• 1
  • 2
2022-01-12, 21:48
Medlem
Abelssuns avatar
Premiär ikväll 22.00 på SVT.

"Allt fler svenskar gör skönhetsoperationer och industrin växer över hela världen. Men få talar om sina ingrepp. Erik Galli har i nästan hela sitt liv jagat ett perfekt utseende och under tio år opererat sig i hemlighet. I serien följer ni hans personliga resa då han gör upp med smygandet, skammen och utseendefixeringen. Dessutom möter ni en mängd kända och okända svenskar som opererat sig. De förklarar vad de gjort, varför och hur de känner sig idag."

Verkar väldigt intressant, ska titta på detta. Tragisk värld vi lever i, där fler och fler förstör sitt utseende till oigenkännlighet och plastikoperationer är vardagsmat numera.

https://www.svtplay.se/under-kniven
Citera
2022-01-12, 21:55
Medlem
Hallsakaefts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Premiär ikväll 22.00 på SVT.

"Allt fler svenskar gör skönhetsoperationer och industrin växer över hela världen. Men få talar om sina ingrepp. Erik Galli har i nästan hela sitt liv jagat ett perfekt utseende och under tio år opererat sig i hemlighet. I serien följer ni hans personliga resa då han gör upp med smygandet, skammen och utseendefixeringen. Dessutom möter ni en mängd kända och okända svenskar som opererat sig. De förklarar vad de gjort, varför och hur de känner sig idag."

Verkar väldigt intressant, ska titta på detta. Tragisk värld vi lever i, där fler och fler förstör sitt utseende till oigenkännlighet och plastikoperationer är vardagsmat numera.

https://www.svtplay.se/under-kniven

otroligt tragiskt är vad det är.

kommer kolla för att förstå! jag har länge helt dömt ut folk som opererar sig, hatar den där plastiga döda ansiktslooken och ankläppar.

vad som är okej är väl tjejer som helt enkelt aldrig fick några tuttar alls men som fan vill böra upp klänning nån gång, kan ändå förstå det litegrann ....

men plastnylle så man ser ut som en downare är ju mentalsjukt
Citera
2022-01-12, 21:56
Medlem
Det var intressant att se
Citera
2022-01-12, 22:14
Medlem
picapicans avatar
Rövimplantat och ankläppar...fy helvete vilken fågelskrämma!

Det har gått helt överstyr i samhället! Hur mår dessa personer egentligen?

Bögen ser ju förskräcklig ut!
Citera
2022-01-12, 22:15
Medlem
CalzoneItalias avatar
Jag har inget emot att kvinnor opererar sina bröst om det gäller att dom blivit "saggiga" efter ett antal amningar och så . Men sådana kvinnor som enbart förstorar dom för att få jättetuttar och tror dom är häftiga de ger jag inte mycket för.
Citera
2022-01-12, 22:17
Medlem
Haha, bruden med ducklips som gjort en massa operationer. Det ser ut som hon har mustasch och det var väl inte riktigt meningen.
Citera
2022-01-12, 22:18
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
Haha, bruden med ducklips som gjort en massa operationer. Det ser ut som hon har mustasch och det var väl inte riktigt meningen.

Riktigt groteskt haha
Citera
2022-01-12, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallsakaeft
otroligt tragiskt är vad det är.

kommer kolla för att förstå! jag har länge helt dömt ut folk som opererar sig, hatar den där plastiga döda ansiktslooken och ankläppar.

vad som är okej är väl tjejer som helt enkelt aldrig fick några tuttar alls men som fan vill böra upp klänning nån gång, kan ändå förstå det litegrann ....

men plastnylle så man ser ut som en downare är ju mentalsjukt

Håller med. Det har gått till överstyr. Små bröst, missformningar och krigsveteraner är vad det borde gå till. Inte alla dessa ytliga idioter som tror sig behöva ditten och datten.
Citera
Medlem
Trist när folk inte ser att det fått för långt. De vill se ut som Michael Jackson gjorde på slutet med bortruttnad näsa eller?
Citera
Medlem
Citat:
Det blir väl så. Plastikkirurgen ser också ut så.
Citera
2022-01-12, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Rövimplantat och ankläppar...fy helvete vilken fågelskrämma!

Det har gått helt överstyr i samhället! Hur mår dessa personer egentligen?

Bögen ser ju förskräcklig ut!
Bögen är tydligen journalist och brukar dyka upp på SVT ibland. Jag har alltid tyckt han ser underlig ut och nu har jag förklaringen.
Citera
2022-01-12, 22:39
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Bögen är tydligen journalist och brukar dyka upp på SVT ibland. Jag har alltid tyckt han ser underlig ut och nu har jag förklaringen.

Hur kan föräldrarna ha undgått att han opererat sig? Syns ju lång väg.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in