2006-06-15, 01:22
Medlem
FlyingDutchMans avatar
TACK FÖR ALLA SVAREN!
sry att jag postade fel forum, lätt hänt för en neewb som undertecknad.
Men jag såg ingen svar om hur länge det sitter i pisset? En polare sa via msn att det inte syns i pissprovet alls (!) men det verkar för bra för att vara sant.

Så om jag skulle efter ett tjackrace på säj 2-3 dagar utan sömn, ta nåra Stilnoct så skulle jag helt enkelt bara SOMNA? Jag har inga erfareheter av varken benzo eller nåra andra piller, då jag bara e en straight rökare (CB) och tjackare (inte E eller NGT annat, bara koks)
Som sagt kan NGN med SÄKERHET intyga att det inte syns i pisset på vanligt pirssprov, och OM det gör det HUR länge??
Citera
2006-06-15, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingDutchMan
TACK FÖR ALLA SVAREN!
sry att jag postade fel forum, lätt hänt för en neewb som undertecknad.
Men jag såg ingen svar om hur länge det sitter i pisset? En polare sa via msn att det inte syns i pissprovet alls (!) men det verkar för bra för att vara sant.

Så om jag skulle efter ett tjackrace på säj 2-3 dagar utan sömn, ta nåra Stilnoct så skulle jag helt enkelt bara SOMNA? Jag har inga erfareheter av varken benzo eller nåra andra piller, då jag bara e en straight rökare (CB) och tjackare (inte E eller NGT annat, bara koks)
Som sagt kan NGN med SÄKERHET intyga att det inte syns i pisset på vanligt pirssprov, och OM det gör det HUR länge??

Pissade dagen efter jag käkat stilnoct. Var negativt, fast det var ett stickprov. Vet inte om dom kollar efter det om dom skicakr det till analys. Men jag tror det är lugnt.
Citera
2006-06-15, 13:37
Medlem
Nirps avatar
Citat:
Jag har inga erfareheter av varken benzo eller nåra andra piller, då jag bara e en straight rökare (CB) och tjackare (inte E eller NGT annat, bara koks)

Bara tvungen att fråga, är det tjack eller kokain du ska ta? Antar att det är tjack (amfetamin) eftersom du snackar om 2-3 dagars tjackrace, men mig veterligen är det väl kokain som kallas för koks?

För övrigt anser jag stilnoct vara helvetesdrogen #1. Om du misslyckas med att somna på dem kan du lätt göra saker som du ångrar dagen efter (när du fått veta vad du gjort).
Citera
2006-06-15, 15:41
Medlem
FlyingDutchMans avatar
tjack alltså! Jag skulle aldrig köpa kokain, tar bara när jag blir bjuden, vilket inte är alltför ofta
trodde koks var slang för kokain, skulle ha sagt kola ist!
Men asså, blir man helt fuckad i hjärnan på stilnoct? Vad menas med att man gör grejjer man ångrar? Om man skulle peta i en tjej nåra stilnoct, vad skulle kunan hända då? (frågar för att min väninna vill ta det, och jag vill inte att ngt ska hända henne)

Beskriv vilka dumma grejjer man kan få för sig tack?
Citera
2006-06-15, 15:50
Medlem
Citat:
tjack alltså! Jag skulle aldrig köpa kokain, tar bara när jag blir bjuden, vilket inte är alltför ofta
trodde koks var slang för kokain, skulle ha sagt kola ist!
Men asså, blir man helt fuckad i hjärnan på stilnoct? Vad menas med att man gör grejjer man ångrar? Om man skulle peta i en tjej nåra stilnoct, vad skulle kunan hända då? (frågar för att min väninna vill ta det, och jag vill inte att ngt ska hända henne)

Beskriv vilka dumma grejjer man kan få för sig tack?

Saker som kan hända är t.ex. att du får för dig att berätta för alla på utestället att dina föräldrar är med i en S/M-swingerlubb, att du inte har några moraliska problem med att sätta på en get och att du demonstrerar att det ser ut som att du har ett kvinnligt könsorgan när du gömmer paketet bakom låren.

Sen när du kommer hem så slår det dig plötsligt att din lägenhet är helt fel inredd och sen börjar du helt enkelt att möblera om tills du kommer på att du ska bajsa i badkaret som du en liten kort stund senare somnar i.

I värsta fall så får du för dig att någon helt oskyldig snubbes panna har ett möte med ett stålrör.

Inget av detta kommer du ihåg utan du spenderar hela nästa dag med att lyssna på olika kompisar som ringer och berättar vad fan du gjorde igår.
Citera
2006-06-15, 15:51
Medlem
GaiNs avatar
Tråd flyttas från Centralstimulantia till Övriga droger.

/MOD
Citera
2006-06-15, 16:31
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Jag har inga erfareheter av varken benzo eller nåra andra piller, då jag bara e en straight rökare (CB) och tjackare (inte E eller NGT annat, bara koks)

Stilnoct har ingen magisk egenskap som gör det osynligt, men däremot så letas det normalt sett inte efter Stilnoct vid drogtester.
Citera
2006-06-15, 16:52
Medlem
FlyingDutchMans avatar
OK, det syns i pisset om de kollar xtra noga. men HUR LÄNGE lol???????
Citera
2006-06-15, 17:49
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
OK, det syns i pisset om de kollar xtra noga. men HUR LÄNGE lol???????

Vem är det som skall testa dig, och varför? Vid ett normalt drogtest så syns inte Stilnoct, eftersom det inte är något som de letar efter. Hur noga de tittar spelar ingen roll.

Du borde vara mer bekymrad över ditt intag av amfetamin, kokain och cannabis, som syns på alla normala drogtester.
Citera
2006-06-15, 20:50
Bannlyst
stilnoct är för mycket risk kontra kul... har inte blandat men bara hört skrämmande historier... jag fick 40mg när jag var utan benzo tolerans.. hon skratta gott när jag åkte runt som en flippperkula i rummet
Citera
2006-06-16, 01:57
Medlem
FlyingDutchMans avatar
asså så jag som nu går och kissar, och de misstänker BARA CB intag, så jag kan i princip tugga i mej en hel burk (skulle DÖ, men hypotetiskt talat) innan jag knallar in och pissar i en mugg? utan reprisalier!? muhaha det låter najs...ska käka lite stilnoct fan!
Citera
2006-06-16, 11:31
Medlem
Citat:
asså så jag som nu går och kissar, och de misstänker BARA CB intag, så jag kan i princip tugga i mej en hel burk (skulle DÖ, men hypotetiskt talat) innan jag knallar in och pissar i en mugg? utan reprisalier!? muhaha det låter najs...ska käka lite stilnoct fan!

Men du får ha lite säkerhet på ditt noctande. Ta det inte bland folk för du kommer få skämmas eller värre bli illa omtyckt. Bor du med föräldrar så ta det när dom gått och lagt sig och lämna inte ditt rum mer än för att gå på toaletten eller något snabbt att käka(men bätte att fixa sånt innan). Och blanda inte det med alkohol om du inte är helt ensam. Man blir på sjukt partyhumör men är helt blåst i huvudet.

Nu kanske inte alla håller med men jag tycker inte stilnoct är en drog som fungerar överhuvudtaget bland andra människor. Ska tas som flum i ensamhet nån timme innan man ska sova.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in