På hemsida refererar Göttsche till ett dräneringsjobb i Huddinge.
Inte osannolikt att det jobbet refereras av kund hos
https://www.reco.se/gottsche-entreprenad
"Hos oss anlitades företaget för en dränering som var allt annat än lyckad.
Gång på gång, moment efter moment har företaget visat att man inte besitter den kompetens som behövs för att göra ett fackmannamässigt jobb.
Trots att jag visar och skriver ut monteringsanvisningarna från tillverkaren väljer företaget att göra på sitt eget sätt och ber mig att inte stirra på monteringsanvisningarna, utan låta dem göra som dem vill, vilket jag självklart nekar, men de gör på sitt sätt ändå.
Jag får vidare höra att dem inte kan lämna någon garanti om de följer monteringsanvisningarna istället för att göra på sitt eget sätt.
Trots flertal besiktningar med många och stora anmärkningar väljer företaget att fortsätta göra som dem vill. Man följer alltså varken monteringsanvisningarna eller besiktningens anvisningar/anmärkningar.
Vid avtalsskrivning och fakturering anger företaget att de är godkända för F-skatt, men vid kontroll hos skatteverket visar det sig att F-skatt saknas då det blivit återkallat.
Företaget väljer att inte följa det som avtalats skriftligt eller överenskommits muntligen, utan väljer ut enbart delar av avtalet (delar av det skriftliga avtalet, det som lovats muntligen följer man inte alls).
Företaget talar om att man fått tillstånd att koppla takavvattning till den kommunala avloppsledningen från kommunen, vilket självklart inte stämmer. Det ska in till stenkista eller ledas ut på mark, vilket företag viste om innan avtal undertecknades."