Flashback bygger pepparkakshus!
2022-01-24, 20:38
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag skulle inte ha förtroende för en plastikkirurg som själv har plastikopererat sig @(hemo)rojda gumusun
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-01-24 kl. 20:46.
Citera
2022-01-24, 20:56
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jag skulle inte ha förtroende för en plastikkirurg som själv har plastikopererat sig @(hemo)rojda gumusun

Hon såg ut som ett gummiansikte. Har sett många plastikkirurger som själva gjort en hel del. Jag tror det är vanligt. De blir nog miljöskadade.
Citera
2022-01-24, 21:49
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aldrigexisterat
Sämsta skiten jag någonsin beskådat. Klarar inte av bögjäveln. Och jag är själv bög.

Haha, roligaste jag läst idag. Tack.

Läste fler av dina inlägg. Har kunder som är normala bögar, vilket du uppenbarligen är - de hatar också pride och hela HBQT-cirkusen mer än något annat.

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Usch. Jag vill inte se. Tjejen som plastikopererat sig till ful var ju riktigt söt innan.

Visst har jag förståelse för att de som gör det har stora PROBLEM med något i skallen som gör det.
Och därför har jag empati för dem.

Men att normalisera och legitimera det de håller på med är fel väg att gå.

Vi måste problematisera att det här rör sig om väldigt trasiga människor inombords.
Vi får inte normalisera den här sjuka trenden med fasansfulla plastikoperationer så de sprids som normala utseenden.

Varför vill söta människor operera sig till fula?

Det är så himla obegripligt.

MSM. Kulturmarxismens giftiga tentakler finns precis överallt och leder de svaga rätt in i dekadensen och fördärvet. En riktig ondska som man förr eller senare måste göra upp med en gång för alla.

Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo

Jag tycker det borde diskuteras om dussinkirurgin verkligen ska tillåtas. En sak om människor varit med i olyckor eller medfödda missbildningar osv, men ducklips och feta rövar och badboll-tuttar borde verkligen vara förbjudet. Man skulle kunna ha det som enbart offentligt utförd och att man under två eller fem år måste gå hos psykolog eller KBT för att jobba bort viljan att göra dessa. Är man fortfarande fast övertygad om att man vill ha ett gigantiskt arsle så kanske man ska låta det gå igenom.
Citera
2022-01-27, 16:28
Medlem
Abelssuns avatar
Sett sista delen i serien. Eriks näsa luktade alltså vongolemusslor och han hade svårt att andas. Nu har han gjort om näsan igen och tagit ben från revbenen som planterats på näsan.

Detta utsätter människor sig för frivilligt? Världen är ta mej fan galen.

Vad var det för silikonimplantat som skulle fyllas på var 14:e dag med kanyl? Varför inte lägga in vanliga istället?
Citera
2022-01-27, 17:48
Medlem
Det var ju inget fel på näsan utseendemässigt innan han började med operationer.. Tragiskt när han såg bra ut och det är något psykiskt som gör att han var missnöjd.
Citera
2022-01-27, 18:05
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Det var ju inget fel på näsan utseendemässigt innan han började med operationer.. Tragiskt när han såg bra ut och det är något psykiskt som gör att han var missnöjd.

Han såg bättre ut innan cirkusen började. De visade i slutet av sista avsnittet en tillbakablick på hans utseende innan allt började och steg för steg efter varje operation. Han ser ut som en helt annan person nu.
Citera
2022-02-03, 01:26
Avstängd
ziggarillens avatar
Han som har gjort programmet ser ut som han har Aids. Karln ser verkligen sjuk ut och värre lär det bli innan han är klar. Obegripligt hur dom vågar låta folk skära i sig då vem som helst kan öppna klinik. Tittar nu på sista delen och ruskar bara på huvudet.
Citera
2022-02-03, 01:34
Medlem
Obeskrivligt konstigt.

Det måste finnas vettigare saker i livet än att vara snygg.

Det sändes ju nån dokumentär på SVT för ett gäng år sen när en ung svensk tjej plastikopererade sig i Polen, det gick inte så bra och hon vart hjärnskadad.

Operationer är alltid riskabla. Och dyra just för att de krävs mycket för att göra det på ett säkert sätt.

Plastikoperationer känns som ett alltmer vanligt förekommande fenomen och priserna pressas helt säkert rätt rejält. Och något snålas det väl på..
Citera
2022-02-03, 18:37
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NSBVZY
Obeskrivligt konstigt.

Det måste finnas vettigare saker i livet än att vara snygg.

Det sändes ju nån dokumentär på SVT för ett gäng år sen när en ung svensk tjej plastikopererade sig i Polen, det gick inte så bra och hon vart hjärnskadad.

Operationer är alltid riskabla. Och dyra just för att de krävs mycket för att göra det på ett säkert sätt.

Plastikoperationer känns som ett alltmer vanligt förekommande fenomen och priserna pressas helt säkert rätt rejält. Och något snålas det väl på..
Värst är att han blev bara fulare och fulare. Läskig kille som borde ha en förmyndare. Sen undrar man vad han får pengar ifrån? Nu fick han väl pengar för att göra serien så då kan han göra en helrenovering och se ännu djävligare ut. Sån tragisk person.
Citera
2022-12-06, 03:40
Medlem
Alltså lol alla som kommenterar att det är ”heelt sjukt att folk opererar sig så mycket”, eller ”hur KAN han tro att han inte ser opererad ut, man ser ju det jättetydligt”. Har ni ens kollat på serien? Grattis att ni uppfattade poängen och sen kastade den rakt över huvudet.
Även om jag inte är intresserad av att göra några behandlingar själv tycker jag serien är intressant. Vilka saker är ”okej” att göra med sitt utseende? Vilka är inte det? Majoriteten av alla kändisar har gjort något utan att det ens märks. Känns som att det bara är ganla gubbar med 0 inblick i industrin som kommenterat.
Många kommentarer om att det är ”okej så länge man inte ser”. Okej, varför då? För att du personligen fortfarande tycker den andra personen är attraktiv? I samma kommentar står det också att man borde skita i vad andra tycker om ens utseende. Det är ju det som är intressant och vad serien utforskar. Vad är pinsamt att göra, vad är inte pinsamt, varför är det pinsamt och var går gränsen? Och att man dessutom blir blind för hur ens eget ansikte egentligen ser ut
Senast redigerad av Stunkyn 2022-12-06 kl. 03:51.
Citera
2024-02-17, 15:55
Medlem
Peace2023s avatar
Tragiskt. Och så tror han att folk som inte opererar sig är avundsjuka.
Jag tycker det är tragiskt. Galli ser skönhet, jag ser ett sönderopererat, konstgjort ansikte.
Du var vacker innan du opererade dig, Erik Galli.
Sorgligt är vad det är.
Citera
2024-02-17, 16:22
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Har sett nog av misär, dylika program bör bojkottas. För övrigt fruktansvärt trött på all typ av reality tv(frusna vägar, tunnelbanan, tiotalet matlagningsprogram, dokusåpor, datingprogram, hollywoodfruar, svenska powerkvinnor, tatueringsprogram osv in i absurdum) saknar tiden när tv var en verklighetsflykt med serier, filmer och liknande istället för en plattform där diverse individer med grandiosa störningar får utrymme.

Visst har det väl alltid funnits ett visst mått av detta men numera är det ju mer eller mindre allt som visas på tv, uppenbarligen så har andra inte tröttnat- för mig slutade det väl chockera eller intressera ungefär, tidsmässigt då, när Naken Janne tramsade runt framför kameran.

Flashback är så underhållande <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in