Citat:
Ursprungligen postat av
falskpost
Du är uppenbart en svenne....
Det går att vara svensk utan att vara en blåögd, syltryggad, feg och vek liten svennebanan som inte vågar höja rösten. Har polare som är svenskar, men jag känner inga svennar. Svennar äcklar mig nästan lika mycket som blattarna.
Är oftare och oftare väldigt tacksam över att jag varken är eller ser särskilt svensk ut, och att mina föräldrar trugade på mig kroatiska ända sedan barnsben. Att jag har möjlighet att flytta till ett land jag är någorlunda bekant med är väldigt skönt, även om jag hellre bott kvar här. Men inget lär ju bli bättre här, för alla inavlade
svennebananer (de 76% som röstar med rövhålet) har bara precis, med nöd och näppe, BÖRJAT inse att "oj, invandrare kanske inte är jättesnälla och jätteduktiga".
Svennar bör förintas. Visst är det synd om Jonas, men han är en jävla miljömupp, så han bör bara sitta ned i båten och hålla käften stängd. Han försöker stänga ladugårdsdörren långt efter att hästen har stuckit. Mest synd är det ju givetvis om sonen, som garanterat - oberoende av vad han tyckte innan - framledes inte kommer rösta med
"baaarnen", humanismen, allas lika värde eller något annat jävla trams i åtanke.