Citat:
Ursprungligen postat av
Emeliedenundrande
Får konstiga vibbar av E. Hon framstår som så himla perfekt i alla Saras vloggar. Sara är verkligen den mest genomsnälla och oskyldiga som finns och jag hoppas verkligen hon inte blir utnyttjad. Jag har reagerat på att Sara känts osäker relationsmässig, den typen av tjejer brukar bli glada för "vad dem får" för dom inte värderar sig själva så högt och är livrädda för att bli ensamma. Sara har beskrivit hur E höjt upp henne, hennes kropp och allt. Det gav mig lite vibbar (gulligt såklart) men förövare jag stött på har kört samma taktik: lyfta upp folk till skyarna för att sen ha dem runt sitt lillfinger.
Däremot tycker jag Es ex verkar vara extrem. I hennes video framstår hon mer som den som misshandlat E psykiskt. Hon är högljudd, har ingen rädsla att stå för vad hon tycker men beskriver sig själv som en tyst mus i förhållandet. JAG HAR ALL RESPEKT FÖR ATT MAN KAN BLI NEDBRUTEN. Men hela videon går ut på att svartmåla E och direkt mena att ALLT var Es fel. Det finns några ljudklipp där exet "inte skulle låta bra om dem kom ut". Det visar väll nånstans att hon varit helt jävla crazy?
Hon tar också upp hur jobbigt E tyckte det var att göra samarbeten. Det går ju att jämföra med att klaga när man kommer hem från jobbet? Alla gör det... Sen att hon säger "hon hade fler följare än mig, vilket jag inte la nån värdering i. Men E var sur för jag gjorde materialet bättre". Låter som en riktig sjuk människa. I den branchen är följare allt och det vet hon. Låter snarare som hon va sur på att E hade fler följare.
Summa sumarum tror jag att dem båda var destruktiva i relationen men skyller på varandra. Dock är det oroväckande att E sagt hon velat bli känd, Idol etc. Att hennes ex säger att hon aldrig gillat musiken är också ett tragiskt sätt att försöka förstöra hennes potentiella karriär.
Men när hon ställde upp i Mello kunde jag inte hjälpa och undra om det var hennes egna erfarenheter hon sjöng om eller om det var ett sätt att rentvå sig och sätta på sig en offerkofta?
Uppenbarligen är jag inget fan av någon av dem men tycker E borde adresserat det här innan hon gick med i Mello. Inte bra att ha ett sånt här rykte efter sig...
Jag har - tyvärr- haft en del flator i min direkta bekantskapskrets. (Ej något jag valt).
Kan väl säga att lesbiska tjejer oftast har enormt många psykiska problem. Suicid, självskadebeteende, idel drama och konflikter - med ALLT och ALLA. De bråkar
konstant.