2022-01-04, 21:19
Medlem
wedonthavetimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hojtaner12
Hej NV!

Nej du har verkligen trappat tråden, att skriva och svara varje kommentar är ju helt rätt och det är så man ska göra, det är mitt beslut vad jag svarar på och inte, du kan väl Läsa vad moderatorerna har svarat tidigare " Det är bra att företaget försvarar sig "

Du får tyckte precis vad du vill betyder inte att du har rätt!

Bästa hälsningar

WG

Kan du visa något bevis på att du står bakom företaget och inte bara är en uttråkad tonåring som trollar från sovrummet?
Citera
2022-01-04, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trappist
Han döljer sin identitet

Hej!

Nej han ljuger om precis allt för att han inget att komma med!

Trovärdigheten i hans inlägg är lika med 0 vi är här och svarar med namn och
allt, helt i enlighet med det som är rätt!

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 21:20
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Hej NV!

Nej du har verkligen trappat tråden, att skriva och svara varje kommentar är ju helt rätt och det är så man ska göra, det är mitt beslut vad jag svarar på och inte, du kan väl Läsa vad moderatorerna har svarat tidigare " Det är bra att företaget försvarar sig "

Bästa hälsningar

WG

Gå och lägg dig nu din storfåne! Gör inte bort dig mer din jättebluff!
Citera
2022-01-04, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZoooomAliEr
Jag har fått mig en ganska klar bild av hur det förmodligen ligger till och jag förstår ditt beslut.

William.
Jag försöker inte på något vis förlöjliga dig så ta inte det jag skriver på fel sätt.
Inlägget från dig ovan som jag citerar kommer potentiella kunder läsa när dom googlar ditt företag och dom kommer leta vidare efter annat företag. Det hade iallafall jag gjort. Det är aldrig kul att stå i skottgluggen men tänk på att ditt företag drabbas av det du skriver.

Det ser så klart ut som att den massiva kritiken mot dig är legitim. Ingen rök utan eld...
Mitt råd till dig är att rannsaka dig själv. Var en man och gör rätt för dig. Börja med att först erkänna dina fel/misstag för dig själv. Att slå ifrån sig kritik är vad fruntimmer sysslar med.

Ditt företag är som gott som kört nu. Jag skriver inte det här med skadeglädje men det är sant.

Rannsaka dig själv.

Mvh Alibaba och dom 40 håriga rövarna.

Hej Ali!

Tyvärr är jag trött på David1234, jag visar mitt misstycke som är helt okej då man klart och tydligt kan läsa igenom tråden att det bara är skitsnack från hans sida!

Ingen har någon som helst aning om vad dom pratar om jag förstår att du i all välmening försöker förmedla ett budskap, om jag gör fel eller om företaget gör fel står vi alltid för detta och det är inte detta vi pratar om utan hans smutskastning!

Jag är som företagsledare fullt medveten om vad som är rätt och fel och det han gör är så fel det kan bli!

Bästa hälsingar

WG
Citera
2022-01-04, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sittorg
Två ekonomer och ingen av dem vet hur en arbetsgivardeklaration skall göras? Förutom att klicka på "deklarera noll"-knappen.

Måste skett någon felrekrytering här. Är det HR-ansvarig som får ta på sig det misstaget?

Äsch, herr WG får ju skadestånd från deras lön 😂
Citera
2022-01-04, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Gå och lägg dig nu din storfåne! Gör inte bort dig mer din jättebluff!

Hej Hvit!

Är det allt du kan komma med ?

Allt tycker faktiskt inte som du.

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 21:25
Avslutad
Citat:
Hej!

Du kunde inte ju vara tydlig första gången det var ju därför jag frågade ?

Vem har sagt att jag skrev istället för HR ansvarig ?

Bästa hälsningar

WG

Ingen har sagt det. Men man märker det då du skriver nu som på samma sätt som när du skrev igår. Samma felaktigheter i grammatiken, samma särskrivningar, men det främsta är ju att du börjar rabbla juridiska termer och säger att användare gör sig skyldiga till förtal m.m. tvekar starkt på att du skulle ha en anställd som skriver och tänker likadant som dig.

Sen så

1. En HR arbetare skriver inte inlägg på FB.

2. En firma på 3 man har helt enkelt ingen hr- arbetare. Alla som jobbar på ett riktigt bolag vet dels vad HR gör och inte gör och varför de behövs, och på 3 man behövs de inte.
Citera
2022-01-04, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wedonthavetime
Kan du visa något bevis på att du står bakom företaget och inte bara är en uttråkad tonåring som trollar från sovrummet?

Hej WDGT!!

Nu förstår jag inte ? dra ett privat meddelande till mig vetja!

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 21:26
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Hej NV!

Bästa hälsningar

WG
Du förstår att inget du har gjort här har förbättrat något alls för dig och ditt företag va?
Du har precis gjort en enorm PR-mässig blunder, alltså enorm! Ingen människa som har tillgång till Internet kommer vilja anlita dig efter att ha läst denna tråd, inte på grund av vad trådstartaren skrev, utan på grund av dina svar. Jag kan inte föreställa mig någon människa som skulle anlita en företagare som beter sig som du gör i denna tråd, du ger inte ett friskt intryck.
Citera
2022-01-04, 21:26
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Hej NV!

Bästa hälsningar

WG

God kväll von Göttsche!

Nej min vän, jag tror bestämt att det är DU som tappat tråden.

Jag skrev ju att jag ÄLSKAR att du svarar som besatt på varenda inlägg, precis som du kommer att svara på detta inlägg också. Jag ÄLSKAR det.

Var har jag skrivit att du inte ska svara på inlägg? Jag håller ju med moderatorerna. Bra att företaget svarar! Utan dig hade den här tråden bara varit en halv sida lång och det vill vi ju inte.

Fortsätt exakt som du gör!

Citera
2022-01-04, 21:27
Avslutad
Citat:

WG

Bäste Hojtaner12,

Kan du bevisa att du är den du påstår?
Citera
2022-01-04, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Ingen har sagt det. Men man märker det då du skriver nu som på samma sätt som när du skrev igår. Samma felaktigheter i grammatiken, samma särskrivningar, men det främsta är ju att du börjar rabbla juridiska termer och säger att användare gör sig skyldiga till förtal m.m. tvekar starkt på att du skulle ha en anställd som skriver och tänker likadant som dig.

Sen så

1. En HR arbetare skriver inte inlägg på FB.

2. En firma på 3 man har helt enkelt ingen hr- arbetare. Alla som jobbar på ett riktigt bolag vet dels vad HR gör och inte gör och varför de behövs, och på 3 man behövs de inte.

Hej!

Snälla håll dig till ämnet, du är så ute och cyklar!

Vad företaget bestämmer och har och inte har och varför har ju inte du med att göra!

Bästa hälsningar

WG
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in