2022-01-03, 21:36
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenlojtnant
Tycker du själv att dina (era) inlägg speglar ett företag/en människa i balans?

Tycker faktiskt att det är en fin gest att ta sig tid till att svara på alla hatiska inlägg. Missnöjda kunder/fd anställda finns det alltid gott om, kunder/fd anställda som vägrar att se sin egen skuld i det hela. Många företag svarar inte alls utan bara väljer att ignorera. Göttsche Entreprenad upplevs som betydligt seriösare än alla som skriver hatfulla inlägg.
Senast redigerad av Adonis. 2022-01-03 kl. 21:39.
Citera
2022-01-03, 21:36
Medlem
Årets tråd redan i Januari

Göttsche Entreprenad är ett gäng kriminella zigenare -
Senast redigerad av Whistlehead 2022-01-03 kl. 21:40.
Citera
2022-01-03, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JockeJon
Förutom de fd anställda som du tror smutskastar dig.

Hej Jockejon!

Det gör väl alla anställda som fått kicken, vissa har tyvärr ingen självinsikt det är alltid
företaget som är boven även om vi har bevis och andra anställda som inte håller med den
som fick sparken, det handlar om att skapa harmoni och kemi, många är trötta och vill
jobba, göra det dom ska och sen umgås med sin familj inte hålla på bråka om allt med alla och speciallt inte när dom krigar på dygnet runt och gör fina jobb så får dom en kollega som bara skapar
kaos, då har man nog själv som anställd blivit förbannad tillslut!

Sen får vi inte glömma våra kunder som vi har ställt krav på ska rapportera allt som händer för våra kunder ska inte betala för något som inte är utfört korrekt, eller där anställda som en av dom som fick kicken sov på jobbet och kunden kom på dom, detta var något som fick 2 arbetsledare att åka till bygget och skälla ut den anställda på noterna, vår ägare gick i taket!

Våra kunder är det viktigaste vi har, våra anställda lika så, men någon måtta får det vara.

Bästa hälsningar

Göttsche Entreprenad
Citera
2022-01-03, 21:40
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hojtaner12
Hej Ribban!

Där måste jag avbryta dig, att bemöta smutskastning på denna nivå är tyvärr något
vi gör då vi inte anser att företaget förtjänar den strunt som pratas här!

Våra anställda jobbar dygnet runt, med alla möjliga instanser, dom gör så fina
jobb och ställer upp för oss, då ställer vi upp för dom genom att försvara dom!

Detta handlar inte om företaget utan dom som jobbar här, killarna som trots vinterkyla la 100m² med plattor med värmemattor, tycker du dom förtjänar denna skit ? i 15 minus och snöstorm.

Kolla på instagram så ser du vet jag menar, det är jobbet med mattorna!

Vi står upp för dom som sätter vårt företag på kartan deras slit är vårt ansvar.

Bästa hälsningar

Göttsche Entreprenad
Personalens arbetsmiljö är snarare ditt problem. Att du skickar ut dem i -15 och snöstorm säger mer om hur du bedriver ditt företag än något annat.

Vidare leder ditt paragrafrytteri och skuldbeläggning ingenstans. Vi synar din bluff här och nu.
Citera
2022-01-03, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Om man är lite seriös (vilket din firma inte verkar vara) så gör man sin hemsida färdig (med eventuella uppdateringar) innan man publicerar. Jag önskar dej lycka till i framtiden. Det behöver du.

Hej Happy!

Vi har en grym samarbetspartner som bygger sidan, dom gör sitt bästa och har alltid levererat, vi är inte missnöjda att det inte är klart, vi har ju bilder som man kan kika på!

Länkarna funkar ypperligt IT har kollat alla, det kan nog vara något fel med din
internet tjänst ?

Bästa hälsningar

Göttsche Entreprenad
Citera
2022-01-03, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie

https://www.reco.se/gottsche-entreprenad

Det talar ju inte för den här liraren som lallar runt i tråden.
Citera
2022-01-03, 21:42
Medlem
deadfisheyess avatar
Citat:
vissa har tyvärr ingen självinsikt

[...]

Bästa hälsningar

Göttsche Entreprenad

Så sant som det är sagt! Och allra minst självinsikt har Göttsche Entreprenad! Tack för alla fina inlägg!
Citera
2022-01-03, 21:46
Medlem
happyjoys avatar
Citat:
Hej Happy!

Vi har en grym samarbetspartner som bygger sidan, dom gör sitt bästa och har alltid levererat, vi är inte missnöjda att det inte är klart, vi har ju bilder som man kan kika på!

Länkarna funkar ypperligt IT har kollat alla, det kan nog vara något fel med din
internet tjänst ?

Bästa hälsningar

Göttsche Entreprenad

Nu är det väl en gång för alla bevisat att du inte har alla zigenarna i husvagnen.
Citera
2022-01-03, 21:47
Bannlyst
Citat:
Hej Happy!

internet tjänst ?

Bästa hälsningar

Göttsche Entreprenad

Människor som du är en del i att folk tappar hoppet på samhället och mänskligheten i allmänhet. Som tjänar sitt levebröd på att systematiskt bedra andra. Det finns inte en chans att vara så nedklottrad med negativa recensioner om det inte finns fog för dem. Och då har man ändå överseende med online recensioner med hänsyn till rättshaverister, troll och maniska individer.

Jag hoppas att avarter som dig och ditt bolag försvinner till historiens soptipp. Din typ brukar vanligtvis förekomma inom försäljning av begagnade bilar. Men jag vet vad du är. En slemmig råtta, med en falskt överdrivet polerad fasad. Du kör en plastporsche du finansierat genom att bedra hederligt folk.

