Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-12, 15:21
  #1
Avstängd
Som rubriken lyder, det är viktigt för ovaccinerade att behålla ödmjukheten och vara icke-fientliga mot vaccinerade nu när sanningen börjar komma fram om globalisternas plan om en NWO (världsregering). Tänk på att många av dom vaccinerade ångrar sig och är vänner vad gör det då för nytta om ovaccinerade ska skrämma iväg dom? Man måste sluta samman och slåss mot den gemensamma nämnaren som är totalitära regimer och finansmän bakom stängda dörrar. Hur kan man stärka relationerna mellan ovaccinerade och vaccinerade nu efter att staten gjort allt den kan för att dela upp oss i två läger? Divide and conquer det är förhistorisk strategi som man borde se igenom nu
Citera
2022-01-12, 15:25
  #2
Avstängd
nidhoogens avatar
Kommer inte bli arg mot vaccinerade som väljer att sluta upp mot mänsklighetens fiender.

Men jag kommer nog aldrig kunna lita på en vaccinerad "när det väl gäller", de har visat sin karaktär, eller rättare sagt, avsaknad av sådan.
Citera
2022-01-12, 15:35
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
Kommer inte bli arg mot vaccinerade som väljer att sluta upp mot mänsklighetens fiender.

Men jag kommer nog aldrig kunna lita på en vaccinerad "när det väl gäller", de har visat sin karaktär, eller rättare sagt, avsaknad av sådan.
Svår puck det där. Man vet hur vaccinerade har betett sig under den här pandemin. Det är inget som man vill skapa något på djupare plan med. Tills dom bevisar motsatsen. Men my enemy of my enemy is my friend osv
Citera
2022-01-12, 15:43
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
Kommer inte bli arg mot vaccinerade som väljer att sluta upp mot mänsklighetens fiender.

Men jag kommer nog aldrig kunna lita på en vaccinerad "när det väl gäller", de har visat sin karaktär, eller rättare sagt, avsaknad av sådan.
Håller nog bara med om i ditt sista stycke.
Citera
2022-01-12, 15:46
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Håller nog bara med om i ditt sista stycke.
Men han har rätt faktiskt. ovaccinerade måste leda vägen och visa gott föredöme i fortsättningen. Sen får man tycka vad man vill om dom vaccinerade. som sagt dom visste inte bättre. Man kan inte dra alla över samma sträck
Citera
2022-01-12, 15:49
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfizervaccinslayer
Men han har rätt faktiskt. ovaccinerade måste leda vägen och visa gott föredöme i fortsättningen. Sen får man tycka vad man vill om dom vaccinerade. som sagt dom visste inte bättre. Man kan inte dra alla över samma sträck
Jo det kan man visst. År 2019-2022 kan ingen skylla på att de inte visste. Alla har samma möjligheter att använda hjärnan, ta till sig fakta, lyssna på andra saker och kolla upp fakta. Det går inte att skylla ifrån sig. Samma sak för 7-klöverröstare som medvetet röstat för landets undergång. Finns inget att skylla på.
Citera
2022-01-12, 15:54
  #7
Medlem
MittMalmoes avatar
+1

Många vänner och kollegor.. kanske lite mer lättskrämda, konformistiska, ger efter för grupptryck än "antivaxarna"

Fortsätt vara starka i er övertygelse och hjälp era vänner och kollegor utan att skuldbelägga dem. Använd saklig argumentation när de blir mer mottagliga för er input. Utbilda dem...

Jag är övertygad om att vi inte sett det sista "slaget" utkämpas än.
Om globalisterna har lyckats så här pass bra på endast två år med att få många att acceptera en fotboja via Nazipassen.. tro då inte att de ger upp så lätt... propagandan kommer fortsätta.

Ett nytt globalt ekonomisk system måste på plats.. ni kan försöka föreställa er vilka krafter som kan ligga bakom ett sådant (Nej, inte en konspiration, sök efter CBDC)

Googla även efter New World order och ni kommer se hur långt bak i tiden detta är planerat
Citera
2022-01-12, 16:01
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
Kommer inte bli arg mot vaccinerade som väljer att sluta upp mot mänsklighetens fiender.

Men jag kommer nog aldrig kunna lita på en vaccinerad "när det väl gäller", de har visat sin karaktär, eller rättare sagt, avsaknad av sådan.
Så du litar inte på nästan 90% av det svenska folket? Det delar du med en stor grupp invandrare som av olika skäl ( ofta goda) inte litar på myndigheter. Jag tycker synd om dig. Det blir ensamt på toppen...
Citera
2022-01-12, 16:05
  #9
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
Men jag kommer nog aldrig kunna lita på en vaccinerad "när det väl gäller", de har visat sin karaktär, eller rättare sagt, avsaknad av sådan.

Så Elsa 89 år är inget att lita på för att hon vaccinerade sig och därmed visade sin karaktärsbrist?
Citera
2022-01-12, 16:08
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Så du litar inte på nästan 90% av det svenska folket? Det delar du med en stor grupp invandrare som av olika skäl ( ofta goda) inte litar på myndigheter. Jag tycker synd om dig. Det blir ensamt på toppen...

90%? nu tar du väl i va. Är det inte 50-60% nu bara som räknas som fullvaxxade eftersom väldigt många väntar på sin 3:e booster. Vet många som inte kommer ta en till.
__________________
Senast redigerad av skanke0 2022-01-12 kl. 16:15.
Citera
2022-01-12, 16:13
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Så Elsa 89 år är inget att lita på för att hon vaccinerade sig och därmed visade sin karaktärsbrist?
Precis så.
Citera
2022-01-12, 16:13
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanke0
90%? nu tar väl i va. Är det inte 50-60% nu bara som räknas som fullvaxxade eftersom väldigt många väntar på sin 3:e booster. Vet många som inte kommer ta en till.
82,4% hade 12/1 tagit minst två doser enligt FHM.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback