Citat:
Ursprungligen postat av
Captinhero
förut var laidback ett roligt forum med massa roliga lekar, frågetrådar och speltrådar. Nu är det ett skal av sitt forna jag. Förut var det en stark färgklick människor som hängde där och det var god stämning.
Men som regelbunden användare så tycker jag att all charm försvunnit. Startas knappt några nya roliga trådar där längre. Inte samma gemenskap och häng som förr.
Inga nya rollspelstrådar/mysteriumtrådar eller lite roligare ”trams” diskussioner.skulle nog säga att chattråden skrämt iväg de flesta från del delen.
Är jag ensam att tycka detta? Har laidback något att ge fortfarande ? Det känns som
att laidback är stället där trådar kommer för att dö. Har laidback spelat ut sin roll?
I stort sett enig. Gav upp laidback för rätt många år sedan. Jag trivdes bäst då avdelningen hette "Loungen" och då man kunde finna allsjöns roliga och trevliga trådar i avdelningen. Lite småtrams och skjosiga skjojsigheter.
Lektrådar och diverse listtrådar ger mig dock inte mycket. Jag vill ha tillbaka den avdelning där trådar som till exempel den om Fanny föddes, men de tiderna är nog förbi. Exemplet "Sista bokstaven djur", som angavs ovan är ett praktexemplar på något jag betraktar som en skittråd. Ger mig ingenting och får mig över huvud taget inte alls att skratta för fem öre.
Nog har jag försökt dra mitt strå till stacken och någon enstaka gång de senaste åren försökt mig på att starta trådar om annat än lekar och skit, men de mottas sällan särskilt bra.
2008 skapade jag tråden
Snygga förstainlägg. Den mottogs väl, och bjuder än idag in till intressanta inlägg, men efter 2008 hände något och forumet har därefter varit på stadig nedgång. Tyvärr, då det var min favoritavdelning en gång i tiden.