Citat:
Ursprungligen postat av
Hojtaner12
Hej Kaptenen!
Jag tänkte ju mer på att han ska bevisa att han är kund hos oss!
Inte den tonen tack.
Bästa hälsningar
WG
Att du inte är i balans har du gång efter annan bevisat här i tråden så det är jag inte förvånad över. Däremot, så är ditt försök att ta reda på vilken kund som gömmer sig bakom flahbackkontot ytterst illa dolt.
Ditt syfte är väl att hota honom med rättslig process, vilket verkar vara ditt mantra.
Jag finner det, i brist på andra ord, intressant hur du tror att du sätter tonen för trådens skribenter. Du är en charlatan och en patologisk lögnare. Det grundar jag inte i att jag har haft något med dig att göra som varken anställd eller kund. Det grundar jag på att jag i mitt yrke bland annat ansvarar för personutredningar och stöter på en och annan av din sort.
Von Göttsche, är det inte tydligt att i stort sett ingen i tråden tycks ta ditt parti? Vad tror du att det beror på? Jag tror att det beror på att du tar folk för idioter, vilket gör att du inför öppen ridå gör bort dig på Sveriges största forum. Väl genomfört.
Hur tänker du att det här slutar? Låt mig gissa.
Inom 6 månader finns 3 möjliga scenarion:
1. Konkurs och skaka galler. Du är på banan igen och fortsätter att ljuga dig fram till nästa dom osv.
2. Du blåser fel kund och någon med våldskapital slår ihjäl dig.
3. Pga 1 slutar det i att du faktiskt ränner in i en bergvägg med din bögvariant till Porsche (som för övrigt inte ens är skriven på dig) för att du till slut är alldeles för intrasslad i dina egna lögner.
Vad tror du själv Von Göttsche?