2022-01-04, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hojtaner12
Hej Priz!

Nu får du förklara dig, inget av det du sa stämmer!?

Bästa hälsningar

WG

Vad exakt är det du undrar, så ska jag försöka förklara så till och med du förstår?
Citera
2022-01-04, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trappist
Han döljer sin identitet

Jo, med all rätt, men han kan ju visa fakturan och dölja allt utom loggan... eller?
Citera
2022-01-04, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av David1234
Tro mig, det kliar i fingrarna, men min identitet får tyvärr förbli anonym ett tag till...

Som någon tidigare skrev... när man gett upp på det sätt WG gjort o sitter så djupt i skiten så bör man vara rädd för personen... han saknar självinsikt, empati o moral, man vet aldrig vad han kan hitta på..
Jag har fått mig en ganska klar bild av hur det förmodligen ligger till och jag förstår ditt beslut.
Citat:
Hej David1234!

Fy fan vilken bluff du är, största bluffen, fy fan vad du är blåst asså, hoppas du sitter där hemma nu och tror att du är världens ballaste, fy fan vad patetisk du är, du kan inte styrka ett skit!

Bluffarnas bluffare!

Fortsätta du skriva mer, jag kommer bara skratta åt dina inlägg!

TILL ALLA DÄR UTE SOM LÄSER, DETTA ÄR VAD EN BLUFFARE SER UT SOM, INTE ENS KAN VISA UNDERLAG PÅ DET DOM PÅSTÅR, VI KAN STYRKA ALLT!!!

Går på personangrepp när dom inte har något annat att ta fram.

Bästa hälsningar

WG
William.
Jag försöker inte på något vis förlöjliga dig så ta inte det jag skriver på fel sätt.
Inlägget från dig ovan som jag citerar kommer potentiella kunder läsa när dom googlar ditt företag och dom kommer leta vidare efter annat företag. Det hade iallafall jag gjort. Det är aldrig kul att stå i skottgluggen men tänk på att ditt företag drabbas av det du skriver.

Det ser så klart ut som att den massiva kritiken mot dig är legitim. Ingen rök utan eld...
Mitt råd till dig är att rannsaka dig själv. Var en man och gör rätt för dig. Börja med att först erkänna dina fel/misstag för dig själv. Att slå ifrån sig kritik är vad fruntimmer sysslar med.

Ditt företag är som gott som kört nu. Jag skriver inte det här med skadeglädje men det är sant.

Rannsaka dig själv.

Mvh Alibaba och dom 40 håriga rövarna.
Citera
2022-01-04, 21:13
Medlem
wedonthavetimes avatar
Citat:
Hej David1234!

Tråkigt att du ska vända dig till denna nivå, vi har ingen kund som heter David eller vet
heller inte vem du är!

Om du har några saker du anser är fel tar man upp detta
med företaget och inget annat, det finns ett ansvar för dig som kund också
att bibehålla en värdig nivå på vad du anser är fel. om det nu finns ett fel!

Vi gör flera 100 projekt om året och om det var så mycket fel i våra entreprenader hade vi inte kunnat fortsätta med vårt arbete! Som också besiktigas av oberoende och certifierade besiktningsmän / kvinnor.

Inlägget är anmält och kommer troligen tas bort, jag vill passa på att informera att falskryktesspridning enligt svensk lag om ett företag eller en individ är ett brott som man kan dömas för böter eller fängelse 5 kap. 1 § Brottsbalken.

Bästa hälsningar

Göttsche Entreprenad

Mytomaner som kan ljuga obehindrat kommer alltid få jobb i en högkonjunktur. Vet av egen erfarenhet då jag har en i släkten som är precis som dig. När denna är slut så kommer ni dock dö ut som kackerlackor gör i en masugn.
Citera
2022-01-04, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Jo, med all rätt, men han kan ju visa fakturan och dölja allt utom loggan... eller?

Aha okej, allt utom loggan
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toolman
På hemsida refererar Göttsche till ett dräneringsjobb i Huddinge.

Inte osannolikt att det jobbet refereras av kund hos https://www.reco.se/gottsche-entreprenad

"Hos oss anlitades företaget för en dränering som var allt annat än lyckad.
Gång på gång, moment efter moment har företaget visat att man inte besitter den kompetens som behövs för att göra ett fackmannamässigt jobb.
Trots att jag visar och skriver ut monteringsanvisningarna från tillverkaren väljer företaget att göra på sitt eget sätt och ber mig att inte stirra på monteringsanvisningarna, utan låta dem göra som dem vill, vilket jag självklart nekar, men de gör på sitt sätt ändå.
Jag får vidare höra att dem inte kan lämna någon garanti om de följer monteringsanvisningarna istället för att göra på sitt eget sätt.

Trots flertal besiktningar med många och stora anmärkningar väljer företaget att fortsätta göra som dem vill. Man följer alltså varken monteringsanvisningarna eller besiktningens anvisningar/anmärkningar.

Vid avtalsskrivning och fakturering anger företaget att de är godkända för F-skatt, men vid kontroll hos skatteverket visar det sig att F-skatt saknas då det blivit återkallat.
Företaget väljer att inte följa det som avtalats skriftligt eller överenskommits muntligen, utan väljer ut enbart delar av avtalet (delar av det skriftliga avtalet, det som lovats muntligen följer man inte alls).

