska agenda annars så kommer "han och gud att sätta emot..."

Har klippet på mobilen. Kommentarer?
Krigsförklaring?

(Om nån annan hittar klippet så länka i tråden tack!)

Om detta är fejknews så ber jag om ursäkt.
Citera
2022-01-13, 04:58
Medlem
Sökt på ryska och hittar inget, förutom lite äldre tal där han hotar globalisterna.
Citera
2022-01-13, 06:53
Medlem
Här kommer länk: https://www.reuters.com/article/fact...-idUSL2N2O616N

TS: sopa. Lås tråd
Citera
2022-01-13, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eatmyshorts
Här kommer länk: https://www.reuters.com/article/fact...-idUSL2N2O616N

TS: sopa. Lås tråd

Om Reuters har debunkat videon så existerar den självfallet.
Citera
2022-01-13, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theintelligence

Ja, men är uppenbar fake news. Någon nivå av kritiskt tänkande och research tycker jag att man ska göra innan tråd startas.
Citera
2022-01-13, 08:46
Medlem
p1Schwabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
Såg precis en video där Putin+sin arme hotar globalisterna att sluta upp med sin diaboliska agenda annars så kommer "han och gud att sätta emot..."

Krigsförklaring?

Jag hittade videon på TikTok men min ryska är inte bra nog för att avgöra om textningen stämmer överens med språket. Jag väljer att vara skeptisk tills ni som är bättre på att söka hittar något.
Citera
2022-01-13, 11:03
Medlem
Citat:

Krigsförklaring?

Tror inte att det är fejk.

Kommer ihåg för många år sen så stod george soros o svamlade om att aset ville införa nwo, medan Trump och Putin samt någon europeisk ledare tror jag, sa att de skulle göra allt för att stoppa nwo.
Citera
2022-01-13, 13:54
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=Z7Ms...st=LL&index=18

denna? den är ju ganska gammal?
Citera
2022-01-13, 14:03
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richkid
https://www.youtube.com/watch?v=Z7Ms...st=LL&index=18

denna? den är ju ganska gammal?

Nej. Han står utomhus under dagstid
Citera
2022-01-13, 14:10
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eatmyshorts
Ja, men är uppenbar fake news. Någon nivå av kritiskt tänkande och research tycker jag att man ska göra innan tråd startas.

Jag skrev ju att jag ville få det bekräftat om det var sant eller ej.
Citera
2022-01-13, 14:13
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theintelligence
Haha, ja, troligen.
Men fortfarande ingen som har orkat skaka fram den tydligen. Vad skulle den ha handlat om rent konkret? På vilket sätt är det kopplat till corona?
Citera
2022-01-13, 15:58
Medlem
10Antivaxerss avatar
Citat:
Japp det verkar vara den.Tack. Tråden kan låsas.

Reuters fact checks bör du inte lita på, men säger du att du är övertygad och att detta verkar vara fake(vilket jag misstänkte) så bör tråden låsas ja.

Det är precis sån här dynga som produceras för att kasta smuts på de äkta konspirationsteoretikerna som alltid har gedigna bevis för det de säger och teoriserar kring, som grund. Det gäller att ha ett öga för sånt här, vilket kan vara svårt som nybörjare.

Med det sagt, så finns det bevis på att det verkar finnas en OMFATTANDE depopulationsagenda som existerat en längre tid, samt att många av de i toppen av denna verkar vara satanister. Jag tror även att Putin känner till detta. Men efterssom Putin är ett geni i klass med Einstein(fast med en annan balans i IQ-spektrats fördelning, en annan typ av intelligens helt enkelt) så skulle jag bli förvånad om han gick ut och gjorde sig själv till en måltavla för hela den globala makteliten på detta vis.

Det hade varit för låg IQ helt enkelt, detta var vad som gjorde att jag tvivlade på detta från första början. Ett sådant här "klipp" hade alltså ihopmejslats med ändamålet att kasta smuts på alla teorier king detta i sådant fall, men antagligen därmed också enkelt att debunka(vilket hade varit målet)
Senast redigerad av 10Antivaxers 2022-01-13 kl. 16:01.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in