2021-12-14, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Staten?
Varför har svenska män blivit som kvinnor är frågan?!
Varför i helvete samlas man inte och slår sönder varenda jävla arab där ute, skall polisen gripa 50.000 svenskar som går loss eller?

Det är nåt fel på oss svenskar, nåt grovt fel.
Hade en av oss misshandlat den där araben på bild hade hela hans släktträd jagat oss.
Men när det sker oss gör vi inte ett skit!

Dom är inte fler än oss dom är färre!
Kan dom kan vi så enkelt är det!
Ska snuten sätta oss alla i fängelse eller vad.

När han ler mot kameran fick mig att smälla av, och sedan har dom mage att kalla den hjälpande handen för deras lilla bitch, när smutsen kom hit pga krig i deras hemländer jävla satans parasiter.

Jag har tappat det tillfälligt efter han log mot kameran förlåt för det men om det blir ett stort världskrig hoppas jag man kärnbombar hela jävla Mellanöstern till sand en gång för alla.

Svaret är enkelt: den svenske mannen är fullständigt förfittad, några kallar det för 'civiliserat' andra för att man har lämnat 'grottstadiet' men den nakna sanning är 'fullständigt förfittad'.

Svennebanan har lämnat makten till fruntimmren och han är stolt över det, anser sig bättre än män från andra länder, härhemma är det kvinnorna som bestämmer var skåpet ska stå. Den typiske svennebanan viker undan med blicken och tittar ner i marken medan han sitter där med fåraktigt, stelt leende och kvinnorna dreglar när några HA västen kommer in på Mc Donalds i Svedala. Tragiskt och sant. HA är de enda som med rätta kan kalla sig för ättlingar till vikingarna. Svennebanan, han som är modig på skrift på internet och blir kränkt av andras kommentarer, har inte ett uns av viking i sig. Och det är väldigt symptomatiskt för det tragiska idag att HA förföljs av rättvisan och hamnar ofta i fängelse. Som Leif GW Persson klokt sade: "Sveriges vackraste kvinnor finns i väntsalarna till Kumla och Hall". Om 10% av den ilska som uttrycks på internet av keyboard-warriors utövades på gatorna till att försvara Sverige så hade det räckt.

Sverige har blivit det enda land i världen där kvinnorna är den otrogna parten. Svennebanan 'förlåter' sin fru när hon varit på firmafest och kn*llat runt. Och han är stolt över det, kallar det 'jämlikhet'. Feminazisterna har lyckat bäst i Sverige med att göra kvinnor av männen, och män av kvinnorna. Feminazist logik i Sverige: "jag hatar män. jag vill bli en". Det pågår i detta nu.

Sverige har ett av de lägsta födelsetalen i Europa ca 1.6-1.7 barn per kvinna som alla vet räcker inte det för att en etnisk grupp i längden ska överleva. Araber i Sverige har under tiden 5-6 barn per kvinna.
Om man bortser från postorderfruar, adoptivbarn, invandrarbarn, blandäktenskapsbarn, om man tar endast etnisk svensk pappa och etnisk svensk mamma så ligger Sverige på 0.8 barn per kvinna. Naturen är inte nådig och tycker inte synd om en etnisk grupp. Svennebanan gräver sin egen grav: han gapar och kvider över 'invällarna' isf att pyssla om sin fru eller tjej och göra svenska barn.

Kanske är Sverige skadad av 300 år utan krig? det som svennebanan brukar använda som positiv argument är det som är fel med Sverige? Mannen fullständigt förfittad? Food for thought.

Det är Mannen i ett land som har till uppgift och ska försvara landet och sin etniska grupp. Det har svennebanan lagt av med för LÄNGESEDAN.

Kolla visor som "Balladen om det stora slagsmålet på Tegelbacken" etc för att få ett humm om vilken katastrof och nerförsbacke som har drabbat Sverige de senaste 50 åren. And this is just the beginning om man frågar mig.

Ni får flame:a mig så mycket ni vill men detta är dagens sanning.

Sverige har blivit som Saudiarabien. Men tvärtom.
Senast redigerad av leck.mich.am.arsch 2021-12-14 kl. 11:31.
Citera
2021-12-14, 11:02
Medlem
F.Hansens avatar
Antagligen har denne blinde röstat s hela sitt liv. Folk som är beroende av samhällsstöd och bidrag röstar på s.

Men som resten av s-packet är invandringsrelaterad brottslighet inget som existerar, tills de råkar ut för de själva.

Grattis.

