Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Fast Edvardsen har ändå mer spets än Holmberg. Ni borde var glada att ni undkom Antonsson med blotta förskräckelsen.
Så där lät det om Holmberg också efter succén i Norrköping. Spets...
Jag gillar inte svenska nior. Jag ville ha en holländare eller en dansk, i värsta fall en belgare. Jag ville ha någon som Den Ouden eller Larsen.
Citat:
Ursprungligen postat av
RuudV
De är ett jäkla lotto med målgörare i Allsvenskan. Titta bara på Adegbenro. 25 bast, aldrig gjort mer än 6 mål i Tippeligan, 15 matcher utan mål 2020, sen går han till Peking och blir skyttekung.
Det är garanterat ett Lotto med nior med svenska pass. Även en bänknötare från kontinenten är bättre än svenska centrar. Eftersom vi spelar 4-3-3 så är 9:ans position helt avgörande i längden. Mittfältet kan inte stå för nästan alla poäng.
6 miljoner för Edvardsen. OK, bra pris. Själv hade jag, om jag var Bosse Andersson, sökt andra marker för det dubbla priset. Ska vi satsa på ECL eller inte? Från Degerfors eller belgiska ligan, det är en jävla nivåskillnad. Men 6 miljoner för Edvardsen är OK. Vi måste ju också behålla Chili, annars har vi ännu en jättelucka att fylla.