Företaget talar om att man fått tillstånd att koppla takavvattning till den kommunala avloppsledningen från kommunen, vilket självklart inte stämmer. Det ska in till stenkista eller ledas ut på mark, vilket företag viste om innan avtal undertecknades."
Ja! "företaget vill koppla takvatten till kommunal avloppsledning" - det här är ju roligare än Fawlty Towers!
Citera
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Hej NV!!

I vilken Tingsrätt eller i vilken förhandling, har du ens utbildning inom området?

Vet du ens vad ordet trovärdighet betyder ?

Bästa hälsningar

WG

Ha ha ha

Tingsrätt? Sitter vi i Tingsrätt nu helt plötsligt?

Det handlar om att David1234 eventuellt skulle posta fakturan här på Flashback. Tingsrätten...

Däremot behöver så klart inte David1234 posta någonting alls. Hans trovärdighet är ganska genuin i frågan och det beror på att du genom dina inlägg här alltmer stärker intrycket av att du är en bedragare, klåpare, rättshaverist och inte minst en jävla dåre. Det är således mycket liten chans att David1234 ljuger.

Jag fattar faktiskt att David1234 drar sig från att posta fakturan då du verkar vara en ytterst instabil person. Vem fan vet vad en dåre som du hittar på om du skulle få reda på David1234s identitet?

Jag måste dock ge dig cred för att du lyckats medverka till att skapa årets tråd på Flashback redan i början av januari. Det är inte illa pinkat och förmodligen det mest storslagna du kommer att åstadkomma i ditt havererade liv.

Jag älskar också hur du med en tvättäkta mentalpatients besatthet svarar på varenda inlägg trots att du med varje mening gräver ner dig själv djupare och djupare i din egen dynghög. Precis som en helt igenom genuin rättshaverist.

Lycka till med att rädda företaget

Citera
2022-01-04, 21:15
Medlem
Citat:
Hej Sittorg!

Vänta och se min vän!

Bästa hälsningar

WG
Två ekonomer och ingen av dem vet hur en arbetsgivardeklaration skall göras? Förutom att klicka på "deklarera noll"-knappen.

Måste skett någon felrekrytering här. Är det HR-ansvarig som får ta på sig det misstaget?
Citera
2022-01-04, 21:17
Medlem
Toolmans avatar
Citat:
Hej!

Mappen är inte klar dom har bara döpt den, det är inte jobbet där!

Bästa hälsningar

WG

Vi får hoppas att den kunden finner denna tråd och kan ge sin version nu när denne har blivit kallad lögnare av dig. Vad är skälet till att så många kunder ljuger (enligt dig) för att svärta ned dig?
Citera
2022-01-04, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Ha ha ha

Tingsrätt? Sitter vi i Tingsrätt nu helt plötsligt?

Det handlar om att David1234 eventuellt skulle posta fakturan här på Flashback. Tingsrätten...

Däremot behöver så klart inte David1234 posta någonting alls. Hans trovärdighet är ganska genuin i frågan och det beror på att du genom dina inlägg här alltmer stärker intrycket av att du är en bedragare, klåpare, rättshaverist och inte minst en jävla dåre. Det är således mycket liten chans att David1234 ljuger.

Jag fattar faktiskt att David1234 drar sig från att posta fakturan då du verkar vara en ytterst instabil person. Vem fan vet vad en dåre som du hittar på om du skulle få reda på David1234s identitet?

Jag måste dock ge dig cred för att du lyckats medverka till att skapa årets tråd på Flashback redan i början av januari. Det är inte illa pinkat och förmodligen det mest storslagna du kommer att åstadkomma i ditt havererade liv.

Jag älskar också hur du med en tvättäkta mentalpatients besatthet svarar på varenda inlägg trots att du med varje mening gräver ner dig själv djupare och djupare i din egen dynghög. Precis som en helt igenom genuin rättshaverist.

Lycka till med att rädda företaget

Hej NV!

Nej du har verkligen trappat tråden, att skriva och svara varje kommentar är ju helt rätt och det är så man ska göra, det är mitt beslut vad jag svarar på och inte, du kan väl Läsa vad moderatorerna har svarat tidigare " Det är bra att företaget försvarar sig "

Du får tyckte precis vad du vill betyder inte att du har rätt!

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 21:18
Medlem
Lillreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenlojtnant
Jösses! Jag trodde att din frånvaro i tråden berodde på att du sovit på saken och kommit till insikt.

Nu är du alltså tillbaka och kastar eld på denna veritabla brasa.

Om någon betvivlat att det inte står rätt till i huvudet på dig så kan jag sammanfatta det med:
Quod erat demonstrandum!

Hahaha...
+1 på den
Citera
2022-01-04, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Vad exakt är det du undrar, så ska jag försöka förklara så till och med du förstår?

Hej!

Du kunde inte ju vara tydlig första gången det var ju därför jag frågade ?

Vem har sagt att jag skrev istället för HR ansvarig ?

Bästa hälsningar

WG
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in