2022-01-17, 11:27
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Vi ska tydligen ha värvat en 23-årig offensiv mittfältare från HJK Helsingfors: Lucas Lingman. Gubbarna inne på svenskafans är mycket positiva. Själv har jag egentligen ingen koll alls.

Sen snackas det om att Anthony van den Hurk håller på att förlänga sitt avtal med ett år, så att han blir kontrakterad över säsongen 2023. Mycket positivt!
Fråga MFF-fansen. Han spelade mot dom i CL-kvalet i somras. Det låter som en bra värvning iaf.
2022-01-17, 11:28
Medlem
OvissFramtids avatar
Vem tror Djurgården att man är?

Bengtsson från FCK, Durmisi från Lazio & Saponjic från Athletico…snacka om att leta på hyllan långt över sin egen. Osar storhetsvansinne om Bosse. Jävligt komiskt däremot
2022-01-17, 11:38
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Vem tror Djurgården att man är?

Bengtsson från FCK, Durmisi från Lazio & Saponjic från Athletico…snacka om att leta på hyllan långt över sin egen. Osar storhetsvansinne om Bosse. Jävligt komiskt däremot

Bengtsson kan de nog plocka. Han lär inte ha massor av alternativ. Var nära Malmö i somras om inte FCK stoppat i sista stund.
2022-01-17, 11:46
Medlem
Förstår det som att Sirius inte vill fylla truppen till varje pris i det här läget, tror bra/bättre spelare blir tillgängliga när andra länders fönster stängt, särskilt i spetsväg. Antar att andra klubbar resonerar likadant. Det är nog slut på tiden där man sätter truppen tidigt.
2022-01-17, 11:48
Medlem
Undra var Tånnander tar vägen, han verkar inte ha förlängt med HJK ännu, svensk U21 landslagsmålvakt, europaerfarenhet(8 matcher, bland annat mot MFF) etc.

Fick göra en operation vilket gjorde att han missade andra halvan av 2021.
2022-01-17, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/visar-intresse-for-fck-forsvararen/

Djurgården visar intresse för före detta gnagaren Pierre Bengtsson.
Tror ni värvningen blir av?
Pierre är ju AIK-fostrad så det är klart att AIK-tränarna Tolle och Kim vill ha honom. Tolle var väl tom ass.tränare när Pierre spelade i AIK så de har koll på varandra.
2022-01-17, 14:33
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Pierre är ju AIK-fostrad så det är klart att AIK-tränarna Tolle och Kim vill ha honom. Tolle var väl tom ass.tränare när Pierre spelade i AIK så de har koll på varandra.

Sjukt tröttsamt med det där fjollandet om vilket lag en spelare kommer från. Ni själva har värvat två DIF och en Bajen bara i år men drar igång värsta kampanjen för Guidetti som aldrig ens spelat i AIK, men som sjungit Bajensånger och ville spela i DIF, och ändå - ”ni andra har ingen klubbkänsla!”
Här har du några som visat DIF sympatier men som blivit kaptener i AIK:
Krister Nordin
Martin Åslund
Magnus Hedman
Tjock Nisse
Alexander Milosevic
Goitom

Det går säkert att leta i arkiven om varenda spelare som sagt något om ditt eller mitt lag, men det börjar bli extremt löjeväckande vid det här laget.
2022-01-17, 14:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Sjukt tröttsamt med det där fjollandet om vilket lag en spelare kommer från. Ni själva har värvat två DIF och en Bajen bara i år men drar igång värsta kampanjen för Guidetti som aldrig ens spelat i AIK, men som sjungit Bajensånger och ville spela i DIF, och ändå - ”ni andra har ingen klubbkänsla!”
Här har du några som visat DIF sympatier men som blivit kaptener i AIK:
Krister Nordin
Martin Åslund
Magnus Hedman
Tjock Nisse
Alexander Milosevic
Goitom

Det går säkert att leta i arkiven om varenda spelare som sagt något om ditt eller mitt lag, men det börjar bli extremt löjeväckande vid det här laget.
Snart skriver du att alla som spelat i AIK 😂😂😂
Jasså när har Milosevic visat Djurgården synpatier? När han tvingades spela i erat U21 lag eftersom Djurgården sammarbetade med Vasalund? När AIK kom in i bilden så skrev han på direkten 😉 Ja att Åslund spelade i Djurgårdens ungdomslag säger ju mycket 😂 # WalkerochMangeE
2022-01-17, 14:50
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Snart skriver du att alla som spelat i AIK 😂😂😂
Jasså när har Milosevic visat Djurgården synpatier? När han tvingades spela i erat U21 lag eftersom Djurgården sammarbetade med Vasalund? När AIK kom in i bilden så skrev han på direkten 😉 Ja att Åslund spelade i Djurgårdens ungdomslag säger ju mycket 😂 # WalkerochMangeE

Idiot, mitt inlägg var helt enkelt bara att visa på att det finns spelare i samtliga lag man kan hitta att de spelat eller gillat ens eget lag någon gång. Dra in Walker så kontrar jag med Magnus Hedman, förstår du att det inte leder någonstans?
edit: Hade visst redan nämnt honom, skitsamma. Förhoppningsvis förstår du vad jag försöker förmedla vilket jag inser är ytterst tveksamt när det är du som svarade.
2022-01-17, 16:35
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
En bättre vänsterback behövs. En svensk vänsterback uppväxt i Stockholm är intresserad av att lämna sin klubb. Inte konstigt att Bosse hör av sig. Men ja, jag orkar fan inte med fler fd. gnagare.
2022-01-17, 16:52
Medlem
johnny_viciouss avatar
Pierre Bengtsson känns som exakt samma personlighetstyp som Erik Berg och han blev väl nyss tillsammans med Carolina Neurath. Jag är övertygad om att han flyttar till Stockholm för att vara närmare henne. Klubben är nog skitsamma.
2022-01-17, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Pierre Bengtsson känns som exakt samma personlighetstyp som Erik Berg och han blev väl nyss tillsammans med Carolina Neurath. Jag är övertygad om att han flyttar till Stockholm för att vara närmare henne. Klubben är nog skitsamma.

Oj. Då ökade sannolikhet rejält skulle jag säga. Hon känns väldigt Stockholm, och knappast nån som vill flytta ifrån allt hon har där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in