Flashback bygger pepparkakshus!
2022-01-18, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Önskar att jag inte sett den här serien.

Journalisten är så självupptagen att man inte vill veta hur stor budget SVT lagt på att marknadsföra en människa som uppenbart vill bli influencer. Han kommer nog snarare att hamna i Guinness Rekordbok.

Nästa gång jag ser att han är med i något tänker jag faktiskt avstå från att titta.

Adjö.

Ja, att han är narcissist är en underdrift.
Citera
2022-01-19, 22:23
Medlem
picapicans avatar
Bögen trodde på fullaste allvar att ingen såg att han var opererad! Syns ju direkt på näsan och läpparna.

Helvete vad sorgligt samhälle!
Citera
2022-01-20, 21:31
Medlem
Lol
Senast redigerad av electricbananaband 2022-01-20 kl. 21:34.
Citera
2022-01-20, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Bögen trodde på fullaste allvar att ingen såg att han var opererad! Syns ju direkt på näsan och läpparna.

Helvete vad sorgligt samhälle!

Är inte just det "grejen"? Att operationer är så vanligt att man inte märker något typ. Jag noterade också att han opererat sig men reagerade inte så värst.
Citera
2022-01-21, 00:18
Medlem
Abelssuns avatar
De blir bara fulare och fulare ju mer de lägger sig under kniven. Erik ser helt sönderopererad ut, gissar att han såg bättre ut innan han började operera sig. Det sitter ju i skallen på dessa individer.

Han som gjorde hårtransplantationen blev däremot till det bättre måste jag säga.
Citera
2022-01-24, 00:34
Medlem
Enmansdemos avatar
WTF när man insåg att programledaren var fikus !
Citera
2022-01-24, 06:27
Medlem
AdMortems avatar
Folk är väldigt negativa. Läste någon krönika eller vad det var när någon kvinna kändes sig kränkt över att dessa människor existerar och inte sparar till pensionen som om semesterresor och annat då vore vettigare.

Det syns inte direkt på människor vilka som gör lite olika lättare korrigeringar. Jag har då aldrig hört att människor skammats för operationer eller fillers. Är kluven själv då jag skulle göra vissa ingrepp, andra absolut inte även om man kan "tycka" att jag då skulle vilja korrigera vissa "skavanker". Skulle aldrig röra läpparna, eller häcken. Väldigt tveksamt med brösten också. Ju mer det skärs eller läggs in kanske, ju obehagligare tycker jag plastikoperationer blir. Det är trots allt helt onödiga ingrepp som kan behöva upprepas sen.

Sedan finns det jäkligt många äldre kvinnor som är skitfräscha och som jag tänker mig att jag skulle vilja åldras som. Att göra mindre ändringar är en sak, att slakta sig själv något annat. Brukar se videor med smala kroppar och känna Vart tog min kropp vägen? men även om jag inte gillar min modell lite större så är det främst för att den är ur form. Jag tänker att jag borde kunna träna den och till den gamla kroppen vill jag väl mer skrika Tack för trogen tjänst! Det vore orealistiskt att tro att man för all framtid ska se likadan ut.

Men vad är folks problem ? Om de inte gillar de här utseendena behöver de inte titta. Jag tror även att de kommer åldras väldigt illa en stor majoritet av dem.

Det jag inte gillade med programledaren är att han trots annat påbrå ser så svennig ut att det blev svårt att inte föreställa sig att ens bror skulle börja försöka göra om sig till någon docka. Killens hår var väldigt bra för att vara trettio år, men utöver det är det inte meningen att man ska se ut som en pojke i den åldern man är från 30 och uppåt. Gay eller inte. Inte hållbart om man tänker tio år framåt.

Finns många som folk säger Syns inte alls hur gammal hen är! Snarare ingreppen som inte syns eller fillers på dem. Så människor ska nog omvärdera fördomarna de har, många fler därute än vad de inser som korrigerat olika saker. Själv har jag inte ens gått till tandläkaren och lagat hål i tänderna och med andra ord inte ens blekt dem som minsta estetiska korrigering. Betyder inte att man måste spela märkvärdig. Däremot kanske folk behöver stänga av skräptv, och skräpskärmar för sina barn. För du kan anklaga de som opererar sig hur mycket du vill, problemet ligger i att vi ser oss själva i en onaturlig utsträckning. Lägg till filter ovan det. Vuxna som ger barn enheter och sociala plattformar samtidigt som de photoshopar, retuscherar och lägger på filter på sina bilder är mer skadliga för de unga än de där undantagen som opererar sig till extrema nivåer.
Citera
2022-01-24, 06:43
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Ja, att han är narcissist är en underdrift.
Nej det behöver han definitivt inte vara. Att du innehar psykologiska insikter vore däremot en extrem överdrift.

Det är mer än tydligt att grabben lider av dysmorfobi. https://www.psykiatrinordvast.se/vard-hos-oss/mottagningar/angestenheten/dysmorfofobi---bdd/ Han har en tvångsmässig centrering vid sitt yttre och vet inte själv hur han ser ut eller hur andra uppfattar honom. Han kan inte värdera sitt yttre eftersom han är störd i perceptionen kring det. Han gråter av ångest, inte narcissism. Det jag tycker är obegripligt är att man kan fortsätta göra operation på operation utan att behöva uppsöka en terapeut eller snarare psykolog för utvärdering.

Sedan borde det vara 20- års gräns. Man får inte knipsa av äggledare och sädesledarna vid arton, varför ska man få ändra hela övriga kroppen ?
Citera
2022-01-24, 12:40
Medlem
Han ser bra ut. Men han verkar inte lycklig alls.
Citera
2022-01-24, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neutralabosse
Han ser bra ut. .

Skulle gått till Specsavers.

Han ser definitivt inte bra ut. Han ser missbildad ut i ansiktet.
Citera
2022-01-24, 18:18
Medlem
Abelssuns avatar
Jessica Andersson borde fått vara med i serien, har ju blivit värsta plastikmonstret.
Citera
2022-01-24, 19:53
Medlem
Kakmonstret44s avatar
Tycker han ser förfärlig ut. Vilken knepig kirurg som hade tid inom loppet av 3 dagar, skumt. Den tekniken med revben lät som något revolutionerande, har använts i årtionden.
Näsan ser lika illa som innan bara lite mer Michael Jackson över den. Stackarn tror han blir lycklig och att det här är kbt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in