• 2
  • 3
2021-12-29, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Jag hade aldrig förlåtit mig själv om jag hade bidragit till att en polares liv blev så på grund av mig.

Nä så är det ju men vad ska man göra åt det idag. Plus att han introducerade mig för kanyler efter det så lite fick han ju igen där.
Citera
2021-12-30, 23:41
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Äh, han ville ha bumset för sig själv.

Sk*t samma vilken orsaken var.
Citera
2021-12-30, 23:45
Medlem
Well, om du bjuder någon på en öl skulle det aldrig ifrågasättas om det finns någon skuld gällande att personen i fråga skulle bli alkis. Vanligtvis så skulle en oerfaren människa som inte brukat narkotika inte bli så hooked att den börjar förse sig själv i framtiden pga dig sålänge det inte är en sil heroin.

Personen vet nog inte vad Wickr är, hur Tor fungerar eller hur den hittar droger själv heller behövs tilläggas.
Citera
2022-01-01, 16:29
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Well, om du bjuder någon på en öl skulle det aldrig ifrågasättas om det finns någon skuld gällande att personen i fråga skulle bli alkis. Vanligtvis så skulle en oerfaren människa som inte brukat narkotika inte bli så hooked att den börjar förse sig själv i framtiden pga dig sålänge det inte är en sil heroin.

Personen vet nog inte vad Wickr är, hur Tor fungerar eller hur den hittar droger själv heller behövs tilläggas.

Det ligger något i det du beskriver. Alkohol har säkert det flesta bjudit till sina kompisar, även nikotin. Och man blir ju inte beroende av att bara testa en gång.
Men risken finns ju att de vill testa igen och igen.
Har även sagt till en del yngre kompisar att de kanske borde ta det lugnt med drogerna, men de har bara skrattat åt mig och då tänkte jag bara skyller er själva.
Citera
2022-01-01, 16:30
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Alla ni som bjudit en kompis eller släkting på knark och sen har de i förlängningen dött av det eller blivit grava missbrukare.
Har ni dåligt samvete för det eller tycker ni inte att ni har nån skuld i hur det blev?
Jupp jupp. Men ja, jag lägger ju inte skulden på den som bjöd mig.

Har tagit en miljon val sen dess.

Man har eget ansvar i slutändan. Men visst känns det olustigt när folk far illa.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in