Citat:
Ursprungligen postat av
Hojtaner12
Hej NV!!
I vilken Tingsrätt eller i vilken förhandling, har du ens utbildning inom området?
Vet du ens vad ordet trovärdighet betyder ?
Bästa hälsningar
WG
Ha ha ha
Tingsrätt? Sitter vi i Tingsrätt nu helt plötsligt?
Det handlar om att David1234 eventuellt skulle posta fakturan här på Flashback. Tingsrätten...
Däremot behöver så klart inte David1234 posta någonting alls. Hans trovärdighet är ganska genuin i frågan och det beror på att du genom dina inlägg här alltmer stärker intrycket av att du är en bedragare, klåpare, rättshaverist och inte minst en jävla dåre. Det är således mycket liten chans att David1234 ljuger.
Jag fattar faktiskt att David1234 drar sig från att posta fakturan då du verkar vara en ytterst instabil person. Vem fan vet vad en dåre som du hittar på om du skulle få reda på David1234s identitet?
Jag måste dock ge dig cred för att du lyckats medverka till att skapa årets tråd på Flashback redan i början av januari. Det är inte illa pinkat och förmodligen det mest storslagna du kommer att åstadkomma i ditt havererade liv.
Jag älskar också hur du med en tvättäkta mentalpatients besatthet svarar på varenda inlägg trots att du med varje mening gräver ner dig själv djupare och djupare i din egen dynghög. Precis som en helt igenom genuin rättshaverist.
Lycka till med att rädda företaget