En parasit, vistandes i en narkomans avföring, på en allmäntoalett, tillför det här landet mer värde än du och dina anställda. Varken du eller ditt företag har ett existensberättigande.

Bästa hälsningar

EttSjuktFanskap
Citera
2022-01-03, 21:49
Medlem
Citat:
Hej Nulb!

Sekretess är det ju om det rör ägaren av personliga skäl, se vad sekretess betyder.

Sekretess är beteckningen på information som inte ska lämnas ut och därför inte blir allmänt tillgänglig. Sekretessbelagd uppgift innebär tystnadsplikt för den som har eller har fått befattning om uppgiften. Sekretess kan tillämpas för att skydda stat, företag, myndighet eller privatperson

Gällande varför F-skatt drogs är pga av det personliga det hänger ihop, skatteverket drog den för att skydda ägaren som pga av personliga skäl inte kunde lämna in den i tid. Nu idag har skatteverket gjort bort sig och rört ihop allt så nu måste ägaren och deras jurister lösa soppan som myndigheten inte är benägen att lösa för dom skyller på varandra!

Kritik som inte är en lögn är inte förtal utan sanning som ska besvaras, vi vet ju bättre än vad du eller någon annan vad som är sanning eller ej då vi har haft dom anställda anställda, det finns en anledning varför dom är sura för att dom har fått sparken för försummelse av sitt arbete, det är så mycket skyldigheter som anställd som inte många vet om.

Läs: Att vara anställd innebär en stark lojalitetsplikt gentemot arbetsgivaren. En arbetstagare är i princip skyldig att sätta arbetsgivarens intressen före sina egna intressen. Ju högre ställning en arbetstagare har inom en organisation, desto större krav på lojalitet har arbetsgivaren rätt att ställa.

Misskötsel: https://www.verksamt.se/driva/anstalla/uppsagning/misskotsel

Skadestånd när anställd gjort fel och ljuger om detta men vi besiktigar alltid våra arbeten och då får vi se vad dom har gjort fel, har man tabbat sig av misstag så är det ingen fara alla gör fel, men om man med illvilja missköter sin tjänst så är det tyvärr så att lönen ryker.

Försummelse av tjänst: 2. Vid avtal eller uppsåtlig skada…
I vissa fall kan pengar dras även utan ditt medgivande. Företagets fordran ska till att börja med vara tydlig, ha uppstått i samband med anställningen och ha förfallit till betalning.

Den får då dras av om ett avtal ger rätt att kvitta skulden.
– Även där har arbetsgivaren bevisbördan, säger Olov Östensson.

Pengar får också dras om det gäller ersättning för skador du uppsåtligen vållat i tjänsten.

– Man ska medvetet ha förstört något. Det är ett väldigt högt beviskrav, så även där har arbetsgivaren uppförsbacke, säger Olov Östensson.

Att du som kunnig uttalar dig utan att ha sett bevis eller att du är insatt är ju riktigt oproffsigt

Ägaren är Jurist och kan sin sak. Ägaren har även hjälp av dom 4 största advokat byråerna i Sverige för att föra sin talan vidare. Ägaren har även varit utvald förtroende man för Handels i 4a år och skyddsombud. Även varit projektledare och produktionschef på flera stora företag i Sverige.

Bästa hälsningar

Göttsche Entreprenad

Mycket ord, men tyvärr ganska lite av substans.

Ja, det råder sekretess vid en mängd olika ärenden hos myndighet. Denna sekretess gäller i regel för att skydda den enskilde och gäller således inte om den enskilde frivilligt berättar om ärendet. Det är alltså ett hinder för allmänhetens insyn, om den enskilde vill sprida informationen är däremot situationen en annan.

Förtal gäller, som jag redan redogjort för, i regel inte avseende företag. Ser ingen anledning att upprepa vad jag redan skrivit i denna del.

Ja, anställda har lojalitetsplikt och man kan - i vissa fall - kvitta ett skadestånd mot lön. Men, som jag även också redan skrivit, kan inte detta ske ensidigt. Om det ska ske enligt avtal måste även skadeståndet fastställas. Det räcker alltså inte att arbetsgivaren tycker att skadestånd ska utgå.

Sedan har jag inte uttalat mig om någon specifik situation utan enbart om generell juridik. Inte heller uttalar jag mig i någon yrkesroll, men det är ju en underordnad fråga.

Avslutningsvis tror jag däremot inte vi kommer så mycket längre i den här diskussionen. Det står dig/er fritt att slänga med lösa termer om sekretess och svensk lag i försök att undkomma kritik, men i slutändan blir det bara tramsigt.
Citera
2022-01-03, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenlojtnant
Den här tråden ska följas med nöje!

Jag gillar hur det skrivs i plural som att det är ett helt team bakom tangenterna.

Inläggen är formulerade på ett sätt som är typiskt för rättshaverister och fifflare. Jag uppskattar de juridiska hänvisningarna som ska ge sken av att personen i fråga är påläst men som för något annat än en lekman utgör uppenbara signum för en scharlatan.

Hej Kapten!

Ja vi är rätt många på kontoret och jag sköter snacket här när inte ägaren flikar in, viktiga frågor måste besvaras, så tack för att du följer med!

Vår ägare är väldigt påläst där av framgången på företaget.

Bästa hälsningar

Göttsche Entreprenad
Citera
2022-01-03, 21:54
Medlem
Sinnesjukt - de verkar tro att tala bra om företaget på flashback kommer påverka deras framtida kontrakt..haha

Det där funkar bara på google och facebook - det vi skriver här om erat bedrägeri företag - kommer stå kvar . varje gång någon googla bedrägarna Göttsche Entreprenad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in