2022-01-17, 19:03
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Viljormur Davidsen klar. Senaste klubbadress: Vejle BK. Jag är skeptisk.
2022-01-17, 19:10
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Vi ska tydligen ha värvat en 23-årig offensiv mittfältare från HJK Helsingfors: Lucas Lingman. Gubbarna inne på svenskafans är mycket positiva. Själv har jag egentligen ingen koll alls.

Sen snackas det om att Anthony van den Hurk håller på att förlänga sitt avtal med ett år, så att han blir kontrakterad över säsongen 2023. Mycket positivt!

Trevligt att ni köper en kille som redan är van vid att förlora mot Malmö.
2022-01-17, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Trevligt att ni köper en kille som redan är van vid att förlora mot Malmö.
Det har inte annonserats än. HIF gjorde en stor grej av en medioker vänsterback istället. Nedräkning till att han skulle annonseras osv.
2022-01-17, 19:31
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Det har inte annonserats än. HIF gjorde en stor grej av en medioker vänsterback istället. Nedräkning till att han skulle annonseras osv.

Helsingborg behöver väl förstärka ganska mycket.
2022-01-17, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Helsingborg behöver väl förstärka ganska mycket.
För att stanna kvar: nej. För att vinna Allsvenskan: kanske ett par värvningar. För att vinna CL: varje position.
2022-01-17, 22:56
Medlem
Citat:
För att stanna kvar: nej. För att vinna Allsvenskan: kanske ett par värvningar. För att vinna CL: varje position.

Rolig du är.

Vilka tre lag anser du har sämre trupp än Helsingborg?
2022-01-17, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av summerbursten
Rolig du är.

Vilka tre lag anser du har sämre trupp än Helsingborg?
malmö ff t ex. Behöver du fler exempel?
2022-01-17, 23:06
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Vi ska tydligen ha värvat en 23-årig offensiv mittfältare från HJK Helsingfors: Lucas Lingman. Gubbarna inne på svenskafans är mycket positiva. Själv har jag egentligen ingen koll alls.

Sen snackas det om att Anthony van den Hurk håller på att förlänga sitt avtal med ett år, så att han blir kontrakterad över säsongen 2023. Mycket positivt!
Lingman var oönskad i HJK och provspela för HIFK men var för dålig för att de ville ha honom så de tog in en brasse som är helt okänd istället.

Ha inte för höga förväntningar på honom.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2022-01-17, 23:32
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Lingman var oönskad i HJK och provspela för HIFK men var för dålig för att de ville ha honom så de tog in en brasse som är helt okänd istället.

Ha inte för höga förväntningar på honom.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
När presenteras Guidetti?

Hjärtliga hälsningar.
Sanna.G med personal.
2022-01-17, 23:35
Medlem
Eldarn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Sjukt tröttsamt med det där fjollandet om vilket lag en spelare kommer från. Ni själva har värvat två DIF och en Bajen bara i år men drar igång värsta kampanjen för Guidetti som aldrig ens spelat i AIK, men som sjungit Bajensånger och ville spela i DIF, och ändå - ”ni andra har ingen klubbkänsla!”
Här har du några som visat DIF sympatier men som blivit kaptener i AIK:
Krister Nordin
Martin Åslund
Magnus Hedman
Tjock Nisse
Alexander Milosevic
Goitom

Det går säkert att leta i arkiven om varenda spelare som sagt något om ditt eller mitt lag, men det börjar bli extremt löjeväckande vid det här laget.
Vi har inte värvat nån jävla gårdare eller bajare i år? Vad fan är grejen med det? Du klagar på nivån och att det är löjeväckande men fortsätter att sprida skitsnacket? Jag har inte bemött och stoppat dina lögner härinne tidigare men får fan vara nog nu.

Joe Mendes är AIK sedan barnsben, gick till HTFF när vi inte kunde erbjuda plats i A-truppen inför 2021 då en viss högerback med upp mot 100 jävla A-landskamper stod före i kön. Jag förstår honom. När AIK sedan visade intresse under senhösten 2021 så ville han tillbaka till alla pris – och det gjorde han också.

Rasmus Bonde är AIK.

Amar Ahmed Fatah är AIK.

Jesper Ceesay är inte dif. Hans storebror har spelat för er men med tanke på hur jävla dåliga ni är på att ge era egna yngre chansen så är väl känslorna från hans sida jävligt ljumma.

Om Henry Atola Meja från Kenya är dif så kan min mormor flyga – och hon är stendöd.

Krävs två för att dansa tango, och om du önskar att denna smått horribelt låga nivå på hetsen/pikandet som försiggår mellan AIK och dif ska uppstå så får du dra ditt strå till stacken och sluta sprida lögner.

Lycka till i år, Edvardsen mycket bra värvning. Hoppas ni kan ge era egna chansen, börjar ju redan spridas missnöje från ex Kofi Asare.

Vi är inte ni.
2022-01-18, 06:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Var i kontakt med Hammarby i somras men det blev inget, jag tror främst för att han inte räknas som "home grown" i Sverige som gjorde att inte gick vidare med affären.

Det är så pass alltså. Inte konstigt då att det varit så pass tyst om svenska klubbar också.
2022-01-18, 09:48
Avslutad
När stänger det internationella fönstret? Dvs när kan vi förvänta oss att barskrapet som vänder sig till de allsvenska klubbarna?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in