• 1
  • 2
2006-06-14, 17:50
Medlem
FlyingDutchMans avatar
Tjallden!

Jo, det jag undrar om Stilnoct är egentligen allt som finnns att veta om dessa piller. Det har nämligen dykt upp möjligheter för mig att införskaffa detta.

Vad händer när man tar Stilnoct? Hur känner man sig, är det sömnpiller? Kan/ska man kombinera med alkohol? Är det ett bra sätt att landa på ex Tjack?

och viktigast av allt hur länge sitter det i pisset?????
hur känns det kombinerat med tjack/alkohol?
Citera
2006-06-14, 18:21
Medlem
davidoffs avatar
Det ar ett somnpiller som man kan bli knasig pa. Tar man for manga med alkohol kan man gora saker utan att man kommer ihag det dagen efter. Gar att landa pa gisar jag. 30 piller kostar ca 150 tror jag
Citera
2006-06-14, 18:30
Medlem
mesmerizes avatar
För det första är tråden felplacerad, här diskuterar vi centralstimulantia, inte sömntabletter besläktade med bensodiazepiner, men jag ska försöka svara på din fråga ändå..

Ja dom är bra att landa på efter en tjackkväll, du kommer bli trött och det är en något benzo-liknande effekt. Är egentligen inget speciellt med dem alls, iaf inte på så sätt att man tänker "wooooow vad kul med stilnoct!"
Citera
2006-06-14, 18:47
Medlem
Var det inte någon som sa "Stilnoct öppnar portarna till odjuret, stilnoct o alkohol går in o petar på fanskapet med en pinne"... det är nog så man skulle kunna beskriva det, man kan göra mindre genomtänkta saker och sedan inte minnas ett dyft.
Citera
2006-06-14, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sortima
Var det inte någon som sa "Stilnoct öppnar portarna till odjuret, stilnoct o alkohol går in o petar på fanskapet med en pinne"... det är nog så man skulle kunna beskriva det, man kan göra mindre genomtänkta saker och sedan inte minnas ett dyft.

Been there done that! Skulle kunna göra det igen.

Citera
2006-06-14, 20:11
Medlem
fredddass avatar
Jag skulle ju inte rekomendera att landa på tjack med stilnoct! gjorde det en gång o somna inte utan fick en massa ordentligt skruvade hallisar ist!! ,, men annars är det ju en bra insomnings tablett!!
Citera
2006-06-14, 21:06
Medlem
Headquakes avatar
Jag vågar inte käka Stilnoct om jag ska vistas med folk. Helst ska man inte ha telefon eller ens datan igång.
Msnbilderna har börjat prata med mig och jag sitter och pratar med dom högt ibland. Fast det går ju bra sålänge man inte börjar skriva sina egendomliga tankar och ideér.

Mitt tips är att ta det försiktigt för dom är förrädiska. Först känner du ingenting sen vill du ha mer och redan inna det stadiet så är du helt körd.
Och att kombinera med alkohol....

Lycka till!!!! Hahaha
Citera
2006-06-14, 22:06
Medlem
flowss avatar
För i helvete, SÖK!
Citera
2006-06-14, 23:36
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headquake
Jag vågar inte käka Stilnoct om jag ska vistas med folk.

Det är inte så smart att ta någon sömnmedicin om du skall vistas bland folk.

Citat:
Mitt tips är att ta det försiktigt för dom är förrädiska. Först känner du ingenting sen vill du ha mer och redan inna det stadiet så är du helt körd.

Det är bara för att du inte använder dem på rätt sätt. Först så äter du Stilnoct, sedan så går du och lägger dig, sedan så somnar du och sedan så vaknar du. Helt odramatiskt.
Citera
2006-06-14, 23:44
Medlem
Headquakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhantomBlot
Det är inte så smart att ta någon sömnmedicin om du skall vistas bland folk.

Det är bara för att du inte använder dem på rätt sätt. Först så äter du Stilnoct, sedan så går du och lägger dig, sedan så somnar du och sedan så vaknar du. Helt odramatiskt.

För det första så funkar roppar utmärkt att käka om man ska vistas bland folk och några groggar passar också bra till. Men man måste såklart har lite självkännedom om hur mycket man tål och hålla sig inom ramarna. Då går det skitbra!

Och angående Stilnocten (knockarna) så har du helt rätt.
Jag tycker inte ens om stuket man får på dom fast ibland så blir det ändå att man stanar uppe lite extra när man tagit inför natten.
Citera
2006-06-15, 00:26
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Och angående Stilnocten (knockarna) så har du helt rätt.
Jag tycker inte ens om stuket man får på dom fast ibland så blir det ändå att man stanar uppe lite extra när man tagit inför natten.

Då är det bättre att äta en lägre dos, eftersom de har så kort halveringstid. I stället för att ta 20 mg nu och lägga dig om en timme så kan du ta 10 mg i samband med att du lägger dig och få ungefär samma effekt.
Citera
2006-06-15, 01:16
Bannlyst
ät inte stilnoct till annat än att sova, man blir ju helt vrickad av dom, inte vill du göra något konstigt villl du? kör vanliga benzo, stestolid, iktorivil, xanor, men fan inte stilnoct, ett ex till mig vill att jag skulle testa stilnoct, jag hade aldrig provat, fick 40mg, jag åkte runt som en flipperkula runt hela rummet, hade inte druckit en droppe alkohol, eller ta något annat... bara kul att berätta... vet att det var en mega dos för någon med icke benzo tolerans. hennes syrra däremot brukade käka stilnoct, och blanda runt dom med annat skit och såg alla möjliga skumma saker hända i huset... väldigt läskiga grejer jag hört
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in