Citat:
Istället för att sprida förvirrade ordföljder ut i cyber-rymden, vore det inte bättre att fokucera på rätt svar till rätt person?
Eller.....
Du har verkligen behov av hjälp.
I några inlägg på fb skriver du om att vara någon påhittad minoritet (offerkoftan på), i andra hyllar du droger. Det är tydligt att drogerna inte gjort dig väl, och din uppmärksamhets-törst vet inga gränser. Aldrig funderat på varför, du vet, grundproblemen du själv sitter på?
Eller.....
Du har verkligen behov av hjälp.
I några inlägg på fb skriver du om att vara någon påhittad minoritet (offerkoftan på), i andra hyllar du droger. Det är tydligt att drogerna inte gjort dig väl, och din uppmärksamhets-törst vet inga gränser. Aldrig funderat på varför, du vet, grundproblemen du själv sitter på?
Försökte läsa på en hemsida om den här storyn med den blinde rasisten men det gick bara inte eftersom det stod om att få muslimer att skaka och gråta och att Åkesson inte ser tillräckligt tuff ut för att skrämma dom lol.
Allt slutade med att jag sökte på invandringskritik istället eftersom lagar intresserar mig mer än nerdummad propaganda som endast dom riktigt nerdummade människorna kan tro på.. och jag själv är ju inte troende även om jag är djupt religiös.
Klart att dina förfäder är en påhittad minoritetsgrupp enligt dig som rasist, och det finns såklart även människoraser inom människorasen enligt dig som är så jävla upplyst och vill såklart inte vara i samma människoras som folk som kan utvisas och har mörk hy.
Jävla barnrumpor, ni stannade kvar i skolåldern mentalt och tävlar fortfarande om vem som är bäst genom att peka finger och hävda att andra är sämre än er.. som att det bevisar att ni är bättre fast ni bara mentalt är som små barn som inte kan samsas om mark eller bete er som vuxna människor.
Den blinde rasisten hade väl tagit självmord om han hade fötts med mörk hy för att han inte vill vara en del av "den andra rasen" inom människorasen.
AFS borde vara klassas som en terrorgrupp redan eftersom dom genom att betala den blinde rasistens böter har hävdat att domstol, polis och åklagare gör fel vilket är de första stegen innan ni begår terrorbrott mot det som ni tror är illegalt för att ni är så nerdummade och föll enkelt för propaganda som vanligt folk inte ens kan lyssna på för att det är så nerdummat och hatfyllt att man börjar skratta och undrar hur i helvete ni blev så enormt deppiga att börja hata oskyldiga människor och beskyller dom för brott som kriminella gör.. genom att skriva ord som "utvisas" när ni beskriver en brottsling och varför brottslingen begick brottet.