Citat:
Ursprungligen postat av
aldrigexisterat
Sämsta skiten jag någonsin beskådat. Klarar inte av bögjäveln. Och jag är själv bög.
Haha, roligaste jag läst idag. Tack.
Läste fler av dina inlägg. Har kunder som är normala bögar, vilket du uppenbarligen är - de hatar också pride och hela HBQT-cirkusen mer än något annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Usch. Jag vill inte se. Tjejen som plastikopererat sig till ful var ju riktigt söt innan.
Visst har jag förståelse för att de som gör det har stora PROBLEM med något i skallen som gör det.
Och därför har jag empati för dem.
Men att normalisera och legitimera det de håller på med är fel väg att gå.
Vi måste problematisera att det här rör sig om väldigt trasiga människor inombords.
Vi får inte normalisera den här sjuka trenden med fasansfulla plastikoperationer så de sprids som normala utseenden.
Varför vill söta människor operera sig till fula?
Det är så himla obegripligt.
MSM. Kulturmarxismens giftiga tentakler finns precis överallt och leder de svaga rätt in i dekadensen och fördärvet. En riktig ondska som man förr eller senare måste göra upp med en gång för alla.
Citat:
Ursprungligen postat av
Enmansdemo
Jag skulle inte ha förtroende för en plastikkirurg som själv har plastikopererat sig

@(hemo)rojda gumusun
Jag tycker det borde diskuteras om dussinkirurgin verkligen ska tillåtas. En sak om människor varit med i olyckor eller medfödda missbildningar osv, men ducklips och feta rövar och badboll-tuttar borde verkligen vara förbjudet. Man skulle kunna ha det som enbart offentligt utförd och att man under två eller fem år måste gå hos psykolog eller KBT för att jobba bort viljan att göra dessa. Är man fortfarande fast övertygad om att man vill ha ett gigantiskt arsle så kanske man ska låta det gå igenom.