Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-23, 23:29
  #1
Medlem
Ta och runka upp kuken. Ta koncentrerad tea tree olja och smörj in pungen. Posta sedan i tråden hur det kändes?

Jag tycker det känns varmt och mjukt och får en mycket starkare orgasm än vanligt. En enorm sensation. Testa du med. Du kommer få ett minne för livet.
Citera
2021-12-23, 23:30
  #2
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Tigerbalsam är bättre.
Citera
2021-12-23, 23:43
  #3
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whamy
Ta och runka upp kuken. Ta koncentrerad tea tree olja och smörj in pungen. Posta sedan i tråden hur det kändes?

Jag tycker det känns varmt och mjukt och får en mycket starkare orgasm än vanligt. En enorm sensation. Testa du med. Du kommer få ett minne för livet.

Koncentrerade eteriska oljor kan vara starkt frätande, vet inte hur det är med just den där. Skulle bada ångbastu en dag och råkade spilla lite Eucalyptusolja på pungen, fråga mig inte hur men det gick åt helvete, rejäl skada, rekommenderas ej.
Citera
2021-12-24, 00:10
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Koncentrerade eteriska oljor kan vara starkt frätande, vet inte hur det är med just den där. Skulle bada ångbastu en dag och råkade spilla lite Eucalyptusolja på pungen, fråga mig inte hur men det gick åt helvete, rejäl skada, rekommenderas ej.
Koncentrerade eteriska oljor ska man inte amvända. Tea Tree olja baddar man ansiktet med och även pungen. Det är ej koncentrerad olja
Citera
2021-12-24, 00:22
  #5
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whamy
Koncentrerade eteriska oljor ska man inte amvända. Tea Tree olja baddar man ansiktet med och även pungen. Det är ej koncentrerad olja

Ts angav koncentrerad.
Citera
2021-12-24, 00:27
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Ts angav koncentrerad.
Jag är ts och det var en flaska okoncentrerad tea tree olja
Citera
2021-12-24, 00:35
  #7
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whamy
Jag är ts och det var en flaska okoncentrerad tea tree olja

Jag ser att du ändrat nu, fine.

Ts kan vara trådstartaren eller trådstarten.
Citera
2021-12-24, 00:35
  #8
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whamy
Jag är ts och det var en flaska okoncentrerad tea tree olja
Läs trådstarten. Där skriver ts koncentrerad.
Ni pratar om vitt skilda saker.
Citera
2021-12-24, 00:52
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Läs trådstarten. Där skriver ts koncentrerad.
Ni pratar om vitt skilda saker.
Ja e ts
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback