Flashback bygger pepparkakshus!
2024-08-30, 17:09
Medlem
Är det någon som fått AT av dom här (från K..ii.nu)?
All annan bens får jag at av snabbt som fan men har nu 3 dygn utan efter att tagit runt 100st nästan dagligen sen midsommar och har noll AT.
Kommer det ingen närmsta veckan så blir det storköp för mig😀
Citera
2024-08-30, 22:02
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Tog totalt 2st av dessa 2mg's från RCI igår och kände ett medelkraftigt bensorus för att vara mig och jag brukar som sagt aldrig kunna få något som helst rus på benso utan bara de medicinska effekterna. Och idag har jag totalt slängt i mig 3st hittills så alltså 6mg och känner inget speciellt mer än en skön ångestdämpning och en lätt sederande effekt. Känner mig även rejält muskelavslappnad men det beror nog på att jag under dagen även tagit 62,5 mg Baklofen.

Skulle nog inte köpa dessa igen men kul att prova nån ny benso vilket jag inte gjort på länge.

/Mvh
Senast redigerad av SvarifaxxALaUe 2024-08-30 kl. 22:06.
Citera
2024-08-31, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Är det någon som fått AT av dom här (från K..ii.nu)?
All annan bens får jag at av snabbt som fan men har nu 3 dygn utan efter att tagit runt 100st nästan dagligen sen midsommar och har noll AT.
Kommer det ingen närmsta veckan så blir det storköp för mig😀
Fel tråd. Pratade om difludiazepam...denna gav mig at efter en vecka
Citera
2024-09-01, 23:55
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Har nu som mest (idag) tagit 8mg under ett dygn och känner inget mer än vad jag hade gjort på typ 20mg Oxazepam så dessa iaf de från RCI är inget jag rekommenderar. Första gången jag intog denna substans kände jag dock av den endel även med min höga Bensotolerans. Men sen dess har det legat runt vad jag brukar känna på typ 25mg Oxa - 10mg Diazepam. Och då vid doser på 4 - 8mg.

/Mvh
Senast redigerad av SvarifaxxALaUe 2024-09-02 kl. 00:13.
Citera
2024-09-03, 13:57
Medlem
inspulins avatar
Jag kommer att få ett gäng inom några dagar och tänker att jag ska ge en review då. Jag har också 0 tolerans och lider av social ångest så kommer att testa ångestdämpningen igenom att gå en runda på stan utan och sen med 1-2 piller i mig. Så vi får se vad dom går för
Citera
2024-09-22, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inspulin
Jag kommer att få ett gäng inom några dagar och tänker att jag ska ge en review då. Jag har också 0 tolerans och lider av social ångest så kommer att testa ångestdämpningen igenom att gå en runda på stan utan och sen med 1-2 piller i mig. Så vi får se vad dom går för

Har du fått dom?
Gjorde nyss en beställning på 50 och hoppas jag kan sova. Har inte tagit benzo på ett år så jag har ingen tolerans längre.

Om dessa suger vad finns annars?
Citera
2024-09-23, 07:00
Medlem
inspulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzoDynga420
Har du fått dom?
Gjorde nyss en beställning på 50 och hoppas jag kan sova. Har inte tagit benzo på ett år så jag har ingen tolerans längre.

nope och inget svar på deras mail, ser det som att dom sket i helt enkelt
Citera
2024-09-23, 10:21
Medlem
Citat:
nope och inget svar på deras mail, ser det som att dom sket i helt enkelt

Fuck!!
Ja jag har heller inte fått svar än..600 bortkastade då förmodligen. Men dom har ju funnits hur länge som helst!!??
Citera
2024-09-23, 11:12
Medlem
inspulins avatar
Citat:
Fuck!!
Ja jag har heller inte fått svar än..600 bortkastade då förmodligen. Men dom har ju funnits hur länge som helst!!??
ja dom har ju det, vet inte varför dom helt plötsligt bara slutade svara, drygt äre iaf
Citera
2024-09-23, 11:38
Medlem
Citat:
ja dom har ju det, vet inte varför dom helt plötsligt bara slutade svara, drygt äre iaf

Läste nån tidigare i tråden som gick vänta nån vecka och fick sen dubbla beställningen.
Så det finns hopp.. fan en sån website är värd tjockt med pengar.. som att slänga bort nån miljon.
Citera
2024-09-29, 17:09
Medlem
inspulins avatar
Citat:
Läste nån tidigare i tråden som gick vänta nån vecka och fick sen dubbla beställningen.
Så det finns hopp.. fan en sån website är värd tjockt med pengar.. som att slänga bort nån miljon.
fått hem något? var det tryck i grejerna?
Citera
2024-09-29, 19:52
Medlem
Citat:
Har du fått dom?

Fludiazepam finns och fungerar ganska bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in