2021-12-16, 15:10
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bee
sknt med lite konflikter och anti pk , hoppas dem tar med sig hatet in i nsta ssong kastar handskarna direkt!

Vem r mer PK i F1 n Lewis Hamilton?
2021-12-16, 15:14
Medlem
bees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Vem r mer PK i F1 n Lewis Hamilton?

just fr tillfllet verkar det som alla andra
2021-12-16, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Buhu...

https://www.motorsport.com/f1/news/h...-gala/6885858/

Att inte wolff skulle dyka upp var inte s ovntat, men att Hamilton inte gr det var rtt lgt, frvntade mig mer av honom faktiskt.

r dessutom obligatorisk nrvaro om man r top 3, vore fantastiskt kul om det blir ngon pfljd p det.

Men det ska bli riktigt kul nsta ssong, hoppas fler team r med i topstriden, nu nr de har samma budget.
2021-12-16, 16:55
Medlem
bees avatar
Jag tror att antingen vill ingen av dem g,

eller s vill en av dem inte g och den andra vljer d att heller inte nrvara,

det skulle ju se dumt ut om tex inte Lewis str bakom sin chefs beslut eller tvrtom,

Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Att inte wolff skulle dyka upp var inte s ovntat, men att Hamilton inte gr det var rtt lgt, frvntade mig mer av honom faktiskt.

r dessutom obligatorisk nrvaro om man r top 3, vore fantastiskt kul om det blir ngon pfljd p det.

Men det ska bli riktigt kul nsta ssong, hoppas fler team r med i topstriden, nu nr de har samma budget.
2021-12-16, 17:07
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:

Vad kan man sga. Som du nmner str det i artikeln att nr 1, 2, 3 mste nrvara vid prisutdelning. Toto Wolff verkar ta detta personligen och gr detta till en vendetta. Inte vrdigt ett s starkt varumrke som Mercedes. De har ju lite goodwill att frvalta. Hur lngt fr Wolff g innan moderfretaget sger back off, du drar badwill ver fretaget.
2021-12-16, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bee
Jag tror att antingen vill ingen av dem g,

eller s vill en av dem inte g och den andra vljer d att heller inte nrvara,

det skulle ju se dumt ut om tex inte Lewis str bakom sin chefs beslut eller tvrtom,

Jo, wolff sa att han gjorde av respekt fr Hamilton och sin integritet, bla bla bla.

r man en dlig frlorare s r man
2021-12-16, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Vad kan man sga. Som du nmner str det i artikeln att nr 1, 2, 3 mste nrvara vid prisutdelning. Toto Wolff verkar ta detta personligen och gr detta till en vendetta. Inte vrdigt ett s starkt varumrke som Mercedes. De har ju lite goodwill att frvalta. Hur lngt fr Wolff g innan moderfretaget sger back off, du drar badwill ver fretaget.

Ja, det har du en pong med, mercedes kanske trttnar till slut p honom.

Han beter sig extremt oproffsigt som inte sjlv mottar derss pris fr konstruktrsvinsten.

Han beter sig terigen som en sur 14-ring.

Patetisk r vad han r.
2021-12-16, 18:59
Medlem
Citat:

Pengar r inga problem fr Hamilton.
Och ska han inte kra Formel 1 mer hur skulle d FIA kunna straffa honom?
2021-12-16, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modokrille
Pengar r inga problem fr Hamilton.
Och ska han inte kra Formel 1 mer hur skulle d FIA kunna straffa honom?

Han har vl kontrakt fr nsta ssong ocks, men han kanske lackade ur nu nr han fick stryk och lgger ner.

N, det blir nog inte straff, mer n att han gr ett arsle av sig sjlv genom att vara smaktig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in