Naturligtvis ska dessa invandrare och familjer utvisas.
Citera
2021-12-14, 11:03
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Jag tror det är lögner bara. Propaganda. Skapat för att röra upp känslor.

Ja visst är det så
Det står ju inte Aftonbladet eller Expressen i länken.
Citera
2021-12-14, 11:24
Medlem
Bara ett helt vanligt möte mellan människor. Var är Jonas medmänsklighet?
Citera
2021-12-14, 11:31
Medlem
PK-befriads avatar
Vi blir aldrig av med lagen om Häst Mot Soffgrupp förrän vi konfronterar judarna och säger att: "Ni får finna er i att bli kritiserade när ni gör hyss, precis som alla andra". För lagen finns primärt till för att skydda dem från kritik.
Senast redigerad av PK-befriad 2021-12-14 kl. 12:13.
Citera
2021-12-14, 12:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Dumfan sitter och kräks att man skall ha civila garden som jagar invandrare och att alla är kriminella avskum, SÅ KONSTIGT ATT DE ANMÄLER HONOM!? Inte direkt va?
Som vanligt tar du i så du skiter på dig. Inte ett pip om brottslingarna och deras avskyvärda handlingar, utan fokus ligger stenhårt på vad någon skrivit på nätet. Ord dödar uppenbarligen kränkta nötter av din kaliber. Wuääää!
Citera
2021-12-14, 12:09
Medlem
HomoDeuss avatar
Vad var anledningen till att grabbarna fick stryk?

Snillet som Sieg Heilade under rättegången misstänker man var rasse, och därför utsatt redan från början.

Kan det ha varit detsamma i fråga om den andra familjen, med den blinde pappan?
Citera
2021-12-14, 12:26
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Som vanligt tar du i så du skiter på dig. Inte ett pip om brottslingarna och deras avskyvärda handlingar, utan fokus ligger stenhårt på vad någon skrivit på nätet. Ord dödar uppenbarligen kränkta nötter av din kaliber. Wuääää!
Jag personligen skiter fullständigt i vilket, men sådana som du tycks ha problem att skilja på brott utan måste alltid jämföra? Skall vi lägga ner allt som har med ekonomisk brottslighet för våldtäkt är ju ett värre brott?

Äpplen och päron ditt agendatroll
Citera
2021-12-14, 12:52
Medlem
EttEvigtSiegHeils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Dumfan sitter och kräks att man skall ha civila garden som jagar invandrare och att alla är kriminella avskum, SÅ KONSTIGT ATT DE ANMÄLER HONOM!? Inte direkt va?

Vad fan snackar du om, din invandrarkuksugare? Jag har precis fått fram uppgifterna till en av gärningsmännens familj, tycker du också att jag inte ska lägga ut uppgifterna på nätet eller, din jävla blattelover? Invandrarsvin, er tid i Sverige börjar närma sig sitt slut. Ut med packet!
Citera
2021-12-14, 12:54
Medlem
EttEvigtSiegHeils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Vad var anledningen till att grabbarna fick stryk?

Snillet som Sieg Heilade under rättegången misstänker man var rasse, och därför utsatt redan från början.

Kan det ha varit detsamma i fråga om den andra familjen, med den blinde pappan?

Orsaken: invandrarnas låga IQ och oförmåga till empatiskt tänkande. Huvudorsaken: deras morsor har knullat med gorillor och skitit ut dessa brunfärgade äckelungar ur sina håriga invandrar-arslen. Äckliga jävla invandrarhoror.
Citera
2021-12-14, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Antagligen har denne blinde röstat s hela sitt liv. Folk som är beroende av samhällsstöd och bidrag röstar på s.

Men som resten av s-packet är invandringsrelaterad brottslighet inget som existerar, tills de råkar ut för de själva.

Grattis.

Naturligtvis ska dessa invandrare och familjer utvisas.

Värre. Blinde Jonas har varit aktiv miljöpartist med då han såg det komma blev han utesluten 2017.
Citera
2021-12-14, 13:06
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttEvigtSiegHeil
Vad fan snackar du om, din invandrarkuksugare? Jag har precis fått fram uppgifterna till en av gärningsmännens familj, tycker du också att jag inte ska lägga ut uppgifterna på nätet eller, din jävla blattelover? Invandrarsvin, er tid i Sverige börjar närma sig sitt slut. Ut med packet!
Hahaha? Va? Självklart gör du vad du vill med uppgifterna till någon som är dömd? Jag pratar om att bara för att ena parten begått ett brott, så skall inte samhället se med blida ögon om den andra parten då också begår ett brott, oavsett hur allvarligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in