• 1
  • 2
2021-12-21, 11:15
Medlem
Här på fb så finns det ju massa trådar som bl a tar upp att man skulle kunna få in 5G om man vaccinerat sig. Även så skulle det finnas en spårningsfunktion och man skulle kunna få in Mac-adresser på andra vaccinerade och det tycker jag skulle vara praktiskt för då ser man ju vilka grannar som tagit vaccinet och som man inte behöver hålla så stort avstånd till.
Så min fråga är till antivaxxarna - Hur får jag rätt på 5G inställningarna? Jag vill gärna har gratis 5G och får man det med vaccinet så vill jag mer än gärna ha det. Hur gör jag? Man skulle också kunna bli uppkopplad mot frihetsgudinnan, lite oklart varför. Men jag skulle hellre vilja bli uppkopplad mot den lilla sjöjungfrun som vi har här nere. Finns det en möjlighet att ordna detta istället, samt gärna med lite reklam över vad som händer på Ströget.
Till er andra vaxxare som gladeligen vaccinerar er. Har ni fått era inställningar att fungera och känner ni er nöjda med det, samt vad skulle ni önska till nästa uppdatering?
Citera
2021-12-21, 11:17
Medlem
Bonnatorps avatar
Jag vill ha superkrafter så jag kan ändra andras humör.
Frun ska vara gladare, och barnen ska bli dödtrötta så fort de kommer hem från skolan.
Citera
2021-12-21, 11:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Här på fb så finns det ju massa trådar som bl a tar upp att man skulle kunna få in 5G om man vaccinerat sig. Även så skulle det finnas en spårningsfunktion och man skulle kunna få in Mac-adresser på andra vaccinerade och det tycker jag skulle vara praktiskt för då ser man ju vilka grannar som tagit vaccinet och som man inte behöver hålla så stort avstånd till.
Så min fråga är till antivaxxarna - Hur får jag rätt på 5G inställningarna? Jag vill gärna har gratis 5G och får man det med vaccinet så vill jag mer än gärna ha det. Hur gör jag? Man skulle också kunna bli uppkopplad mot frihetsgudinnan, lite oklart varför. Men jag skulle hellre vilja bli uppkopplad mot den lilla sjöjungfrun som vi har här nere. Finns det en möjlighet att ordna detta istället, samt gärna med lite reklam över vad som händer på Ströget.
Till er andra vaxxare som gladeligen vaccinerar er. Har ni fått era inställningar att fungera och känner ni er nöjda med det, samt vad skulle ni önska till nästa uppdatering?
Ett vaccin för att förhindra att man blir sjuk, sprider sjukdomen och inte ger blodproppar och hjärtinflammation - sen är jag nöjd!
Citera
2021-12-21, 11:48
Det får hålla åtminstone ett år, helst tre, annars blir det för jobbigt. Vill Pfizer öka priset 10 gånger så låt de göra det. 3 år får sprutan gälla.
Att springa och vaccinera sig en gång i halvåret eller så fort det uppstår en variant håller inte. Hade varit bra om det vore som Twinrix som håller 20 år och därefter livet ut.
Senast redigerad av 95.214.235.160 2021-12-21 kl. 11:52.
Citera
2021-12-21, 11:52
Medlem
GanjaFarfars avatar
Jag skulle vilja att framtida covidvaccin faktiskt är ett vaccin för det första, jag tycker vi har slängt nog med skattepengar i sjön på invandringen.

För dom som inte vet vad ordet vaccin egentligen betyder: https://www.ne.se/uppslagsverk/encyk...C3%A5ng/vaccin
Citera
2021-12-21, 12:10
Medlem
kyrkstockens avatar
Jag skulle vilja att framtida covidvaccin gav skydd mot covid.
Citera
2021-12-21, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eugodlbrnujn
Ett vaccin för att förhindra att man blir sjuk, sprider sjukdomen och inte ger blodproppar och hjärtinflammation - sen är jag nöjd!

Så är det väl redan. Nu var ju mer tanke om tips för att få de där lite ovanligare alternativen att fungera som man skulle få med sprutan.
Något som jag tycker skulle varit praktiskt så här till juletid hade varit om magnetismen hade fungerat. Då hade man bara kunnat smörjan in sig med lite valfett och ta en simtur i kanalen, så hade man säkert fått upp tillräckligt med julklappar alldeles gratis för att inte tala om att man faktiskt gör en miljöinsats med att dragga i kanalen. Tänk så lätt det hade varit att hålla rent i våra sjöar. Några vaxxare som får åka vattenskidor genom sjön och man får upp allt metallskrot.
Citera
2021-12-21, 12:42
Medlem
turbobusss avatar
Önskar att vaccinen faktiskt gjorde kuken mindre. Efter första sprutan så började det bli trist med blåmärken på knäna.
Citera
2021-12-21, 12:52
Bannlyst
Ett virus som få ner överbefolkningen i Afrika och MÖ, så vi i väst världen slipper betala notan för att dom inte kan använda P piller och knullgummi.
Citera
2021-12-21, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbobuss
Önskar att vaccinen faktiskt gjorde kuken mindre. Efter första sprutan så började det bli trist med blåmärken på knäna.

Ja, jävlar vad stor den blivit på dig!
Ja, så kan det gå när en fb:are vaccinerar sig. Den blir lika stor så man kan använda den som stödkäpp när man väntar på bussen.
Tog du moderna eller vilket vaccin tog du? Har hört att man ska blanda vaccin för bästa effekt.
Konstant blåmärke på knäna är ju inte bra. Du kanske ska lägga den i en strumpa, så tror jag att frugan också blir glad att packa upp den när du kommer hem från jobbet.
Citera
2021-12-21, 13:39
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
... vad skulle ni önska?

- Skydd mot alla virus.
- Få IT-expertis.
- Ett stabilt humör.
- Längre telomerer.
Citera
2021-12-21, 13:43
Medlem
Snabbare och tystare uppkoppling i chipet.

Det jag fått implanterat nu kommer bara upp i 3600 Baud och låter som ett gammalt 56K-modem. Jävligt störande nattetid när världsregeringen uppdaterar min hjärna med nya åsikter.

https://www.youtube.com/watch?v=gsNaR6FRuO0
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in