• 1
  • 2
2022-01-13, 20:09
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Tror inte att det är fejk.

Kommer ihåg för många år sen så stod george soros o svamlade om att aset ville införa nwo, medan Trump och Putin samt någon europeisk ledare tror jag, sa att de skulle göra allt för att stoppa nwo.
Det stämmer. Putin har även tidigare sagt att globalisterna tillber satan.
Citera
2022-01-13, 20:13
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Klart det är fejk, sen förövrigt ser TS något västland där man inte vill se ökad befolkning(slavar) tillväxt osv? Nej just d.
Citera
2022-01-14, 04:03
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10Antivaxers
Reuters fact checks bör du inte lita på, men säger du att du är övertygad och att detta verkar vara fake(vilket jag misstänkte) så bör tråden låsas ja.

Det är precis sån här dynga som produceras för att kasta smuts på de äkta konspirationsteoretikerna som alltid har gedigna bevis för det de säger och teoriserar kring, som grund. Det gäller att ha ett öga för sånt här, vilket kan vara svårt som nybörjare.

Med det sagt, så finns det bevis på att det verkar finnas en OMFATTANDE depopulationsagenda som existerat en längre tid, samt att många av de i toppen av denna verkar vara satanister. Jag tror även att Putin känner till detta. Men efterssom Putin är ett geni i klass med Einstein(fast med en annan balans i IQ-spektrats fördelning, en annan typ av intelligens helt enkelt) så skulle jag bli förvånad om han gick ut och gjorde sig själv till en måltavla för hela den globala makteliten på detta vis.

Det hade varit för låg IQ helt enkelt, detta var vad som gjorde att jag tvivlade på detta från första början. Ett sådant här "klipp" hade alltså ihopmejslats med ändamålet att kasta smuts på alla teorier king detta i sådant fall, men antagligen därmed också enkelt att debunka(vilket hade varit målet)

Jag har hört från 2 källor nu att videon är ca 1år gammal. Dessutom så är det ju enkelt att hitta på och lägga till subtitles till Putins ryska.

Håller med dig om det du sa om konspirationsteorier och jag är verkligen ingen nybörjare. Hade aldrig sett en sån här video förrut bara och det som sas är ju sant.
Citera
2022-01-14, 05:34
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melmium
Haha, visar ju kompetensen på er antivaxxare, ni hör rykten och tror på allt ni läser som är "spännande". Så jävla patetiskt.

Hela tråden handlar ju om att ifrågasätta ett klipp och där vi kommer fram till att klippet verkar vara fejk.

Detta visar publikt för sådana som dig att vi är kapabla och har kompetensen att ifrågasätta information och rykten på nätet. Tråden visar också på förmågan att ta in information som man först tror på men där man sedan ändrar uppfattning efter ytterligare forskning.
Citera
2022-01-14, 20:41
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Coronapandemin --> Konspirationer och alternativa teorier
/Moderator
Citera
2022-01-14, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eatmyshorts
Här kommer länk: https://www.reuters.com/article/fact...-idUSL2N2O616N

TS: sopa. Lås tråd

HAAHAHA, Reuters fact check? Du måste skoja med mig? Om dom har lagt upp den betyder det med 100% att han har sagt så.

Gör mig en tjänst och kolla vilka som äger Reuters din dumme fan
Citera
2022-01-14, 20:56
Medlem
Man kan ju undra om det inte är Putin som driver frågan om depopulation. Rysslands befolkning minskar och de släpper inte in invandrare. I länder som styrs av globalister så ökar befolkningen.
Citera
2022-01-14, 21:02
Medlem
Att prata om Gud på det där sättet låter verkligen inte som Putin. Det där är snarare Orban-retorik.
Putin låtsas visserligen tro på Gud vid väl valda tillfällen för att ställa sig in hos den religiösa delen av befolkningen, men när det gäller viktiga internationella frågor så är det alldeles för viktigt för honom att framstå som seriös och intellektuell för att han ska blanda in vidskepelse i sina uttalanden.
Citera
2022-01-14, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenarkines
HAAHAHA, Reuters fact check? Du måste skoja med mig? Om dom har lagt upp den betyder det med 100% att han har sagt så.

Gör mig en tjänst och kolla vilka som äger Reuters din dumme fan
Vi vet vem som är vem i dessa sammanhang. Det som är frågan är vem som är ärlig. Jag vet ven jag röstar på och inte är det någon random översättare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in