Citat:
Ursprungligen postat av
Lemoncraft
Alla mediciner du har provat blir just illegala om du får tag i dom utan recept. Har du provat alla olika benso som vården har att erbjuda och det inte hjälper mot din ångest så finns det ingenting som hjälper.
Svaret på din fråga är benso men har du mot förmodan aldrig fått det av vården så ska du ta det extremt försiktigt med dom. Klonazepam och lorazepam är utmärkta, xanor fullträff men ett rent rävgift och skulle aldrig ta det.
Sedan så vänjer du dig och måste ta mer och mer för att få ångestlindring och avtändningen ger mer ångest än vad du hade när du började och kan även vara farligt.
Ta det om du nu måste bara när ångesten är som värst och inte dagligen och helst i så små doser som möjligt.
Jag har provat Oxascand och Stesolid. Problemet är att jag utvecklar tolerans i rekordfart så efter bara några gånger börjar effekten minska för att sedan inte räcka till för att eliminera ångesten.
Effekten för dessa två sitter bara i högst 1,5 timmar. Så dom räcker inte för att eliminera min ångest helt under åtminstone 3-4 timmar.
Xanor har jag aldrig provat, men risken kommer vara mycket hög att jag blir ordentligt beroende av den tabletten.