Citat:
Ursprungligen postat av
leck.mich.am.arsch
Svaret är enkelt: den svenske mannen är fullständigt förfittad, några kallar det för 'civiliserat' andra för att man har lämnat 'grottstadiet' men den nakna sanning är 'fullständigt förfittad'.
Svennebanan har lämnat makten till fruntimmren och han är stolt över det, anser sig bättre än män från andra länder, härhemma är det kvinnorna som bestämmer var skåpet ska stå. Den typiske svennebanan viker undan med blicken och tittar ner i marken medan han sitter där med fåraktigt, stelt leende och kvinnorna dreglar när några HA västen kommer in på Mc Donalds i Svedala. Tragiskt och sant. HA är de enda som med rätta kan kalla sig för ättlingar till vikingarna. Svennebanan, han som är modig på skrift på internet och blir kränkt av andras kommentarer, har inte ett uns av viking i sig. Och det är väldigt symptomatiskt för det tragiska idag att HA förföljs av rättvisan och hamnar ofta i fängelse. Som Leif GW Persson klokt sade: "Sveriges vackraste kvinnor finns i väntsalarna till Kumla och Hall". Om 10% av den ilska som uttrycks på internet av keyboard-warriors utövades på gatorna till att försvara Sverige så hade det räckt.
Sverige har blivit det enda land i världen där kvinnorna är den otrogna parten. Svennebanan 'förlåter' sin fru när hon varit på firmafest och kn*llat runt. Och han är stolt över det, kallar det 'jämlikhet'. Feminazisterna har lyckat bäst i Sverige med att göra kvinnor av männen, och män av kvinnorna. Feminazist logik i Sverige: "jag hatar män. jag vill bli en". Det pågår i detta nu.
Sverige har ett av de lägsta födelsetalen i Europa ca 1.6-1.7 barn per kvinna som alla vet räcker inte det för att en etnisk grupp i längden ska överleva. Araber i Sverige har under tiden 5-6 barn per kvinna.
Om man bortser från postorderfruar, adoptivbarn, invandrarbarn, blandäktenskapsbarn, om man tar endast etnisk svensk pappa och etnisk svensk mamma så ligger Sverige på 0.8 barn per kvinna. Naturen är inte nådig och tycker inte synd om en etnisk grupp. Svennebanan gräver sin egen grav: han gapar och kvider över 'invällarna' isf att pyssla om sin fru eller tjej och göra svenska barn.
Kanske är Sverige skadad av 300 år utan krig? det som svennebanan brukar använda som positiv argument är det som är fel med Sverige? Mannen fullständigt förfittad? Food for thought.
Det är Mannen i ett land som har till uppgift och ska försvara landet och sin etniska grupp. Det har svennebanan lagt av med för LÄNGESEDAN.
Kolla visor som "Balladen om det stora slagsmålet på Tegelbacken" etc för att få ett humm om vilken katastrof och nerförsbacke som har drabbat Sverige de senaste 50 åren. And this is just the beginning om man frågar mig.
Ni får flame:a mig så mycket ni vill men detta är dagens sanning.
Sverige har blivit som Saudiarabien. Men tvärtom.
Har aldrig förr läst en mer skrämmande beskrivning av vårt land just nu och den är så sann och just därför så skrämmande. Att Sverige är förfittat ser man på att kvinnorna styr i partipolitiken - 6 av de 8 riksdagspartierna har kvinnliga partiledare. Tydligare bevis finns ju inte. Dagens svenske man är ett barn av den oändligt fredlige svenske flower power mannen och hans barn är i sin tur alla mer eller mindre orteninfluerade av all s.k. verklighetsmusik. Ja ingen bryr sig än en å annan här på nätet, som du å jag och några till.
Vem som helst av oss kan bli nästa offer för vad som här skett. Ja sant ty det är också att vara ett offer när brottsoffret är en nära person.....ja sant....nära som i detta fall där svenskar behandlas så illa. Ja vi är redan ständiga offer. Satan så inte bara skrämmande utan jävligt deprimerande. Hur fan kommer jag ur detta? Är döden enda befriaren för förtvivlan följer en ju även om man skulle flytta och vart? Det har ju spritts sig i hela väst denna plåga och ingen annanstans går det ju att bo.