• 1
  • 2
2022-01-05, 18:15
Medlem
Ja... USA är antagligen Illuminati centrum... där deras makt härstammar och sedan sprider sig sakta men säkert (typ så).

Ryssland... är det landet som är det största hotet mot Illuminati? stort mäktigt land som inte säljer sig?

Eller... här kommer det... är Ryssland kontrollerad opposition?

Vad sägs?
Citera
2022-01-05, 18:56
Medlem
Alla toppar är med i skiten. Styrs utav illuminati.

Bara ett spel att hålla dig sysselsatt.
Citera
2022-01-05, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deepwww89
Alla toppar är med i skiten. Styrs utav illuminati.

Bara ett spel att hålla dig sysselsatt.
Jag vet att det är så... "alla" är med på allt och bara förför mänskligheten mot New World Order. MEN undantag finns... och frågan är om Ryssland är ett undantag...

Hur skulle Illuminati tex. få Ryssland att sälja sig till dom...

Det STÖRSTA av allt... nu kommer detta låta fånigt men... Vladimir Putin ser så jävla ärlig ut så det inte är sant... ansiktsuttryck kroppsspråk etc. etc... inget att dölja... fritt fram! På amerikanska presidenter märker man DIREKT när dom ljuger...

Antingen är han världens bästa skådespelare... ja...

Men som sagt jag tror att Ryssland, USA, Kina och en massa fler länder är "ett och samma land" så att säga och förför världen mot New World Order...

Vladimir Putin vet tex. att USA står bakom 9/11 men... varför klandrar han inte dom för det? konflikträdd? rädd att tappa folks förtroende? näee... lutar sig mest åt att han är en av dom!

Men fan vilken skådespelare i så fall!
Citera
2022-01-05, 19:58
Nej. Putin är bara en faktion som är lite oense med de andra globalisterna. Men även han har city of London hålhakar på. Samma sak med Kina, Nordkorea, Iran osv. De spelar hälen. USA, EU, NATO osv är ansiktet. I alla fall i västmedia. I öst är det ju såklart "fascist"-Ukraina och NATO och USA osv. som är hälen och Putin som är babyface.

Det bottnar i en marxistisk maktkamp mellan Trotskijister i väst som Stalin slängde ut och Stalinistiska öst vilket Putin är en kvarleva av. Båda sidor tycker om att kladda nazism och fascism på varandra. Båda använder islamister mot varandra.
Senast redigerad av torstenferdinand 2022-01-05 kl. 20:37.
Citera
2022-01-05, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Nej. Putin är bara en faktion som är lite oense med de andra globalisterna. Men även han har city of London hålhakar på. Samma sak med Kina, Nordkorea, Iran osv. De spelar hälen. USA, EU, NATO osv är ansiktet. I alla fall i västmedia. I öst är det ju såklart "fascist"-Ukraina och NATO och USA osv. som är hälen och Putin som är babyface.

Det bottnar i en marxistisk maktkamp mellan Trotskijister i väst som Stalin slängde ut och Stalinistiska öst vilket Putin är en kvarleva av. Båda sidor tycker om att kladda nazism och fascism på varandra. Båda använder islamister mot varandra.
Håller med till stor del av det du säger... i alla fall det första om vilka som ska vara de "goda" och "onda"...

Men... det där med Ryssland... konflikten ser rätt så verklig ut...

Vladimir Putin är bara en bra skådespelare... den bästa i världen... det får man erkänna...

Han är spikat en av dom (eliten).
Citera
2022-01-08, 14:12
Medlem
LedBellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinkmilkshake
Ja... USA är antagligen Illuminati centrum... där deras makt härstammar och sedan sprider sig sakta men säkert (typ så).

Ryssland... är det landet som är det största hotet mot Illuminati? stort mäktigt land som inte säljer sig?

Eller... här kommer det... är Ryssland kontrollerad opposition?

Vad sägs?

Eller så är det helt enkelt så att "Illuminati" inte finns....
Foliehattarnas favorit, om något går fel i världen så är det illuminati, frimurarna eller rymdödlorna som varit i farten igen...
Citera
2022-01-08, 17:57
Medlem
OsloRbastFTrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LedBelly
Eller så är det helt enkelt så att "Illuminati" inte finns....
Foliehattarnas favorit, om något går fel i världen så är det illuminati, frimurarna eller rymdödlorna som varit i farten igen...

Det är tvärsäkert at det finns och många ledare (och andra) i världen och världens historia har visat detta genom Illuminati/frimurare-handtecknet "The hidden hand," bland annat Napoleon, Lenin, Stalin, Trotskij, Karl Marx, Obama, Anthony Fauci smittskyddsexperten, George Washington, pave Francis, Mozart, Nietzsche och många flera.

Här ser man några av dom:
https://i2.wp.com/www.riksavisen.no/...hiddenhand.jpg

Här är klipp av att Fauci visar tecknet:
https://www.youtube.com/watch?v=-MsAb8ZiX6U

Här är en lång artikel med en hel rad bilder av det jag pratar om:
https://thestrangerfiction.com/the-s...e-hidden-hand/

Här är också en 48 minuter lång film om konspirationer, frimurare, illuminati från så långt tillbaks som 1993, som bl.a. nämner plan om microchip i handen eller i/ved pannan (för att köpa och sälja):
https://thestrangerfiction.com/what-...-any-beginner/
Citera
2022-01-08, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OsloRbastFTrest
Det är tvärsäkert at det finns och många ledare (och andra) i världen och världens historia har visat detta genom Illuminati/frimurare-handtecknet "The hidden hand," bland annat Napoleon, Lenin, Stalin, Trotskij, Karl Marx, Obama, Anthony Fauci smittskyddsexperten, George Washington, pave Francis, Mozart, Nietzsche och många flera.

Här ser man några av dom:
https://i2.wp.com/www.riksavisen.no/...hiddenhand.jpg

Här är klipp av att Fauci visar tecknet:
https://www.youtube.com/watch?v=-MsAb8ZiX6U

Här är en lång artikel med en hel rad bilder av det jag pratar om:
https://thestrangerfiction.com/the-s...e-hidden-hand/

Här är också en 48 minuter lång film om konspirationer, frimurare, illuminati från så långt tillbaks som 1993, som bl.a. nämner plan om microchip i handen eller i/ved pannan (för att köpa och sälja):
https://thestrangerfiction.com/what-...-any-beginner/

Nu är stollen igång och påstår han vet så mycket om Frimurare igen, du kanske skulle söka medlemskap istället. De är inte så farliga som ni konspirationsteoretiker verkar anse
Hur var det nu med dina högt uppsatta kontakter i Frimurarna, vad har de sagt till dig som gör dig så rädd för dessa? Du är kanske rädd för bland annat Frimurarna för att du aldrig någonsin kan bli medlem där då du inte passar in där?
Citera
2022-01-08, 18:14
Medlem
OsloRbastFTrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Hur var det nu med dina högt uppsatta kontakter i Frimurarna, vad har de sagt till dig som gör dig så rädd för dessa? Du är kanske rädd för bland annat Frimurarna för att du aldrig någonsin kan bli medlem där då du inte passar in där?

Lägre nivåer av frimurarna är inte så farliga nej, du har rätt där. Det är för att dom rekrutterar alla sorters människor, förstår du. På vägen uppåt i hierarkin sorteras de "inte passande" ut. Det är de som är högre upp, och ledningen, som tells.

Det här är grundläggande och du fremstår som idiot för att inte fatta nått så enkelt. Det är så hela världen, nästintill, fungerar.
Citera
2022-01-08, 18:21
Medlem
Citat:
Lägre nivåer av frimurarna är inte så farliga nej, du har rätt där. Det är för att dom rekrutterar alla sorters människor, förstår du. På vägen uppåt i hierarkin sorteras de "inte passande" ut. Det är de som är högre upp, och ledningen, som tells.

Det här är grundläggande och du fremstår som idiot för att inte fatta nått så enkelt. Det är så hela världen, nästintill, fungerar.

Fremstår jag som vad? HAHAHAHA du är sämst på att stava trots dina 129 i IQ

Jag vet att de inte rekryterar (eller rekrutterar) folk, det borde du också veta. Du kan endast bli en Frimurare om du har en fadder som redan är Frimurare och som går i god för att du är en värdig medlem. Men sådant vet ju du med dina 20+ års självstudier och dina högt uppsatta Frimurar-polare
Sagt det innan, du kan nog inte så mycket om ordenssällskap som du vill påskina för jag har redan sett flera falska påståenden om dessa. Men klart med 129 i IQ och massor av filmtittande per vecka så tror man nog man kan mer än man egentligen kan

Vid vilka nivåer blir Frimurare farliga tänker du? Vet du hur reglerna ser ut för att gå ur ett ordenssällskap? Har du statistik på hur många de sorterar ut per år på ett ungefär?
Citera
2022-01-08, 18:31
Medlem
OsloRbastFTrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Fremstår jag som vad? HAHAHAHA du är sämst på att stava trots dina 129 i IQ

Är du helt skadad, jag är inte svenska, hur många ggr måste jag repetera mig? Du borde vara glad att jag åtminstonde försöker (jag tränar lite på det), inte bry dig så jävla mycket om små fel. Eller vill du hellre jag skriver norska, än att det blir några fel ibland.
Svenska är lite svårt för många norska eftersom dom två språken är så lika, några ggr vet jag inte om ni har samma ord på svenska som norsk och inte.

I Norge har vi nynorsk som för bokmålsfolk skapar samma förvirring - för att dom två skriftspråken är så nära varann. Det kan i några fall skapa mer förvirring. Så därför hatar många norrmän nynorska i skolan.
Förstår du kanske bättre nu?
Citera
2022-01-08, 18:40
Medlem
Citat:
Är du helt skadad, jag är inte svenska, hur många ggr måste jag repetera mig? Du borde vara glad att jag åtminstonde försöker (jag tränar lite på det), inte bry dig så jävla mycket om små fel. Eller vill du hellre jag skriver norska, än att det blir några fel ibland.
Svenska är lite svårt för många norska eftersom dom två språken är så lika, några ggr vet jag inte om ni har samma ord på svenska som norsk och inte.

I Norge har vi nynorsk som för bokmålsfolk skapar samma förvirring - för att dom två skriftspråken är så nära varann. Det kan i några fall skapa mer förvirring. Så därför hatar många norrmän nynorska i skolan.
Förstår du kanske bättre nu?

Nä, skadad är jag inte, jag är ju inte konspirationsteoretiker
Är du kvinna eftersom du i flera trådar sagt du inte är svenska?
Ingen från Norge på min arbetsplats är så kass på svenska så jag tvivlar på att enda problematiken är att du är från Norge som du påstår.

Bryr mig inte om hur folk stavar i allmänhet men när man påstår man har nordens vassaste hjärna, 129 i IQ och 20+ års självstudier så bör man kunna lära sig ett språk utan problem.

Så hur går det med bevisen för gallan du kräks ur dig? Blir det några?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in