2021-12-21, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlowTheClaymores
Snabbare och tystare uppkoppling i chipet.

Det jag fått implanterat nu kommer bara upp i 3600 Baud och låter som ett gammalt 56K-modem. Jävligt störande nattetid när världsregeringen uppdaterar min hjärna med nya åsikter.

https://www.youtube.com/watch?v=gsNaR6FRuO0

Ja, det där var ju verkligen inte bra, hoppas det löser sig till nästa uppdatering eller det kanske fungerar bättre till nästa dos. Det är väl något som jag inte heller har helt fått rätt på eller ja, jag tycker ju att jag ändå behöver titta på nyheterna för att ha koll på vad som händer, kan det vara någon typ av dopamin effekt som kan finnas i det också? Beroende av nyheter, vilket öde! Men kanske det sänds lite sådär i smyg när man sover med helt annat som ex. när det är dags att uppdatera vaccinet eller så, också går man liksom bara där på stan och "oh, jag måste ta en ny spruta!". Igår kan jag säga att det ivarjefall var sändningsuppehåll hos mig för då hade jag en stekhet sexdröm över en annan fb:are
Citera
2021-12-23, 08:12
Medlem
Att immunförsvaret reagerar i ljusets hastighet vid vissa tillstånd, till exempel:

- när bristen på förstånd ekar inne i huvudet.
- om man tror att man är smart, fast man egentligen inte är det.
- om man glömmer av att tänka i samband med eventuell handling.
- om man anser att avsiktsetiken är helt rimlig, då får man automatiskt ett skott i pannan.
- olika definitionsproblem
Citera
2022-01-15, 01:07
Medlem
Nåt som tar bort de toxiska effekterna av aluminiumfolien jag har lindat runt huvudet vore trevligt.
Citera
2022-01-17, 18:49
Avslutad
Jag har redan fått stor kuk, redigt svullen pung och ett töjbart anus.
Jag är redo för allt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in