Citat:
Ursprungligen postat av
95.214.235.160
bulletin är betalvägg. tv4play.se kan jag inte kolla på då jag befinner mig utomlands. Men om det du säger stämmer så är det ju bra, tycker du inte... Vi ska inte ha nazister och rasister i landet! HMF-lagen behöver vidgas.
"Rasism" är realism, vilket var och en som uppehållit sig i afrika eller mellanöstern mycket väl vet.
Vita har byggt den moderna världen, det enda svarta och araber klarar av är att förstöra det vita byggt upp.
Han beter sig som om han hade någon rätt att vara i sverige (eller västvärlden överhuvudtaget).
Det är problemet med de människor från låg iq länder som objudna har inkräktat i sverige, de beter sig som om de hade rätt att varahär, och säga åt den vita majoritetsbefolkningen vad de skall tänka och tycka.
De tillför ingenting till västvärlden, förutom brottslighet, religiös extremism, korruption och kaos, orsakat av deras bristande impulskontroll, vilket är följden av låg IQ pga århundradens inavel och näringsbrist.
Jag har både mött och träffat ett flertal afrikaner och personer från mellanöstern i mitt arbete, och de jag mött har uppfyllt mina förväntningar, de jag träffat har visat att "antirasister" och dylika stollar har rätt i en sak: Vi ser alla likadana ut på insidan.
Film att se för att minska dina vanföreställningar:
https://www.youtube.com/watch?v=XzM4kLQvnpo&ab_channel=WolfGang