Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Sjukt tröttsamt med det där fjollandet om vilket lag en spelare kommer från. Ni själva har värvat två DIF och en Bajen bara i år men drar igång värsta kampanjen för Guidetti som aldrig ens spelat i AIK, men som sjungit Bajensånger och ville spela i DIF, och ändå - ”ni andra har ingen klubbkänsla!”
Här har du några som visat DIF sympatier men som blivit kaptener i AIK:
Krister Nordin
Martin Åslund
Magnus Hedman
Tjock Nisse
Alexander Milosevic
Goitom
Det går säkert att leta i arkiven om varenda spelare som sagt något om ditt eller mitt lag, men det börjar bli extremt löjeväckande vid det här laget.
Vi har inte värvat nån jävla gårdare eller bajare i år? Vad fan är grejen med det? Du klagar på nivån och att det är löjeväckande men fortsätter att sprida skitsnacket? Jag har inte bemött och stoppat dina lögner härinne tidigare men får fan vara nog nu.
Joe Mendes är AIK sedan barnsben, gick till HTFF när vi inte kunde erbjuda plats i A-truppen inför 2021 då en viss högerback med upp mot 100 jävla A-landskamper stod före i kön. Jag förstår honom. När AIK sedan visade intresse under senhösten 2021 så ville han tillbaka till alla pris – och det gjorde han också.
Rasmus Bonde är AIK.
Amar Ahmed Fatah är AIK.
Jesper Ceesay är inte dif. Hans storebror har spelat för er men med tanke på hur jävla dåliga ni är på att ge era egna yngre chansen så är väl känslorna från hans sida jävligt ljumma.
Om Henry Atola Meja från Kenya är dif så kan min mormor flyga – och hon är stendöd.
Krävs två för att dansa tango, och om du önskar att denna smått horribelt låga nivå på hetsen/pikandet som försiggår mellan AIK och dif ska uppstå så får du dra ditt strå till stacken och sluta sprida lögner.
Lycka till i år, Edvardsen mycket bra värvning. Hoppas ni kan ge era egna chansen, börjar ju redan spridas missnöje från ex Kofi Asare.
Vi är inte ni.