2023-10-05, 23:42
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretaKnullberg
låter som fentanyl iaf. extremt potent..

Fy helvete vilken tur att man läser på innan man köper, nä fan ska hålla mig till ksalol nu istället
Citera
2023-10-05, 23:53
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkstaden021
Alltså har aldrig testat fentalyn. Jag har testat det mesta men snälla 1 mg o man känner sig så där. Aldrig varit med om det. Nickade stupid kvarten o kunde inte hålla ögonen öppna.
Brukar äta 8 st blå om dagen o vet ungefär hur benzo känns men det där skrämde mig en anning…

Citat:
låter som fentanyl iaf. extremt potent..

Bara för att dosen angavs vara 1 milligram måste så inte vara den mängd av vad för substans dessa tabletter nu innehöll. Jag vägde ett par olika tabletter och de vägde strax under 100 milligram per tablett, och det kan sålunda vara vad för substans som helst som är oralt aktiv och har en tröskeldos som är lägre än dessa ~100 milligrammen.

Men att det var en opioid av något slag är väl mer eller mindre konstaterat baserat på de senaste sidornas diskussioner och vittnesmål med sjukhusinläggningar och annat otäckt. Vad det sedan är för opioid kan vi endast spekulera i fram till dess att analysdata på antingen dessa tabletter i sin grundform (att någon skickar in sina tabletter på laboratorieanalys, ett beslag av polisen eller dylikt) eller att någons blod eller urin skickas på laboratorieanalys och att vi får svar på frågan den vägen. Förhoppningsvis ska det inte behöva till dödsfall och därigenom analys av den dödes blod, utan att det hellre tas blod eller urin från en fullt levande individ.
Citera
2023-10-06, 00:33
Medlem
Citat:
Tog du den svart prickiga batchen.
Jag har fått på oxy, sub och tram länge.
Jag kände igen något av dessa substanserna men svårt och sätta fingret på det. Men det där var inte bara benzo min vän kan jag lova. Därför frågar om någon annan känt likadan. 👍

Yes det var de vita/ljust rosa med svarta prickar, det var min första "benzo" och har i princip ingen erfarenhet av opioider heller, (bara tagit kratom några gånger om det räknas).

Men ja det är absolut inte bara benzo, en dag tog jag sammanlagt 3mg fluetizolam på cirka 3 timmar, och då fick jag tydliga opioideffekter, noddade, svårt att se, små pupiller, kliade överallt, etc. Skulle vara intressant att skicka in den till ett labb för analys, men vet inte om jag vill lägga pengar på det.
Citera
2023-10-06, 00:47
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dopaminefarmer
Yes det var de vita/ljust rosa med svarta prickar, det var min första "benzo" och har i princip ingen erfarenhet av opioider heller, (bara tagit kratom några gånger om det räknas).

Men ja det är absolut inte bara benzo, en dag tog jag sammanlagt 3mg fluetizolam på cirka 3 timmar, och då fick jag tydliga opioideffekter, noddade, svårt att se, små pupiller, kliade överallt, etc.Skulle vara intressant att skicka in den till ett labb för analys, men vet inte om jag vill lägga pengar på det.

Också jag upplevde likadana effekter, så att det är en opioid står utom allt rimligt tvivel. I mitt fall hann jag äta ett hundratal av denna variant, och kombinerade den både med alkohol, bensodiazepiner (från svenska apotek), z-analoger (också från svenska apotek), stimulantia och arylcyklohexylaminer.

Med andra ord kanske jag ska skatta mig själv lycklig över det faktum att jag fortfarande lever. Stundom tog jag upp till sex tabletter per tillfälle, men oftast var det intag utspritt över dygnet — dock huvudsakligen då i kombination med andra substanser.
Citera
2023-10-06, 09:09
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Tog du den svart prickiga batchen.
Jag har fått på oxy, sub och tram länge.
Jag kände igen något av dessa substanserna men svårt och sätta fingret på det. Men det där var inte bara benzo min vän kan jag lova. Därför frågar om någon annan känt likadan. 👍

Vad bubblar du om? Du har inte en blekaste vad fan du pratar. Man kan nicka till på benzo helt klart det du skriver är inte så en opiat känns. Jag vill gärna att du beskriver hur allt kändes.

