• 1
  • 2
2021-12-12, 17:15
Medlem
uardozs avatar
Tidigare idoldeltagare *d*n alm hängdes i höstas ut för att ha behandlat sin ex-flickvän riktigt illa. Historien går att läsa på instagramen ”tnkvrt” som delat exets text i flödet, och om ni letar er fram till exets instagram går där att läsa om flera personer som vittnar om samma upplevelse med denna *d*n. Hon ska bla ha skrivit ett kontrakt om vilka man får och inte får umgås med. Verkar som en obehaglig typ och än värre är det när flera vittnar om att hon hållt på såhär i flera år.

Någon som har stött på denna tjej och kan berätta mer om henne?

* = E
Citera
2021-12-12, 17:59
Medlem
BigFatCones avatar
Så en våldsam flata med sjukligt kontrollbehov?
Citera
2021-12-12, 21:42
Medlem
TheJackets avatar
Det är inte ovanligt med både fysisk & psykisk misshandel bland flator.
Citera
2021-12-12, 22:38
Medlem
uardozs avatar
Nu har hon i dagarna också gått ut med att hon skaffat ny tjej. Sara songbird, en youtube som verkar vara genomsnäll.. och blåögd. Detta kommer inte sluta bra
Citera
2021-12-13, 10:29
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Det är inte ovanligt med både fysisk & psykisk misshandel bland flator.
Tydligen vanligare än i heteroförhållanden t.o.m.
Citera
2021-12-13, 10:48
Medlem
ungtkaffes avatar
Kommer sluta dåligt för den nya flickvännen:/
Citera
2021-12-13, 11:01
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Nu har hon i dagarna också gått ut med att hon skaffat ny tjej. Sara songbird, en youtube som verkar vara genomsnäll.. och blåögd. Detta kommer inte sluta bra
Har man föräldrar som döpt efter en lustgård i Paradiset får man ju problem att leva upp till det.

Det tog ett tag innan jag kände igen hen på Insta. Maken till stereotyp butchflata får man leta efter. Bara lösmustaschen som fattas.

Hon verkar ha en fäbless för överviktiga tjejer. Smaken är ju som baken, men hon själv har ju gått all in på att se ut som en man och trots det är hon rätt söt. Kanske är det för att de har komplex från början som hon kan gå in och dominera dem?

Hon sjunger sådär.
Citera
2021-12-13, 13:11
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Tydligen vanligare än i heteroförhållanden t.o.m.

Stämmer bra det.
Citera
2021-12-13, 22:17
Medlem
uardozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Har man föräldrar som döpt efter en lustgård i Paradiset får man ju problem att leva upp till det.

Det tog ett tag innan jag kände igen hen på Insta. Maken till stereotyp butchflata får man leta efter. Bara lösmustaschen som fattas.

Hon verkar ha en fäbless för överviktiga tjejer. Smaken är ju som baken, men hon själv har ju gått all in på att se ut som en man och trots det är hon rätt söt. Kanske är det för att de har komplex från början som hon kan gå in och dominera dem?

Hon sjunger sådär.

Ja verkligen. Just Sara songbird har jag dock hört via ryktesvägen (dvs ej säker källa) att hon pratat om långt innan de blev tillsammans och sagt att om hennes karriär peakar nedåt kan hon alltid rida på Saras våg, att det är bra att hänga med en youtuber osv. Så i detta fall har det nog inte med kroppstypen att göra utan snarare planerat sedan länge för att rädda den snabbt fallande ”karriären”.
Citera
2021-12-15, 23:20
Medlem
uardozs avatar
Nu har det uppmärksammats på en stor skvallersida på instagram.. whoops!
Citera
2022-01-26, 11:56
Medlem
Såg att hon ska flytta in hos sin nya tjej efter bara någon månad ihop?
Tittade på vloggen där de diskuterar vad som ska vara kvar i lägenheten och tycker *d*n är lite väl bossig, men det kanske man tycker mot bakgrund av vetskapen hur hon behandlade sitt ex..
Citera
2022-02-01, 18:14
Medlem
fisfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie2006
Såg att hon ska flytta in hos sin nya tjej efter bara någon månad ihop?
Tittade på vloggen där de diskuterar vad som ska vara kvar i lägenheten och tycker *d*n är lite väl bossig, men det kanske man tycker mot bakgrund av vetskapen hur hon behandlade sitt ex..

Nejdå, det är helt befogat. Hade jag precis skaffat mig en ny partner och denne hade kommit hem till mig och börjat bossa runt mig och mina möbler så hade jag tyckt det var allt annat än okej.

E verkar tämligen trög och ointresserad i alla Saras videor.

Det ska bli spännande att se hur detta artar sig...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in