Tror för övrigt det inte är någon opiat i denna substans som de skickat ut.

Bara farligt med hobbypundare som tror de vet mest och gjort allt när de inte ens gjort mer än att läsa wiki och har någon vän eller liknande som berättat om när de tagit eller liknande.
Farliga är de tror de prövat allt och jämför nån rc som knappt fungerar som de vet och prövat allt och sitter bokstavligen och hittar på här på flashback skrivandes som dom VET när själva fallet inte är så.

FETSTILADE det du skrev nu tycker jag du ska förklara dig lite för det här är relevant till substansen som tråden handlar om fortfarande.
Citera
2023-10-06, 15:20
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Fy helvete vilken tur att man läser på innan man köper, nä fan ska hålla mig till ksalol nu istället
Då blir du inte glad att höra att det endast finns fake ksalol på marknaden... Galenika slutade göra 15 pack med 1mg alpra för många år sedan..... De ksalol du köper på gatan är 100 % fake
Citera
2023-10-06, 20:35
Medlem
Köpte ett gäng från H, åt en och blev ganska så mysigt påverkad. Stavade lite fel, ringde langare mitt i natten sen sov jag 13 timmar. Verkar vara som sig bör!
Citera
2023-10-06, 21:15
Medlem
Fappy11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Vad bubblar du om? Du har inte en blekaste vad fan du pratar. Man kan nicka till på benzo helt klart det du skriver är inte så en opiat känns. Jag vill gärna att du beskriver hur allt kändes.

Tror för övrigt det inte är någon opiat i denna substans som de skickat ut.

Bara farligt med hobbypundare som tror de vet mest och gjort allt när de inte ens gjort mer än att läsa wiki och har någon vän eller liknande som berättat om när de tagit eller liknande.
Farliga är de tror de prövat allt och jämför nån rc som knappt fungerar som de vet och prövat allt och sitter bokstavligen och hittar på här på flashback skrivandes som dom VET när själva fallet inte är så.

FETSTILADE det du skrev nu tycker jag du ska förklara dig lite för det här är relevant till substansen som tråden handlar om fortfarande.
Jag har i princip testat alla benzo som existerat i alla möjliga doser och den prickiga batchen är inte ens i närheten av att vara en benzo.
Citera
2023-10-06, 21:18
Medlem
Fappy11s avatar
Citat:
Då blir du inte glad att höra att det endast finns fake ksalol på marknaden... Galenika slutade göra 15 pack med 1mg alpra för många år sedan..... De ksalol du köper på gatan är 100 % fake
Det är iallafall statistisk sett säkrare än en random RC benzo, jag har ätit ksalol i perioder sen 2010 och aldrig haft en dålig reaktion, men att dom troligtvis är fake håller jag med om, man ska alltid vara försiktig.
Citera
2023-10-07, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11
Jag har i princip testat alla benzo som existerat i alla möjliga doser och den prickiga batchen är inte ens i närheten av att vara en benzo.

Håller med o han som svarade är de inte ens värt o svara på. Låt han tro det var benzo. Hehe snubben har nog aldrig provat en opiat och frågar hur känslan är.

Jo en benzo är benzo och opiat en opiat 2 helt olika substanser.
Så de bara ignorera hans svar vännen.
Citera
2023-10-07, 11:02
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:

Jag vet att förpackningarna är fake men det är väl fortfarande alprazolam i dom? bara jävligt underdoserade, funkar gör de iaf
Citera
2023-10-07, 12:06
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Jag vet att förpackningarna är fake men det är väl fortfarande alprazolam i dom? bara jävligt underdoserade, funkar gör de iaf
Om du har tur ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in